Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarský kraj bojuje za levnější dálniční známky, chce změnu zákona

Pouhých 200 nebo 300 korun na rozdíl od současných 1 500 by podle představ karlovarských krajských politiků měla stát dálniční známka v regionech, kde páteřní čtyřproudé silnice nemají napojení na dálniční síť v republice. Krajská vláda to chce prosadit pomocí návrhu změny silničního zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

morae

nejen pro karlovaráky

naprosto jednoznačným definováním v silničním zákoně - např. "vozidla, která využívají dálniční síť VÝHRADNĚ na území kraje, ve kterém je vozidlo evidováno, využívají levnější dálniční známku v hodnotě...." by ti, kdo popojíždějí jen do zaměstnání - např. sokolov-cheb, sokolov - vary, mohli mít tu levnou a ti, kteří využívají i zbytek dálniční sítě např. vary - praha už "velkou" dálniční známku. Netýká se to jen karlovarského kraje. Stačí se podívat na mapu dálniční sítě.

Jak už tu zaznělo, dálnici už jsme JEDNOU ZAPLATILI Z DANÍ  - a z dálničních známek plyne druhá platba - zvlášť v úsecích, kde nevznikla nová komunikace, ale jen byla vylepšena ta původní, je to nepřiměřené, chtít stejnou platbu i za situace, kdy tato komunikace NENÍ propojená s celou dálniční sítí.

0/0
23.6.2012 14:17

tholy

Zlevnit okamzite

Vsichni vy rejpalove, co tady hucite do toho, ze lidi skudli si uvedomte, ze KV kraj je jeden z nejchudsich kraju.Pochazim odtamtud a musel jsem se odstehovat, abych mohl lip zit. Platit 1500Kc za to, ze si tamhle rodinka zajede ze Sokolova nakoupit do Varu neco do OBI je zhovadilost, reseni 200-300 je skvelej a adekvatni napad, ktery podporuju.

Lidi vy si totiz porad neuvedomujete, ze ta dalnice byla postavena za vase penize a ze nekdo nahore rozhoduje, ze na tom bude jeste vydelavat nahorazny money. Jasne, udrzba dalnice neco stoji. Ale ten kratkej usek nema hodnotu 1500 rocne. Kolik je na Varsku automobiulu? Rekneme 100000, at se to lip pocita (je jich stejne urcite vic). Dostaneme se na castku 150000000. Ano, 150 mega. Myslete...

+1/0
21.6.2012 9:45

nekdoosmdesatyšesty

Re: Zlevnit okamzite

Vy nemáte vůbec představu o tom, jakou cenu ta dálnice má ;-). Už jsem také psal v jiných diskusích na stejné téma. Pokud by se zavedlo výkonové mýtné (cena za ujetý km), po kterém někteří z Vás volají jako o spravedlivějším řešení, pak byste teprve koukali, kolik že to vlastně budete platit za těch ujetých 36 km. A to by pořád nebyla cena, která by pokrývala všechny náklady (jak investiční, tak na údržbu).

0/0
21.6.2012 12:23

untrvasrman

Re: Zlevnit okamzite

a kde ve světě poplatky odráží skutečné náklady výstyvby a údržby?spolkni prášek a jdi si odpočinout po obědě.naivko

0/0
21.6.2012 13:28

nekdoosmdesatyšesty

Re: Zlevnit okamzite

Naučte se slušného chování, to za prvé, nevím, co si to dovolujete. Nevím o tom, že bych někde psal, že by pokryly všechny náklady, to za druhé. Příště místo nadávek způsobených neschopností argumentovat, si vemte prášek Vy, očividně by Vám to pomohlo ;-)

0/0
21.6.2012 13:31

untrvasrman

Re: Zlevnit okamzite

vím, že pro mých 5 jízd ročně s dětma do bazénu ve frantovkách a přátelům do chebu si známku prostě nekoupím.chování mám normální, jen jsem si rejpnul do zaslepence.páťák asi nejste, takže pravděpodobně pracujete někde na úřadě v odboru dopravy(soudím podle vašich zaslepených příspěvků) nebo jste již důchodce důsledně trvající na svých názorech(cizí přeci nemohou mít pravdu).takoví před lety posílali ostatní za nesouhlasné názory do dolů a na smrt.takže z mé strany ukončuji reakce v této diskusi, jdu s dětmi ven a pak na noční, abyste si vy a vám podobní mohli vyzvednout státní penzi a za ní zaplatit elektřinu a poplatky za net a tady pak dštít síru a oheň na ty, co se nechtějí nechat okrádat státním aparátem.přeji hezký den

0/0
21.6.2012 13:46

nekdoosmdesatyšesty

Re: Zlevnit okamzite

Pletete se, jsem zatím student ;-), takže si nechte ty hloupé řeči o státních penězích, ok? Srovnávat moji a Vaši kariéru by pro Vás mohlo být nevýhodné...

