Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavkovská železnice je zavřená 13 let, teď má šanci, že znovu ožije

Třináct let uzavřené slavkovské železnici svitla naděje, že by se na ni mohl vrátit provoz. V úterý o tom jednali odborníci, starostové, státní úředníci, dopravci i zástupci firem Legios a Sanaka. Ty by po trati vozily své výrobky - nové cisternové vozy a tisíce tun vytěženého písku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Doufám, že trať bude obnovena!

Firmy svými daněmi a prací pro zaměstnance nepřímo tuto trať zaplatí, takže pokud je stát aspoň trochu při smyslech, tak trať opraví a dá opět do provozu! Jedině dobře, že se s likvidací tratě nespěchalo! Třeba by se mohla obnovit i osobní doprava!

0/0
2.2.2011 11:41

AAA3

Re: Doufám, že trať bude obnovena!

Firmy funguji 13 let i bez zeleznice ac se tenkrat samozrejme prorokovalo jak bez ni zaniknou.

Jinak rusit netreba, priroda si casem poradi sama:

http://www.k-report.net/clanky/kudy-jezdily-singrovky-aneb-z-krasneho-jezu-do-lokte-predmesti/

0/0
2.2.2011 15:37

AAA2

Od té doby zde jen zcela mimořádně sveze cestující

historický vlak - nesveze, fotka je z useku ktery zustal v pravidelem provozu. Na Slavkov za tech 13 let neprojelo nic.

0/0
2.2.2011 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.