- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DP Karlovy Vary s přehledem nejdražší dopravce v republice. Tak se prostě budou všichni kdo mají auto přepravovat auty a kdo ho nemá tak si dá procházku nebo skočí na kolo a autobusy budou jezdit prázdné.
prázdné ne, plné důchodců a maminek s "miminkama" v kočárku - kočárek jsou co nejmenší golfky a miminku s přehledem 4 roky.
Jen zdražujte, hlavně že jsou peníze na linky 91, 92. V neděli dopoledne do Lokte 7 lidí z toho 6 za 25.- a jeden s celodení jízdenkou. Tak to se vskutku vyplatí.
ona jízdenka do Sokolova stojí normálně 30,- z centra do centra - od koníčka ve varech na Michal v Sokolově za 26,- - takže ten Loket za 25,- je ok - ale mhd jako taková je předražená.
nárůst cen jízdenek ve varech už by si zasloužil prošetřit od antimonopolního úřadu - 2006 - 10,-, 2008 - 12,-, duben 2009 - 16,-, leden 2010 - 18,- - přestupní jízdenky 15-16-20-25. Kdo umí umí - už máme jízdenky stejně drahé jako Praha. Ale není se co divit, vary jsou jedno z nejstarších měst - dopoledne bysle platící cestující spočítali na prstech jedné ruky, i když jsou autobusy plné. A navíc z nějakých příjmů se kv arena splatit musí.
především nekoncepční linkové vedení, které jen s drobnými obměnami přetrvává od dob komančů. Systém nutí ke zbytečným přestupům u Tržnice, což si zase vynucuje zbytečně komplikovanou synchronizaci jednotlivých spojů. Stačilo by méně linek, avšak lépe vedených. Nakonec by se mohlo také ukázat, že lze touto cestou ještě ušetřit. Zatím je ve Varech stále lepší jezdit autem.