Pro Vašich pět jízd se opravdu ta dálnice nestavěla, je mi líto... A to že v diskusi se diskutují názory a každý se drží svého a snaží se toho druhého přesvědčit, to je snad účel, nikoliv?

0/0
21.6.2012 13:52

nekdoosmdesatyšesty

Re: Zlevnit okamzite

Za 150 milionů postavíte asi 500-750 metrů dálnice ;-D. Věděl jsem, kolik stojí údržba jednoho km, byla to částka v jednotkách milionů, ale nevím bohužel už přesně.

0/0
21.6.2012 12:40

Je snad něco špatně?

Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

Drobná informace již 100x popsána:

Dálnice se obvykle budovaly jako nové dopravní spojení, silnice 1.třídy zůstaly zachovány

Zde ale silnice 1.třídy zmizela!!! - namísto ní je nyní dálnice

Takže nyní za tu samou spojnici musím platit 1500, podotýkám, že ji využiju tak max 20x do roka a jiné dálnice nevyužívám, protože tu prostě ani nejsou

Ano mám na výběr, můžu jezdit po okreskách a městech, po kterých jsem dosud jezdit nemusel - holt pokrok nezastavíš :-)

+1/0
21.6.2012 9:21

nekdoosmdesatyšesty

Re: Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

Opět využiji jen citaci, protože "argumenty" se pořád opakují:

"asi většina lidí to brala tak, že původní I/6 byla standard, co má být zdarma. Jenže ta silnice byla v parametrech polovičního profilu a to, že byla zdarma, byl jen dočasný luxus, na který si řidiči zvykli. Podívejte se například, jakým způsobem jsou na silniční síť napojeny Prachatice (bývalé okresní město). A takových měst je..."

0/0
21.6.2012 12:25

untrvasrman

Re: Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

víš vůbec, jak vypadala původní I/6.zjisti si fakta.už sis vzal ten prášek?

0/0
21.6.2012 13:30

nekdoosmdesatyšesty

Re: Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

Hehe, shazujete se dobře. Ano vím, jak vypadala. Můžeme se o tom pobavit. Může Vás pravda provokovat, ale pravdou zůstane

0/0
21.6.2012 13:32

bishop2

Re: Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

> silnice v parametrech polovičního profilu ?!

A to myslíte průjezd vesnicí Dvory, nebo křižovatku u Březový, nebo kopce v Libavským údolí a Kameným vrchu? Byla to normální silnice která se nezměnila typuju tak od roku 1970. Podle Vás jsme za ní mohli platit polovic už tehdy. Já jsem v zásadě pro. Můžem si tu platit všechno včetně daní. A u Varů dát cedule státní hranice. Protože takovýhle pražský stát já prostě nepotřebuji.

0/0
21.6.2012 13:57

nekdoosmdesatyšesty

Re: Všichni co nechápavě kroutíte hlavou

Čekal jsem tuto reakci a proto jsem už v dalším příspěvku napsal, že "ve většině trasy, a tam kde ne, byla postaveno kvalitní doprovodná komunikace", otevřete mapu, tam je to dobře vidět ;-)

A pokud jde o útok n Prahu, viz m-ůj komentář níže, nevím,k de je souvislost s Prahou...

0/0
21.6.2012 14:10

Kubri ml.

Pochopte..

Tady nejde o to, že si člověk nekoupí známku. Já ji potřebuji tak 50 dní v roce a koupím si jí proto bez keců.. Uvědomte si ale, že v regionu je XXXXX lidí, kteří využijí jen 1 km dálnice pro přepravu do práce, protože jinou možnost nemají a mají v půl roce platit cenu za celý rok.. To je dost nefér.. Já ty lidi chápu..

Ale taky jde o princip. Kvůli blbému úseku dálnice trpí třeba i města jako to moje, kde tak trojnásobně se zvýšil provoz od doby zpoplatnění onoho úseku.. A dýchejte to. .

