- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já myslím, že ten člověk v článku kecá. Telefon se podle mě při volání na 150/155/158 nepřipojí do jiné sítě, pokud třeba jeho vlastní nemá signál nebo kapacitu. Tohle vyžaduje softwarovou a hardwarovou podporu přímo v telefonech a nedomnívám se, že přístroje vyrobené v Číně, Tchajwanu nebo Malajsii myslí na české tísňové linky.
Ano, tohleto funguje u linky 112. Pro ni tato podpora v telefonech je a proto se taky všude celosvětově zavedlo 112 jako další číslo. Je to tak vymakané, že i na telefonu se zamknutou klávesnicí jde rovnou naťukat 112 a volat. A že jde volat i bez simkarty. Ale na naše česká čísla to teda určitě nejde.
To je normální, člověk se nedovolá ani ve 3 ráno. Třeba na policajty jsem se nedovolal nikdy. Když teda nepočítam takový to po václaváku běhaj prasata a pod když nám bylo 12.
je divné, že pokud se nacházel přímo v léčebně, nevolal tamní doktorku nebo někoho jiného z personálu
Technika zklame to se bohužel stává...
Jinak mohl zavolat i na 112 a podle mě i kdyby zavolal na jinou tísnovou linku, tak si to mezi sebou předají.
Není ten článek poněkud zmatený? "Dvakrát neúspěšně volal záchrannou službu. Operátorky hovor nějakým způsobem zaznamenaly" - takže se dovolal a "jenom" asi nebylo rozumět, nebo se hovor přerušil. Pak ovšem nedává smysl, že "v inkriminované době neprošly na lince 155 dva telefonní hovory" - nebo to má být myšleno jako odchozí ze 155?
Rozumí tomu někdo? Třeba alespoň autorka - Martina Vyroubalová, studuje žurnalistiku a environmentalistiku na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně.
Kdyz neni dost informaci, tezko ti to nekdo naserviruje formou beletrie. Mimochodem, co jsi vystudovala?
Proč ale chronicky těžce nemocný člověk není v nemocnici?Pak se nemusí spoléhat na 155.
Protože chornicky nemocný je v podstatě každý druhý nad 60 let. To by nemocnice praskly a nikdo by to neufinancoval.
Je to tragedie, která bohužel potvrzuje celkově nejhorší úroveň zdravotnictví ( nemocnice, specialisti, atd...) karlovarského kraje v rámci celé republiky.
Nepotvrzuje to nic. Jde o jednotlivou událost, která navíc nemá nic společného se zdravotnictvím, ale pravděpodobně s technikou operátora. Asi jako kdybyste napsal jednu ojedinělou pravopisnou chybu a já řekl, že to dokazje, jak špatně umíte matiku.
Toto je ovšem vážná závada telefonního systému. Pakliže telefonní operátor následně zjistil, že neprošly dva telefonní hovory na záchrannou službu, mělo by být okamžitě hledáno řešení proč k tomu došlo a mělo by být řešeno, proč na této lince neexistuje krizová cesta, která by okamžitě naskočila při výpadku jednoho ze směrů spojení.
Pracoval jsem v podobných společnostech a věřte mi, že interně se už dávno hledá, proč ten hovor selhal a proč záložní cesty nezafungovaly. Akorát o tom nikomu neříkají, nepotřebují další publicitu v tomto směru.
To by stávat nemělo! Jeden člověk, který potřeboval pomoc, mohl žít.