Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Služební auto starosty Ostrova řídí jeho žena, upozorňuje předchůdce

Za volantem bývalého služebního vozu starosty Ostrova na Karlovarsku, který jezdil s Toyotou Avensis, se vyměnili šoféři. Dříve ho šoféroval Pavel Čekan (ČSSD), nyní toyotu řídí jeho žena Dana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E76m76i16l 70P39l50í18h92a21l 7364339921721

No, osobně znám oba pány a ani jednoho nemusím - oni si totiž nemusí vůbec nic vyčítat. Chodit už v tom umí oba stejně. Navenek působí korektně, ale v kuloárech na sobě nenechají nit suchou. Jeden bývalý ex-policajt (hádejte proč asi), druhý co umí lépe mluvit, než myslet.

0/0
8.12.2013 12:43

R80o83m66a26n 82H85a91n71u71s 8745107859494

Teda Pavle asi to byla výhodná koupě, ale je vidět, že ti to nemyslí tak nějak politicky. !!

0/0
7.12.2013 22:22

P34a43v60e17l 50K17r30e48j12č42í28ř 2692291663646

Nevím, jestli je to reakce na mě, ale když jsem tu jediný Pavel, tak asi ano. Jak píšu dole, v článku není ani zmínka o tom, jak je to auto staré. A vzhledem k tomu, že už radnice ho koupila z druhé ruky, tak to může být docela plečka.

0/0
7.12.2013 23:16

M13i52c33h71a71l 71M31a36m35r79á91k 4590444899

řekl bych, že myslí Pavla Čekana ;-)

0/0
8.12.2013 9:06

P19a60v33e83l 47K77r45e28j20č49í82ř 2672391303766

Teda koukám, že v Ostrově řeší hustě krutopřísný problémy ;-D

0/0
7.12.2013 20:58

V25l18a61d47a 88S39i52m14o79n29i84k 3319903363445

Takové věci se v normální společnosti ani na normální radnici  nedělají - ale pan starosta asi normální ( z pohledu dodržování základních etických pravidel) asi nebude. I kdyby ta transakce byla krystalicky čistá, starosta ji udělat  nemůže.

+2/0
7.12.2013 19:41

J78i45n98d22ř76i61c36h 20Š83k75o54p51e29k 4495331920355

aniž bych se chtěl zastávat starosty, rád bych upozornil starostu, že pokud mám auto v ceně např. 80 000 Kč a nainvestuji do něj postupně 10 000, pak 20 000 Kč, prodejní cena nebude 110 000 Kč ani náhodou.................. Ale bude třeba 85 000 ...

To je totiž důvod, proč se nevyplatí koupit ojetinu, dát jí do kupy a za rok zas prodat.........

+2/0
7.12.2013 18:55

O12n25d84ř95e33j 30L24o23š92o51t70h 9460572484912

Ano, je to tak, lepší je ojetinu prodat dřív, než do toho nacpeš prachy. Cen u v podstatě nezvedne nic. V bazaru tě nechaj radši sundat vše, co neni přidělaný na pevno, jen aby ti mohli dát co nejmíň. Z článku není jasné, co je to za auto, značka a typ toho moc neřeknou.

0/0
7.12.2013 19:01

J24i40n30d97ř45i48c92h 41Š46k71o62p35e22k 4765261930945

značka a typ sice v článku není, ale co tvrdím já, je obecná pravda.

pokud koupím ojetinu a počítám, že si ji nechám, klidně do ní prachy vrazím. Pokud ji chci na půl roku a pak prodat, je blbost do ni cokoli dávat

0/0
7.12.2013 19:24

Z52b39y78n71ě86k 20J84e20h95l95i90č65k12a 8894698629601

toyota avensis, stačí umět číst

+1/−1
7.12.2013 19:50

P10a57v12e74l 54K42r87e84j64č97í87ř 2802311803566

Ano, to tam je. Jediná informace, která chybí a které se zdá všichni obloukem vyhýbají, je stáří resp. rok výroby vozidla. Tím pádem nemáme šanci si ověřit, jaká je skutečná tržní hodnota toho vraku.

0/0
7.12.2013 21:00

O78n18d20ř45e71j 75L30o44š76o67t65h 9760152304612

Z článku není jasné, co je to za auto, značka a typ toho moc neřeknou.

-----

Pokud tedy umíte číst a chápat, tak vám došlu, že mi je značka a typ známa, ale to bohužel k určení ceny nestačí.

0/0
7.12.2013 21:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.