+2/0
20.6.2012 20:59

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Už jsem na to reagoval tolikrát, že mě to pomalu přestává bavit, oni MAJÍ jinou možnost! A pokud by navíc opravdu jeli trasu v jednotkách km, tak ani na dálnici nemají co dělat, a to kvůli míchání dálkové a místní dopravy.

0/0
20.6.2012 21:33

mixik

Re: Pochopte..

Do Varů jezdím 10x do roka. Po nové R6 to mám do Varů cca 7 km. Můžu si vybrat mezi cestou po R6, která mě bude stát 150,- navíc, nebo můžu využít katastrofálně rozmlácené silnice a průjezd městy a vesnicemi v okolí Chodova. Co mi doporučíte?

+2/0
20.6.2012 21:40

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

To záleží na Vás, máte totiž možnost si vybrat, kterou si ale nedokážete uvědomit, bohužel. Podívejte se jinde po republice, do míst, kde na výběr nemají ;-)

0/0
20.6.2012 22:40

mixik

Re: Pochopte..

Kdybych si možnost volby neuvědomoval, nežádám vás o radu. To si nejspíše nedokážete uvědomit vy. Nicméně si už nejsem tak úplně jist,  že chci radu od člověka, co si myslí, že mít volbu mezi špatnou variantou (cca 20,-/km R6) a ještě horší (poškozování auta na vytlučených silnicích, znečištění okolních měst a poškozování jejich majetku) tam, kde bylo velmi dlouhou dobu řešení velice snadné, je vlastně v pořádku a že cena 1500,- za 70 km cesty po R6 je adekvátní (nota bene 1500,- za 40 km - je půlka roku).  A nechoďte na mě, prosím, s tím, že mohu známku využít i jinde, dálnici jsem svým autem nevyužil už několik let. A takových řidičů je očividně v KV kraji značné množství.

+1/0
21.6.2012 8:36

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Nevím, jestli špatně čtete, nebo prostě radši neberete v úvahu argumenty, které se nehodí. Ještě jednou říkám, měst, které jsou na silniční síť napojeny silnicemi druhé nebo dokonce třetí třídy v děsivých parametrech je plná řada. Rozdíl mezi nimi a Vaším městem je, že Vy máte na výběr. Cena 20,- za 37 km je velmi pěkná cena, pokud si uvědomíte, že výkonové mýtné by bylo zhruba na úrovni koruny za km. Váš příklad se 70 km za 1500,- je nesmysl, nevím, co mi tím chcete vlastně říct, pokud člověk pojede jednou, tak má jet mimo dálnici nebo si koupit krátkodobou známku. Navíc tento problém nemá žádnou "karlovarskou exkluzivitu", to platí pro každý kraj a pro každého řidiče, který vyjede málokdy.

Příští rok se to uklidní, většina řidičů si uvědomí, že to divadlo nemá cenu těch 1500 kč a kupon si koupí, stejně jako řidiči z ostatních regionů.

0/0
21.6.2012 12:35

mixik

Re: Pochopte..

Pane kolego, je velmi veselé, jak mne osočujete ze špatného čtení a přitom sám máte problém chápat psané. Které argumenty neberu v úvahu? Ty, že tento problém je i na jiných místech? To snad celou situaci ospravedlňuje? Je snad včerejší vražda důvod pro to, aby se dnes vraždit smělo? Pokud tomu tak je i jinde, je to stejná chyba, jako u nás. Když mi chcípne slepice, mám mít radost z toho, že chcípla i sousedovi?

Dále, na 20,- mě vyjde JEDEN kilometr, ne 37. Lépe čtěte. Pokud zbytek mého příspěvku nechápete, doporučuji si ho přečíst znovu a lépe.

0/0
21.6.2012 13:30

untrvasrman

Re: Pochopte..

nezlobte se na něj, v páté třídě ještě nemá tak vypracované chápání souvislejšího textu.

0/0
21.6.2012 13:33

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

;-D Musím říct, že u Vás by mě úroveň vzdělání docela zajímala, předpokládám tak základku a pak řidič traktoru na karlovarsku ;-)

0/0
21.6.2012 13:48

untrvasrman

dobre,jeste 1 reakce z mobilu

diky puvodu vyska neumoznena,tudiz maturita.strojirenska technologie-1,technika-1,cestina-2,rustina-4,praxe-1.v soucasnosti smenovy technik v chemickem provozu se zodpovednosti za 18 lidi ruzneho vzdelani.byt jsem si musel koupit za sve,od druzstva nebo podniku jsem ho nedostal(tak bezne za komancu).

