Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Sokolovsku oživují plán udělat z historické železnice cyklostezku

Odkoupit od státu, koleje vytrhat, materiál prodat a za utržené peníze předělat léta opuštěnou a zchátralou trať na cyklostezku. Takový plán mají starostové Horního Slavkova, Lokte a Krásna na Sokolovsku se Slavkovskou dráhou, úsekem železnice z Lokte do Horního Slavkova, která vznikla právě před 110 lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

woad

banda idi...

nezbývá než konstatovat, že tady v tom státě vládnou opravdu samí kreténi. nic nevytvořily, jen všechno odvézt do šrotu případně za peníze EU zdemolovat a vybetonovat. národ plebejských tupců. fuj. Rv

0/0
3.8.2011 14:36

reston

Už zase????

Po kolikáté už to je??? nemají o čem psát či se chce někdo zviditelnit? Pamatuji, že když v roce 1997 ODS dráhu zrušila, Tomíček a ČSSD na každém rohu vyřvávala, že až vyhrají volby, dráhu zprovozní.Tomíček díly tomu vyhrál a za 8 let si už nevzpomněl a nesehnal ani korunu. Také bych rád připomněl panu chytrýmu z firmy Legios, že náš zákon už nějakou dobu pojem "vlečka" nezná. A že na VŠECHNY tratě bez výjimky se dnes vztahují stejná pravidla. Aby nebyli překvapení až to zjistí.;-O

0/0
3.8.2011 11:55

Nikki01

Dementi

Ja jsem se nevyjádřil v tom smyslu, že branime vlečce Legiosu. Ja jsem tvrdil, že bráníme snaham změnit kategorii dráhy regionální na vlečku, protože je to V JINÝCH případech jen zasterka zrušení dráhy. Marek Tomek, Klub přátel lokálek

0/0
3.8.2011 10:04

Dr. Fe(15)

Nevymejšlejte kraviny a obnovte železniční trať !

;-€ ;-O Rv

0/0
3.8.2011 9:47

Lustforlife

Re: Nevymejšlejte kraviny a obnovte železniční trať !

A kdo na ni bude jezdit?  Nezrusili ji nahodou proto, ze ji nikdo nevyuzival?  Zejmena v useku Horni Slavkov - Krasny Jez?  Mate alespon nejakou hrubou ekonomickou predstavu jak by se provoz na teto trati rentoval? Mame snad nejhustsi sit zeleznic na svete, ale je potreba si uvedomit, ze skoro vsechny trate na nasem uzemi jsou z 19 stoleti a urcite se shodneme, ze za tu dobu se nejen na poli logistiky mnohe zmenilo. Kdyby se zrusilo vice takovychto beznadejnych trati a usetrene penize se investovaly do tech smysluplnych, bylo by to lepsi, nelze zit z nostalgie...   problem je, ze u nas by se usetrene penize "ztratily" a nevedlo by to tak k nicemu, toz to asi radsi at lokalky jezdi...

0/0
3.8.2011 18:51

xakli

Cyklostezka

Cyklostezka o moc počet aut nesníží. protože např. v tomto případě by byla využívána hlavně jako turistická tj. pro rekreaci na kole (pouze pár obyvatel by to využilo jako dopravní tepnu). Osobně bych byl pro obnovení původní železnice, ale to asi není finančně reálné. Dnes v některých úsecích ani nepoznáte, že to je železnice, stromy jsou už slušně vzroslé a "statné" jako nálet okolo trati.

0/0
3.8.2011 8:50

mazy

Zvrhlost

"Tvorba" cyklostezek co do počtu i lokalizace je opravdu zvrhlá. Kdyby směřovala ke snížení počtu aut na silnicích nic proti. Ale - do práce budeme jezdit po jednom v autě a o víkendu "sundáme kravaty" a budeme se prohánět na kole po zrušených železnicích.

0/0
3.8.2011 8:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.