- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejprve se trať likviduje, aby se pak draze opět obnovovala. Kocourkov! Chybí systémovost vnímání času. Včera bylo pozdě, už dávno mohlo fungovat, jen kdyby nebyla ukvapenost a hloupá rozhodnutí!
"Projekt je významný pro rozvoj cestovního ruchu celého ašského výběžku. Navíc výrazně usnadní a zrychli cestu za prací"... Zato o kousek vedle, na přechodu (Cheb -) Vojtanov - Bad Brambach (... - Adorf - Plauen), se v 12/2012 osekalo spojení do těžko použitelného torza. V jednom místě (kde koleje "prostě jsou a byly") kraj není schopen zajistit použitelný počet spojů, zatímco o kousek vedle se dokonce obnovuje trať, po které pak bude jezdit to, co krajský úřad objedná a zaplatí. Kolik toho asi bude a proč by to mělo dopadnout jinak než mezi Vojtanovem a B. Brambachem?