0/0
21.6.2012 14:02

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

S těmi 20 kč na km jsem opravdu špatně četl ;-D, omlouvám se. Pak tedy jezděte mimo dálnici, očividně vaše cesty nejsou příliš dlouhé.

V tom druhém se asi opravdu nikdy neshodneme, ale já nikdy nebudu pokládat dálnici/rychlostní silnici za standard, který by měl být zdarma, když v jiných krajích není. A jak jsem již napsal v jiném příspěvku, původní I/6 byla polovičním profilem (ve většině trasy, a tam kde ne, byla postaveno kvalitní doprovodná komunikace), nikoliv původní silnicí, kterou Vám zrušili, jak se tady někteří snaží tvrdit. Největší problém je ten, že byl postaven poloviční profil, karlovarští si na něj zvykli jako na standard, a když se dostavělo celé, najednou je to nehorázná drzost to zpoplatnit. Situaci ospravedlňuje to, že dálnice/erko je dálková silnice placená státem. Že Vaše krajské silnice, které používáte pro své cesty za prací, jsou ve špatném stavu, je problém kraje.

0/0
21.6.2012 13:42

bishop2

Re: Pochopte..

> Pak tedy jezděte mimo dálnici.

probůh o tom je celá diskuze, ale kudy?! Po poli?

>Největší problém je ten, že byl postaven poloviční profil.

My tady snad měli první dálnici v republice (ikdyž jen poloviční, což ale dotyčnému nevadí). Vlastně je to první dálnice. Akorát poplatky bychom měli odvádět do Drittes Reich.

0/0
21.6.2012 14:07

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Ad1) objízdné trasy existují a nemají ani náhodou charakter polní cesty, aspoň argumentujte pravdivě...

ad2) nebyla první, nikde jsem nenapsal, že měla být zpoplatněna, a celkově je ten argument nesmyslný

0/0
21.6.2012 14:12

bishop2

Re: Pochopte..

Tato diskuze nemá moc význam, obzvláště když v jednom příspěvku popíráte svá vlastní slova z druhého.

> původní I/6 byla polovičním profilem (...), nikoliv původní silnicí.

Tedy není to původní silnice, ale poloviční dálnice za kterou se u nás platí. Mluvíme oba česky? Od kdy je tato poloviční dálnice na mapě republiky o které mluvíte? Jelikož je to od dob Hitlera, pak prosím část peněz posílejme na fond třetí říše. Tak si to přejete. Tak totiž mluvíte. Já na to reaguji tak, že když nám stát zpoplatňuje samozřejmé věci jako například ty, že si dojedu s autem do Varů a zatěžuje nás novými daněmi, které jsou ale stanoveny na pražské poměry, tedy četnost dálniční sítě a průměrný plat, můžeme se na něj vykašlat.

0/0
21.6.2012 19:29

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

OK, tímto naše diskuse končí, s takovým ignorantem se opravdu diskutovat nedá, vaše melení o třetí říší a posílání peněz, s prominutím sr*ček o "pražských poměrech", to si nechte do místní putiky třeba v Březové, ale seriózní diskuse se takto opravdu nevede. Jen ještě jednou pro Vás, já NIKDE neřekl, že ten poloviční profil měl být placený a NIKDE se u nás za "poloviční dálnici" neplatí. A ano, pokud by se platilo, platilo by se i za tuto, a víte proč? Protože datum, kdy byla ta silnice postavena je naprosto nedůležité.

0/0
21.6.2012 19:45

bishop2

Re: Pochopte..

Nikde neřekl? Tady píšou 2 lidi pod stejným nickem?

>asi většina lidí to brala tak, že původní I/6 byla standard, co má být zdarma. Jenže ta silnice byla v parametrech polovičního profilu a to, že byla zdarma, byl jen dočasný luxus, na který si řidiči zvykli.

Takže teď když dostavěli druhou půlku a zpoplatnili, bylo by logické, aby případné poplatky za první půlku šli původnímu staviteli a za druhou půlku druhému.

>Protože datum, kdy byla ta silnice postavena je naprosto nedůležité.

Já jen rozebírám od kdy si naši dědové zvykli na ten "dočasný luxus" jezdit do Varů po silnici zadarmo...

0/0
21.6.2012 20:30

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Použiji trapnou formulaci o porozumění psaného textu, ale mě fakt nenapadá jiná rada. Kde v té mé větě vidíte něco o tom, že by se mělo platit za poloviční profily je mi záhadou.

