Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Aše do Selbu opět pojedou vlaky, Bavorsko má zájem o obnovení tratě

Železniční trať z Aše na státní hranici s Německem se po dlouhých letech možná dočká obnovení. Bavorská železniční společnost chce obsluhovat úsek mezi Selbem a Aší, na jeho zprovoznění přispěje dotací z Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AAA2

Hmm, nakonec se z toho vyklube standard

nekdo by mozna dopravu provozoval. Pokud mu ovsem erar dostavi chybejici koleje....

0/0
22.11.2010 10:58

Dr. Fe(5)

Tuhle trať jsem na těchto stránkách .....

... nedavno viděl v seznamu tratí, které mají být demontovány. To je antikoncepce ...

0/0
22.11.2010 10:09

turista-

Re: Tuhle trať jsem na těchto stránkách .....

Tak tohle ještě jde.

Bárta předvádí i lepší kousky. Třeba slibuje rychlejší vlaky (nedávno nasliboval Praha-ČB za 1 hodinu 50 minut), ale dlouho naplánovanou rekonstrukci té trati (která by to umožnila) se snaží odložit ...

0/0
22.11.2010 10:34

papazian

Pan Bárta přece trať Aš - Aš státní hranice zařadil mezi

tratě zrušené. Takže najednou procitnutí? Proč se nemyslí více koncepčně a nekoordinuje i s druhou stranou? My trať zrušíme, při stavbě obchvatu se klidně zničí 80 metrů tradiční tratě v Německu. Je vidět, že v Německu pracují značně nekoncepčně, divný to kapitalismus, ničí práci předků a navazuje zmatenými kroky současnosti. Nicméně přeji této trati, aby se znovu obnovila, v 90. letech občas i jezdila... a pak ji někdo zařízl!

0/0
22.11.2010 10:08

Dr. Fe(5)

Re: Pan Bárta přece trať Aš - Aš státní hranice zařadil mezi

Byl jste rychlejší :-)

0/0
22.11.2010 10:10

turista-

Re: Pan Bárta přece trať Aš - Aš státní hranice zařadil mezi

Při posuzování "koncepčního myšlení" německých soudruhů bychom museli vědět, co přesně jsme jim v těch 90. letech napovídali my. Jestli jsme jim řekli, že trať nechcem, tak se nemůžem divit, že ji zrušili.

Jinak pokud se podíváte na mapu, tahle trať má problém v tom, že ten hypotetický vlak, který by jel z Čech do Selbu, by NEJEL přes centrum Aše. Kdoví, jestli to má pak smysl, zvlášť když je 16 km odsud jiná trať do Německa (z Chebu).

0/0
22.11.2010 10:31

AAA2

Re: Pan Bárta přece trať Aš - Aš státní hranice zařadil mezi

No jiste, oni cekali jen a pouze na nase rozhodnuti.

V realu kupodivu u zapadonemeckych soudruhu zadne velke nadseni pro tyto chybejici kousky pres hranice nepanuje:

http://www.zelpage.cz/zpravy/7948

0/0
22.11.2010 10:59

quesh

Re: Pan Bárta přece trať Aš - Aš státní hranice zařadil mezi

Jistěže má. Žst. Aš, ze které by zmiňovaný vlak jezdil, je využívaná. Nejbližší trať do Německa je trať z Chebu, která je půl hodiny cesty + přestup. Silniční přechod Aš - Selb je hojně využíván, takže nemám strach, že by trať Aš - Selb využívaná nebyla.

0/0
23.11.2010 0:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.