Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V obcích přibyly tisíce aut, tvrdí starostové, kterým vadí placení na R6

Dálnice mezi Chebem a Karlovými Vary vede odnikud nikam, tak proč za ni platit? Důrazné tažení za zrušení dálničního poplatku na rychlostní silnici R6 zahájili starostové deseti obcí a měst, které u čtyřproudovky leží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arogancemoci20

"Starostové dávají vinu hlavně krajskému úřadu,"

To máte za to, že jste s radostí volili Českou sociální bolševicii.

0/0
9.8.2012 19:29

Pepe Ronico

To přejde...

protože se dálnice otevřela na jaře, nechtěli někteří utrácet za roční známku kvůli třičtvrtě roku, ale napřesrok bude klid. A argumenty praskajících zdí od náklaďáků jsou směšné...náklaďáků se známky netýkají a mýto se tam platilo už během stavby.

0/0
9.8.2012 9:31

Glock Mark XXIV

Na R6 je velmi slabá doprava

... takže opravdu jezdí po okreskách. Nedávno jsem si to vyzkoušel taky a raději si tu známku koupím než se budu děsit cest po tamních okreskách.

0/0
8.8.2012 15:32

polednice

Re: Na R6 je velmi slabá doprava

pokud znáš tu správnou cestu, tak se po okreskách dostaneš z Chebu do KV tak o 5 minut později...

0/0
12.8.2012 19:04

paho007

to bylo jasné už od počátku

To , že nastane tento problém, bylo jasné už od počátku výstavby této rychlostní silnice. Hlavním problémem totiž je , že nová rychlostní silnice R6 vznikla zabráním původní vozovky silnice č.6 , tudíž nezůstala přijatelná alternativa pro "nerychlostní" přepravu mezi obcemi a městy podél R6. Rv

Pokud tu někdo zmiňoval Beroun , tak právě tam existuje souběžně jak placená D tak byla ponechána původní spojnice Praha-Plzeń  (a vlastně to tak zůstalo souběžně až do Rozvadova) ....

0/0
8.8.2012 9:05

Dr. Fe (20)

Řešení

Převeďte na R a zpoplatněte i úsek KV-Ostrov. Hned přibydou další km dálniční sítě v kraji :-P

+1/0
8.8.2012 0:07

pOne

Re: Řešení

To by ji museli nejdriv upravit, aby splnovala R-parametry...

0/0
8.8.2012 12:10

kocourek96

Nerozumím tomu, že někdo kvůli stokoruně za měsíc ztrácí čas

a najíždí kilometry po vedlejších komunikacích....8-o Že se toho chytili populisti z komunálu je následek, ze kterého nemůže vyjít rozumné řešení. Lidi, neblbněte.

+2/0
7.8.2012 20:12

hodiny_2008

Re: Nerozumím tomu, že někdo kvůli stokoruně za měsíc ztrácí čas

Ne každý jezdí z Karlových Varů do Chebu denně. Při jednorázovém rodinném výletu by se cesta pěkně prodražila.  Myslím, že takových, kteří si výlet do Chebu a Františkových Lázní, jako já, opravdu rozmyslí. Nesuďte vždy jen podle sebe

+3/0
7.8.2012 20:48

polednice

Re: Nerozumím tomu, že někdo kvůli stokoruně za měsíc ztrácí čas

no já si myslím že už nejde o peníze, ale o princip. Jen se na to podívejte, silnice a cesty rozdrbaný, co se prostavělo na dálnicích, za to by byly jinde dálnice 2x tak dlouhý...

+1/0
12.8.2012 19:07

Ládin

Když

to vede od nikud nikam, tak po tom nikdo nejezdí a poplatek může zůstat, ale vážně pokud jim to tak vadí, tak spíše uvažovat o nějakém německém modelu, dálnice zadarmo a nějaká silniční daň z každého auta, vybralo by se víc, již tak přetížené policii by odpadly kontroly, známky taky nejsou zadarmo, skrblíci by nemuseli nic objíždět a v neposlední řadě by spouta majitelů nechala zlikvidovat svá nepojízdná auta a my se mohli pyšnít nejmladším vozovým parkem. Jak by to bylo s cizinci, tak to by se jistě dalo nějak pořešit.

0/0
7.8.2012 18:27

petrph

Re: Když

Ona se snad "nějaká silniční daň" z každého litru vyjetého benzínu na spotřební dani neplatí? :-)

+3/0
7.8.2012 18:35

Ládin

Re: Když

a ona se snad v Německu neplatí?

0/0
7.8.2012 18:43

drsňák

komici

Nějakých 1500 aut je naprosto směšné množství, že jim není hanba si stěžovat.. Tam tu dálnici bylo především zbytečné vůbec stavět.

+1/0
7.8.2012 18:24

Mikesus

Re: komici

Asi tu má někdo problém pochopit psaný text, že?

Snad se psalo, že 100% řidičů objíždí dálnici? Jen důsledek je, že v obcích okolo jezdí místo 300 až 1500 aut.

O tom, že by dálnice zůstala prázdná se nikde nepíše.

Stačila 1 minuta hledání a v roce 2010 byla intenzita na R6 cca 20 tis. aut za 24 hodin.

Příště než se šťourat v nose a házet sem slinty si to zkuste nejprve najít. Aspoň to něco říká o inteligenci určitých jedinců.

+1/0
8.8.2012 15:36

prying

Re: komici

"Stačila 1 minuta hledání a v roce 2010 byla intenzita na R6 cca 20 tis. aut za 24 hodin." Evidentně nestačilo. protože v té statistice jsou zahrnuty i náklaďáky a ty to přes Loket nejspíš neobjíždějí. Možná by starostové mohli zapřemýšlet, jestli by zvýšený provoz nemohli v něčem využít.

0/0
9.8.2012 16:16

polednice

Re: komici

kdyby si tu cestu znal, tak by si tu tak hloupě nekecal, ta tvoje rada je přímo knížecí a tipuju že jsi z Prahy...

0/0
12.8.2012 19:16

johnyFK

dálnice je dálnice

A pak si vzpomene třeba Beroun že přes něj jezdí taky spousta kamionu a bude chtít dálnici taky zadarmo. A pak třeba Jihlava, Humpolec, Vyškov.... Dálnice je dálnice, má se platit všude stejně...

0/0
7.8.2012 18:19

mixik

Re: dálnice je dálnice

R6 není dálnice.

+2/0
7.8.2012 19:07

Dr. Fe (20)

Re: dálnice je dálnice

Je to rychlostnice a za tu se také platí.

0/0
8.8.2012 0:09

Mikesus

Re: dálnice je dálnice

V těchto městech se zvýšila intezita dopravy z důvodu výstavby dálnice?

To zajisté ne. Takže míchate hrušky a jablka.

+1/0
8.8.2012 15:37

prying

Re: dálnice je dálnice

Náklaďáky přes Beroun nejezdí.

0/0
9.8.2012 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.