Ohledně vaší třetí říše vizte můj další příspěvek. A přestaňte s tou třetí říší, je to fakt trapně nesmyslné :-P

0/0
21.6.2012 20:33

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Přece jen ještě jedna věc. Pokud nejste schopen pochopit, co myslím "původní silnicí", tak prosím, abyste si otevřel mapy.cz a zvolil vrstvu "historická". Pak uvidíte tu původní silnici, takovou, která v mnoha regionech ČR plní dodnes funkci jediné spojnice k celé silniční síti a také doprovodné komunikace dálnicím.

0/0
21.6.2012 19:50

bishop2

Re: Pochopte..

> Pak uvidíte tu původní silnici, takovou, která v mnoha regionech ČR plní dodnes funkci jediné spojnice k celé silniční síti a také doprovodné komunikace dálnicím.

V mnoha regionech ČR možná. Ale na chebsku ne. Tam byla zrušena, tedy dle Vás doplněna dalším pruhem a zpoplatněna. Možná si otevřete mapy.cz a zvolte vrstvu "historická" když neznáte místní poměry. Ach ta pravda bolí ...

0/0
21.6.2012 20:14

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Chlape, vy jste fakt mimo, můžete aspoň zkusit udělat to, co Vám radím? Fakt se budete takto dál ztrapňovat? "Původní silnicí" nemyslím silnici, která před dostavbou dálnice fungovala pod číslem I/6. Dal jsem si práci, abyste to neměl tak těžké, a vyklikal jsem Vám to:

http://www.mapy.cz/s/4eNG

A ještě v roce 1953 se takto jezdilo, takže nevím, kde jste vzal, že už za Hitlera a to vaše melení o třetí říši ;-).

Takže ještě jednou a naposledy, původní silnice, stejně jako v jiných regionech, zůstala, byla postavena úplně nová silnice, která je zpoplatněna a určena pro dálkovou dopravu. Silnici druhých a třetích tříd patří kraji, tzn. na jejich kvalitu si stěžujete na příslušném úřadu. Už tedy máme jasno? :-)

0/0
21.6.2012 20:28

bishop2

Re: Pochopte..

>Takže ještě jednou a naposledy, původní silnice, stejně jako v jiných regionech, zůstala, byla postavena úplně nová silnice

Omyl. Krásný obrázek, děkuji. Jak můžete sám nahlédnout, tak v oblasti od křižovatky Y u Chebu do Kynšerka, dále pak přes Libavské údolí do Tisové se dálnice kryje s historickou silnicí. A právě její první část se BEZ NÁHRADY zrušila :-(

0/0
21.6.2012 20:38

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

PS: očekávám Vaši reakci, která bude upozorňovat na úsek Kamenný Dvůr - Cheb, sám netuším, proč tam silnice chybí, ale objet se to dá a najedete si asi jen o km víc, než kdyby silnice vedla ve stopě R6.

0/0
21.6.2012 20:30

bishop2

Re: Pochopte..

:-) byl jste rychlejší. A jsme u toho. Děkuji za spolupráci. Mimochodem v této oblasti stavěl dálnici právě Hitler za Třetí říše. Ikdyž ne přesně v tomto koridoru, ale pozůstatky výstavby jsou ještě patrné na leteckých mapách chebského okolí.

0/0
21.6.2012 20:41

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Ano, ale nejsem si jist, jestli je vůbec někde nějaká část této sudetské dálnice využita.

Nejlépe jsou asi fragmenty této dálnice vidět na stránkách kontaminace.cenia.cz, na ortofoto mapách z třicátých let, když jsou přímo rozestavěné, to pěkně "vylezou" :-). V okolí Chebu je vidět koridor severně, zhruba kolem obcí Tršnice, Doubí, Lesinka, Lesina.

0/0
21.6.2012 20:53

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

I/6 využívá pár km koridoru před hranicemi s Německem.

0/0
21.6.2012 20:55

SimonD124

Re: Pochopte..

Můžu se zeptat jaký je rozdíl mezi dálkovou a místní dopravou? Vždyť přeci nepoznám jestli jedu 5km nebo 150km? Tady jde o jinou věc a to, že kvůli té místní dopravě trpí okolní vesnice a R6 tudíž v současné době postrádá pro místní jakýkoliv smysl... Cestování do Prahy se téměř nezměnilo a na okresní úrovni také ne...

