- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To máte za to, že jste s radostí volili Českou sociální bolševicii.
protože se dálnice otevřela na jaře, nechtěli někteří utrácet za roční známku kvůli třičtvrtě roku, ale napřesrok bude klid. A argumenty praskajících zdí od náklaďáků jsou směšné...náklaďáků se známky netýkají a mýto se tam platilo už během stavby.
... takže opravdu jezdí po okreskách. Nedávno jsem si to vyzkoušel taky a raději si tu známku koupím než se budu děsit cest po tamních okreskách.
pokud znáš tu správnou cestu, tak se po okreskách dostaneš z Chebu do KV tak o 5 minut později...
To , že nastane tento problém, bylo jasné už od počátku výstavby této rychlostní silnice. Hlavním problémem totiž je , že nová rychlostní silnice R6 vznikla zabráním původní vozovky silnice č.6 , tudíž nezůstala přijatelná alternativa pro "nerychlostní" přepravu mezi obcemi a městy podél R6.
Pokud tu někdo zmiňoval Beroun , tak právě tam existuje souběžně jak placená D tak byla ponechána původní spojnice Praha-Plzeń (a vlastně to tak zůstalo souběžně až do Rozvadova) ....
Převeďte na R a zpoplatněte i úsek KV-Ostrov. Hned přibydou další km dálniční sítě v kraji
To by ji museli nejdriv upravit, aby splnovala R-parametry...
a najíždí kilometry po vedlejších komunikacích.... Že se toho chytili populisti z komunálu je následek, ze kterého nemůže vyjít rozumné řešení. Lidi, neblbněte.
Ne každý jezdí z Karlových Varů do Chebu denně. Při jednorázovém rodinném výletu by se cesta pěkně prodražila. Myslím, že takových, kteří si výlet do Chebu a Františkových Lázní, jako já, opravdu rozmyslí. Nesuďte vždy jen podle sebe
to vede od nikud nikam, tak po tom nikdo nejezdí a poplatek může zůstat, ale vážně pokud jim to tak vadí, tak spíše uvažovat o nějakém německém modelu, dálnice zadarmo a nějaká silniční daň z každého auta, vybralo by se víc, již tak přetížené policii by odpadly kontroly, známky taky nejsou zadarmo, skrblíci by nemuseli nic objíždět a v neposlední řadě by spouta majitelů nechala zlikvidovat svá nepojízdná auta a my se mohli pyšnít nejmladším vozovým parkem. Jak by to bylo s cizinci, tak to by se jistě dalo nějak pořešit.
Ona se snad "nějaká silniční daň" z každého litru vyjetého benzínu na spotřební dani neplatí?
Nějakých 1500 aut je naprosto směšné množství, že jim není hanba si stěžovat.. Tam tu dálnici bylo především zbytečné vůbec stavět.
Asi tu má někdo problém pochopit psaný text, že?
Snad se psalo, že 100% řidičů objíždí dálnici? Jen důsledek je, že v obcích okolo jezdí místo 300 až 1500 aut.
O tom, že by dálnice zůstala prázdná se nikde nepíše.
Stačila 1 minuta hledání a v roce 2010 byla intenzita na R6 cca 20 tis. aut za 24 hodin.
Příště než se šťourat v nose a házet sem slinty si to zkuste nejprve najít. Aspoň to něco říká o inteligenci určitých jedinců.
A pak si vzpomene třeba Beroun že přes něj jezdí taky spousta kamionu a bude chtít dálnici taky zadarmo. A pak třeba Jihlava, Humpolec, Vyškov.... Dálnice je dálnice, má se platit všude stejně...