- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám obavy, že znovuzprovoznění trati cestující spíše odláká, protože vlaky nebudou zajíždět do stanice Aš-město a místo toho pojedou ze stanice Aš rovnou do Německa. Stanice Aš je však poměrně daleko od města a lidem se nebude chtít docházet takovou vzdálenost nebo přestupovat na autobus. O úplné likvidaci provozu v úseku Aš-Hranice nemůže být pochyb.
Tak jistě lze zařídit, aby stavěl i v Aši město. To dá rozum i důchodci z Německa ocení, když na procházku do centra nebudou mít daleko. Takže tohoto bych se až tak nebál.
to bude solich pro Blazka , stromecky postrika jedem , tu jednu vyhybku natre volejem a 20 mega schabne do kapes ....samozrejme mu u tuho bude asistovat Cervenka
Jasně, že u nás neprojde kratší takt, když socanští hejtmani zakonzervovali na dalších deset let monopol zkostnatělých ČD. A místo moderních vlaků se asi mohou cestující těšit na čtyřicet let staré vraky ČD.
Na druhou stranu je pravda, že by hodinový takt mohl být na téhle trati zbytečný a vlaky by mohly jezdit prázdné.
To už tady bylo tolikrát - dokud nepojede první vlak, nevěřím.
Také bude záležet, jak se nastaví cenová politika, pokud budou jízdenky výrazně dražší než vnitrostátní jízdné, je jasné, že nebude příliš důvodů k radosti. V dnešní době by cena měla být stejná bez ohledu, zde je kiláček v cizině nebo u nás..., jinak lidé budou jezdit jen auty, kde je cena stejná tam i onde.