+1/0
20.6.2012 21:53

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Zde u R6 je trochu problém s tím, že doprovodná komunikace není zrovna v dobrém stavu, ale obecně má dálková doprava jezdit po dálnici/erku a místní po doprovodné silnici. Hlavní důvod je podle mě bezpečnostní - vyšší intenzity na sjezdech/výjezdech, a pak také rovnoměrnější využití sítě komunikací.

0/0
20.6.2012 22:56

kockazpassau

Re: Pochopte..

souhlas, vpodstatě to není žádná dálnice, protože dál než z Varů do Chebu nevede. Já to taky nechápu, je to vpodstatě místní komunikace a místní za ni mají platit jako za D1 například.

+1/0
20.6.2012 22:17

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Jen budu citovat svůj příspěvek od jinud:

"To erko má souvislou délku 36 km (jen pro představu, R6 od Prahy 32 km, R7 23 km, R4 32 km). Naprostá většina lidí využívá vždy jen jeden úsek dálnice/erka, po kterém jezdí pravidelně do práce nebo například za rekreací."

0/0
20.6.2012 22:41

kockazpassau

Re: Pochopte..

je to možné, jenže tam stejně vidím rozdíl v tom, že ty co jmenuješ jsou více vnitrozemní silnice, kdežto ta karlovarsko-chebská je trošičku mimo civilizaci a tudíž bude nevyužívaná, protože místní se jí budou vyhýbat a já je svým způsobem chápu.

+1/0
20.6.2012 22:44

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Nikoliv, doporučím na prostudování výsledky sčítání dopravy jak z roku 2005, tak 2010. R6 má nízké intenzity v úseku Praha-Karlovy Vary, jsou tam tak nízké, že je to na hranici potřebnosti čtyřpruhu. Ale v úseku Karlovy Vary-Cheb jsou intenzity vyšší (podle roku 2010 už ten rozdíl není takový, což ale předpokládám je způsobeno právě výstavbou a objížďkami přes Sokolov). To je podle mě také důvod, proč se stavělo tady a ne směrem od KV na Prahu.

0/0
20.6.2012 22:53

kockazpassau

Re: Pochopte..

nevím, jestli to tam znáte, ale kousek před Chebem směrem na hranice dlouhá léta vedl kus dálnice a ta byla bez poplatku, nyní ji vlastně protáhli až do Varů

0/0
20.6.2012 23:56

nekdoosmdesatyšesty

Re: Pochopte..

Jen z mapy bohužel. Ano, vedla, byla ale moc krátká a vedla od nikud nikam, a proto nebyla zpoplatněna, podobně jako D3 před Táborem. Pokud už ale dosáhne jisté délky a začne fungovat jako spojnice významných osídlených území, není důvod ji nezpoplatnit.

0/0
21.6.2012 0:04

nekdoosmdesatyšesty

Na Prahúúú

"Třeba v Jihočeském a Moravskoslezském kraji. Je nutné, aby kraje spojily síly se Svazem měst a obcí. A aby vznikl tlak na Prahu," míní Novotný.

Proč na Prahu? ;-D Už v minulých článcích na toto téma jsem si všiml, že pan hejtman má na Prahu spadeno, přesto mi nějak uniká souvislost mezi Prahou a spořivými karlovarskými řidiči, kteří nejsou na rozdíl od zbytku republiky ochotni zaplatit.

V jihočeském kraji není zatím známkou zpoplatněn žádný úsek dálnice/rychlostní silnice.

0/0
20.6.2012 19:40

LeTroxx

..

Socialistí jsou opravdu nesmírně zábavní. Prostě se blíží volby a každá předvolební kampaň je dobrá. Jak stejnou situaci řešili v nevolebním roce:

"Proti zpoplatnění R6 začalo hejtmanství protestovat poněkud pozdě. Podle ministerstva dopravy se totiž kraj vůbec nebránil v době, kdy probíhalo připomínkové řízení k chystané důležité vyhlášce o placených úsecích pro rok 2012. Krajský úřad neposlal na ministerstvo žádnou námitku.

Náměstek hejtmana pro dopravu Petr Navrátil (ČSSD) už dříve vysvětlil, že by to stejně nemělo smysl. "Neměli bychom se o co opřít. Už před dvěma lety nám ministerstvo poslalo stanovisko, že dostavěné úseky zpoplatní."

Jinak představa, že má každý kraj vlastní dálníční nálepku, je taky veselá.

+3/0
20.6.2012 18:36

SimonD124

Re: ..

Přesně tak, já už čekám na vyjádření pana hejtmana, kdy nám nabídne zaplacení dálniční známky! ;-D

0/0
20.6.2012 18:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.