Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V sedle bicyklu až za hranice. Cyklisté se mohou těšit na nové stezky

Stavba nové přeshraniční cyklostezky z Doubravy přes saský Bad Elster až do Olešnice začala v Aši. Na bicyklech mohou novou trasu absolvovat lidé do konce letošního roku. V kraji se chystají i další kilometry cyklotras a cyklostezek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a36v34e64l 56P97u84n51č62o75c60h64á26ř 3334211376226

Ja jsem priznivec motorkareni, ja se mohu tesit na co?

+1/0
26.4.2013 0:46

P53e41t30r51a 68V22a24ň45k21o79v53á 4964604846882

proč musí být cyklostezka s asfaltu nebo betonových panelů? ...kvůli dotacím? :-/Rv

+1/0
20.4.2013 22:59

P52e77t51r 10B52u20d62k56a 4977253477228

to je fakt..dlažební kostky by byly lepší....

0/0
21.4.2013 0:32

J29a20r11o34s15l43a87v 28L28e10b31e43d75a 3486759147290

7500000/1210 = 6192 Kč/m ... to vidím na něco jako stříbrné cihličky :-/

+1/0
22.4.2013 23:04

Ř42e50h20o64ř 96V18l28a17s73á24k 2924434391956

Kolik je podle Vás zhruba správná cena?

0/0
25.4.2013 20:18

P45a35v34e94l 26P21u58n19č31o21c19h83á33ř 3444101896866

Mene, nez tretina. Proc? No protoze asfalt vidim jako zcela kontraproduktivni, sportovec prece chce podat vykon, ne se vezt jako v kocare. Protoze jinak z toho nic nema a bude jeste hledat nejaky ten adrenalinovy sport. Kdyz bude cesta klasicky jako vsude jinde, tedy uvalcovany sterk 4/8, vyjde to levneji. Podklad se musi stejne upravit a zpevnit at je to ve finale asfalt nebo sterk, nemusely by se pouzit drahe panely a bylo by to urcite i eco-friendly. Nojo... ale to by se moc nenamastila stavebni firma a nekdo by nedostal drzhubne od spravcu penezovodu, co...?

+1/0
26.4.2013 0:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.