Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projel tudy Vlak svobody. Teď má trať z Aše do Selbu šanci na obnovu

Na konci příštího roku by mohly vyjet první osobní vlaky mezi Aší a bavorským Selbem. Peníze na obnovu trati, více než 300 milionů korun, přitečou hlavně z fondů Evropské unie. Trať je známá i díky Vlaku svobody, který tudy projel v roce 1951.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A22n66t78o32n65í15n 72J64a17l34o45v44e58c 4278454754

Hezky se nám to prodražuje. Ještě na jaře měly náklady na české straně činit 20 mil. I kdyby to ale bylo 5 korun, stejně to budou vyhozené peníze, protože bez brutálních dotací na provoz se tato železnice neobejde. Prozkoumal vůbec někdo reálnou vytíženost trati?

+1/−3
3.9.2013 20:23

J24i98ř93í 75K24v89ě35š 1233686862461

Rozhodně bude větší než na některých stávajících tratích.

+2/0
3.9.2013 20:28

O94n32d34ř40e63j 61K63u10d24r78n41a 4226897829955

Nevieš, kde končí brada ti ? Hanba ti !

+1/0
3.9.2013 21:45

M64i39r33o70s39l49a85v 66P89a90v73l96í49č53e78k 7413360435804

Ono to bude mít obsazenost ale lidi by nesměli bejt líní a jezdit autem.

+1/0
4.9.2013 9:41

R41a10d55e69k 44J30a79n84a32t85a 9415136384452

Docela by mě zajímalo, jaké si tam představují vedení linek.

Podívejte se na mapu - případný přímý vlak Fr.Lázně-Hof totiž mine jak stanici Aš město, tak Selb, nejvetší města po cestě. A vést vlaky jen z Aše do Selbu dvojí úvratí?

+1/0
3.9.2013 19:21

J90i29ř95í 73K81v29ě56š 1143576362891

Stanice Aš je už dnes hojně využívaná, ona není tak daleko od města, jak to na první pohled vypadá (ostatně první činžák je naproti nádraží), takže nebude nijak zvlášť potřeba, aby vlak zajížděl až do stanice Aš město. Jaká je situace v Selbu nevím, ale pravděpodobně tam někde bude možnost zastavení vlaku, když je tak celá trať vlastně prezentovaná.

+1/0
3.9.2013 19:41

J20i81ř31í 72K79v96ě10š 1213436222601

Jo, a ještě něco, nevím, proč mají být 2 úvratě problém, beztak všude v SRN jsou podobné tratě obsluhovány motorovými vozy, co mají stanoviště strojvedoucího v obou směrech.. a přejít z jednoho stanoviště na druhé zas tolik času nezabere.

+1/0
3.9.2013 21:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.