Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarskou míli trápil nezájem sponzorů, závod zachránili jezdci

Karlovy Vary o svou dvojnásobnou míli nepřijdou, slavný dostih s pětaosmdesátiletou tradicí pro ně letos zachránili sami žokejové. Konec sezony se tak na závodišti posouvá až na svatého Václava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

polednice

Jenže na Karlovarsku dneska chcípl pes.

Karlovy Vary zachránili trochu Rusové, ale ty už spíš jdou na Západ, průmysl který tu byl je na padrť, a jsou tu jenom montovny a lepírny. Doly mají últlum, takže kdo by to tu měl asi sponzorovat ? Bartoška se svým festivalem, co  sám shání peníze ? No a když jedete dál ke hranicím, přibývá lidí co jezdí pracovat do Německa jako zaměstnanci a mají se dobře. A Nečaskalouskova ekomimika je jim ukradená.

0/0
29.9.2012 10:12

Rainer

Re: Jenže na Karlovarsku dneska chcípl pes.

Vazena polednice (take symfonicka.basen A.Dvoraka), popisujete realnou situaci Karlovych Varu. Hrichy ekonomiky zpusobil jiz drive take p.V.Klaus, ten umoznil rozkradeni republiky. A to mafianstvi / tunelovani, ktere uspesne provadeli take nacelnici koalice ODS/CSSD ve Varech vede m.j. take k propadu kultury.

0/0
29.9.2012 11:09

Rainer

Dostihova draha ma dlouhou tradici,

byla zrizena katlovarskym jezdeckym spolkem po vzoru zavodiste Viden-Freudenau a prvni dostihy so konaly v roce 1899 a byly navstevovany predevsim lazenskymi hostyy tehdejsi monarchie Rakousko-Uhersko. Velmi oblibene byly prekazkove dostihy, ktere jezdili prevazne dustojnici. To se uchovalo az do 50-tych let, kdy v CSA byly jezdecke kluby, Velkou Pardubickou v te dobe jezdili a vyhravali dustojnici, jako napr. Major Milos Svoboda. Velka Karlovarska steeple chase byly kvalifikaci pro Pardubickou.

 Zavodiste bylo take pouzivano jezdeckym odd. Sokol,  Svazarm a Slavoj, jizdarny v Tuhnicich, ktera byla vybudovana 1925 a jezdci ji ztratili koncem 50-let,

Po sametove revoluci bylo videt oziveni dostihoveho sportu, ale v poslednich letech se to oslabilo, sponzori jsou jen pro velike dostihy v Praze a Pardubicich a zajem navstevniku taktez propada.

Zatim ji drzi pri zivote "stari" konari, jako je treba sef drahy Ivan Janatka. Bohuzel se v mlasi generaci marne hledaji kompetentni nasledovnici.

0/0
27.9.2012 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.