- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od doby, co se vynalezli GPS, tak si řada řidičů (nejen kamiony) cestu na severní Čechy krátí na trase Děpoltky,Odeř, Hroznětín a Ostrov.A bude to přibývat, díky zavedení mýtného na silnice I.třídy.
Hroznětína našemu městu pomůže. Za vším je třeba vidět Jáchymov, kterému se podařilo prosadit zákaz vjezdu kamionů do města a tak jim nezbývá nic jiného, nežli jet na Hroznětín. Doufejme, že obchvat bude brzy.
Naprostý souhlas s diskutujícími, skrz Hroznětín projede denně 3690 vozidel, zatímco např. na Sokolovské ulici v K.Varech 18 tisíc. Obchvat Hroznětína je nesmyslnou a nenávratnou investicí. Jde o plýtvání penězi v době, kdy je mnoho silnic vlastněných krajem v havarijním stavu a nejsou prostředky na jejich opravy. Ještě mnohem nesmyslnější je ovšem plánovaný jižní obchvat Chebu, který má stát rovněž okolo 400 milionů. Na krajském úřadě se musel někdo zbláznit. Kraj staví nové zbytečné silnice a přitom se mu ty staré rozpadají.
Pokud jste z okolí Sokolovské ulice, tak mi vysvětlete proč řidiči nejezdí raději průtahem? Sokolovskou projíždí opravdu jen ten, kdo musí, protože projíždět přes povedený šikmý kruháč je opraddu lahůdka.
Už vidím toho bouráka, co jede z Božáku na Mariánskolázeňsko přes Hroznětín . A ty řeči o kamionech ve městě jsou jen výmluva, jezdím tam autem i na kole a kamion jsem nikdy nepotkal. Spíše jde o "pomoc" nějaké stevební firmě. Vidím to takto - rozhovor v pátek večer v hospodě: "Ty, starosto, co by se tady dalo postavit, aspoň za evropské peníze, aby lidi neřvali?" ... "Zkusíme třeba obchvat, znám pár lidí na kraji, nějak to navlíkneme a je to. Každej potřebuje nějaké drobný na nanuka, vždyť víš..."
Nějak tak to asi bude. Stěžovat si na kamiony je módní a zabírá to. Co na tom, že tam projedou 3 týdně a ještě kdoví jestli. Já tam taky ještě žádný nepotkala.
A co se týče toho přecházení: Kolik tak může stát semafor na přechodu?
Jezdím zde dost často, ale kamion jsem ještě nepotkal! Snad jen nějakou tu Avii, ale místní.... Jinak mi to ale přijde jako klasická výpomoc těžbě kaolínu, doposud zde totiž auta se surovinou jezdit nemohla, ale díky obchvatu to konečně půjde! Sláva pravdomluvnosti!
Opravdu se jedna o Hroznetin v Karlovarskem kraji? Prujezd mestem nebyl nikdy vetsim problem, zdrzeni je minimalni pouze v pripade prujezdu vlaku. Kamion jsem zde nikdy nepotkal! Navic si myslim, ze zrovna v Karlovarskem kraji se najde mnohem vice efektivneji vyuzitych penez, nez obchvat za 400mil!!!
Ona ani celá ta vesnice dohromady nestojí 400 mil.!
Zajímalo by mne, kolik tam projede aut. Hádám tak kolem pěti tisíc. V republice je mnoho daleko potřebnějších míst a tam se nic neděje. Například Přerov (D1), obce na trase Mohelnice Hradec (R35) a další. Nechápu, proč se nestanoví priority podle počtu projíždějících aut a staví se nahodile to, kde se to zrovna prosadí.
až se to postaví, budou si místní stěžovat, že u nich nezastavují řidiči nakupovat nebo v hospodě na oběd