Diskuze

V Karlových Varech přibývá spojů městské dopravy, příští rok asi zdraží

Spojů městské hromadné dopravy v Karlových Varech přibývá, chystají se linky k novému sídlu policie a úřadu práce. Ceny zatím zůstávají stejné, ale příští rok si cestující zřejmě připlatí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nexus99

19. 4. 2011 13:09
Vzhledem k délce linek je už tak

DP Karlovy Vary s přehledem nejdražší dopravce v republice. Tak se prostě budou všichni kdo mají auto přepravovat auty a kdo ho nemá tak si dá procházku nebo skočí na kolo a autobusy budou jezdit prázdné. RvRv

0 0
možnosti
MR

morae

19. 4. 2011 22:33
Re: Vzhledem k délce linek je už tak

prázdné ne, plné důchodců a maminek s "miminkama" v kočárku - kočárek jsou co nejmenší golfky a miminku s přehledem 4 roky.

0 0
možnosti
R

roman.brumlik

18. 4. 2011 23:49
jen tak dál

Rv Jen zdražujte, hlavně že jsou peníze na linky 91, 92. V neděli dopoledne do Lokte 7 lidí z toho 6 za 25.- a jeden s celodení jízdenkou. Tak to se vskutku vyplatí.

0 0
možnosti
MR

morae

19. 4. 2011 22:32
Re: jen tak dál

ona jízdenka do Sokolova stojí normálně 30,- z centra do centra - od koníčka ve varech na Michal v Sokolově za 26,- - takže ten Loket za 25,- je ok - ale mhd jako taková je předražená.

0 0
možnosti
MZ

milanzitka

18. 4. 2011 13:53
aneb nejdražší jízdné v republice bude ještě dražší

Rv

0 0
možnosti
MR

morae

18. 4. 2011 14:16
Re: aneb nejdražší jízdné v republice bude ještě dražší

nárůst cen jízdenek ve varech už by si zasloužil prošetřit od antimonopolního úřadu - 2006 - 10,-, 2008 - 12,-, duben 2009 - 16,-, leden 2010 - 18,- - přestupní jízdenky 15-16-20-25. Kdo umí umí - už máme jízdenky stejně drahé jako Praha. Ale není se co divit, vary jsou jedno z nejstarších měst - dopoledne bysle platící cestující spočítali na prstech jedné ruky, i když jsou autobusy plné. A navíc z nějakých příjmů se kv arena splatit musí.

0 0
možnosti
JT

jarinjarin

18. 4. 2011 12:13
Problémem je

především nekoncepční linkové vedení, které jen s drobnými obměnami přetrvává od dob komančů. Systém nutí ke zbytečným přestupům u Tržnice, což si zase vynucuje zbytečně komplikovanou synchronizaci jednotlivých spojů. Stačilo by méně linek, avšak lépe vedených. Nakonec by se mohlo také ukázat, že lze touto cestou ještě ušetřit. Zatím je ve Varech stále lepší jezdit autem.

0 0
možnosti