- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezky se nám to prodražuje. Ještě na jaře měly náklady na české straně činit 20 mil. I kdyby to ale bylo 5 korun, stejně to budou vyhozené peníze, protože bez brutálních dotací na provoz se tato železnice neobejde. Prozkoumal vůbec někdo reálnou vytíženost trati?
Rozhodně bude větší než na některých stávajících tratích.
Docela by mě zajímalo, jaké si tam představují vedení linek.
Podívejte se na mapu - případný přímý vlak Fr.Lázně-Hof totiž mine jak stanici Aš město, tak Selb, nejvetší města po cestě. A vést vlaky jen z Aše do Selbu dvojí úvratí?
Stanice Aš je už dnes hojně využívaná, ona není tak daleko od města, jak to na první pohled vypadá (ostatně první činžák je naproti nádraží), takže nebude nijak zvlášť potřeba, aby vlak zajížděl až do stanice Aš město. Jaká je situace v Selbu nevím, ale pravděpodobně tam někde bude možnost zastavení vlaku, když je tak celá trať vlastně prezentovaná.