Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hádky Kyselce neprospějí, pojďte se domluvit, vyzývají senátoři

V polorozpadlých lázních Kyselka se střídá návštěva za návštěvou. Zděšení nad stavem památkově chráněných budov minulý týden vyjádřila olympionička Věra Čáslavská. V úterý přijeli i čtyři senátoři. Naději pro Kyselku vidí v tom, že se k jednacímu stolu pokusí dostat obě znesvářené strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radka.seznam

Ale už pohněte zadkem!

Než to spadne! Jak dlouho s tím otálíte a proč??? Než lázně spadnou docela??? ?;-O;-€8-o;-€;-O?

+1/0
16.7.2012 18:29

mim7

první krok

Především by měl stát zajistit, aby byly všechny objekty alespoň provizorně zabezpečeny (a ne naoko kusem igelitu na střeše), na tom se mělo dělat už nyní - donekonečna diskutovat nepomůže. :-/

+2/−1
14.7.2012 10:37

mcer

Benesovy dekrety

President Beneš se zasloužil o stát - tohle je pekny příklad.

0/0
13.7.2012 18:29

tomas__marny

Zachovat?

Bohužel si myslím, že zachovat lázně v Kyselce asi nepůjde. Jejich doba skončila. Dnes je přímo pod okny celkem rušná silnice (kamiony) a není místo na žádnou kolonádu nebo klidný park. Kdo by chtěl jet do lázeňského domu (a hlavně platit), když otevře dveře a stojí na silnici. Představa, že se údolí uzavře pro dopravu a zřídí se tam lázeňské území je dost nereálná. Současný stav odpovídá tomu, že provozování lázní by zde byla ekonomická sebevražda. Do toho nikdo nepůjde. Lázní je sice škoda, ale na obnovení není šance.

0/0
13.7.2012 18:27

mim7

Re: Zachovat?

Kdyby sis přečetl článek, zjistil bys, že se hledá jiné využití. Kamióny nejsou problém, právě probíhá obnova vlečky.

+1/0
14.7.2012 10:30

tomas__marny

Re: Zachovat?

Článek jsem četl a dokonce mu i rozumím. Ale jiné využití stejně nepřipadá v úvahu. Myslíte si, že někdo zaplatí obnovu památek v tomto stavu? Co by z toho měl. Je to ekonomická sebevražda. A skutečně si myslíte, že po obnově vlečky přestanou kamiöny jezdit? No, věřte. Podle plánů se má omezit doprava po silnici "až" o 30%.

0/0
14.7.2012 13:18

uzsemvopatrnej

ony ještě Karlovy Vary nepatří ruským mužikům?

Co takhle inspirace Potěmkinem,

+1/0
13.7.2012 17:05

Eastwood

Bojkot všech výrobků společnosti KMV, a.s.

Bojkot jejich výrobků, to je v tom dnešním právním marasmu našeho státu ta jediná a ve světě mnohokrát osvědčená cesta.

Nekupujte minerální vodu Mattoni, Aquilu, Dobrou vodu, Hanáckou kyselku a všechny další výrobky producentů, ve kterých mají Karlovarské minerální vody a.s. svůj podíl a nebo je vlastní.

BOJKOT JEJICH VÝROBKU JE JEDINÁ A NEJÚČINNĚJŠÍ FORMA !!!

+3/−1
13.7.2012 15:28

Vifon

Re: Bojkot všech výrobků společnosti KMV, a.s.

Vy jste patrně nepochopil, že Kyselka KMV nepatří, proč by tedy měla cpát peníze do cizího majetku? RvRvRvRv

0/0
14.7.2012 7:18

Eastwood

Re: Bojkot všech výrobků společnosti KMV, a.s.

Vifone, jste úplně vedle. Z lázeňského komplexu v Kyselce patří KMV, a.s. mnohé. A vše ostatní vlastní přes jejich tzv. bílého koně, tedy společnost, před nedávnem CTS DUO, s.r.o, která je nyní přejmenována na RIS, s.r.o.

To byste se divil, jakých prasáren je schopen Alessasndro Pasquale. Dosud mu vše vycházelo a zatím vychází.

Doufejme, že to už nebude tak dlouho trvat a všechny ty jeho lumpárny vyjdou tak říkajíc na světlo boží.

To se budete Vifone skutečně divit.

+3/−1
14.7.2012 11:15

mim7

Re: Bojkot všech výrobků společnosti KMV, a.s.

R^

+2/−1
14.7.2012 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.