- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto vs. vlak...při cestě do Prahy, obzvláště do centra dávám jednoznačně přednost vlaku. Odpadají zácpy, problémy s parkováním a cestou ve vlaku můžu při cestě tam pracovat a při cestě zpět odpočívat. Finančně je to také výhodnější vlakem. Akorát musí být to spojení...
Co to je za firmu, když nedá zaměstnanci na cestu do Prahy auto? Existuje vůbec, nebo je to vymyšlené? Nebo ten člověk neumí řídit auto? Pak se asi na tuhle práci dost nehodí. Hodně věcí mi v článku nesedí. A proč by vlastně většina, která vlakem nejezdí měla pořád dotovat prázdné vlaky pro pár lidí? Za mě určitě ne jakýmkoliv dalším vlakům.
Na co smradlavý auto,když můžu jet vlakem,kterej je za a) rychlejší, za b) bezpečnější c) ekologičtější?Co se týče článku,večerní spojení z K.Varů do ústeckého kraje - potažmo prahy chybí téměř docela,nebo je omezené na zcela nevyhovující spoj rychlíku excelsior,který bývá z většiny obsazený ruskýma a muslimskýma kaštanama,popřípadě našimi snědými spoluobčany na cestě do lokalit chomutova,jirkova a mostu,takže jet tímto spojem jinak než první třídou je dost o strach,nebo mít u sebe nabitou pistoli...Karlovarský kraj by měl trvat na zlepšení spojení celkově,současné absolutně nevyhovuje a kraj mlčí...
Vlakem do Prahy 6 hodin nebo autem zahodinku a půl či busem za 2 a čtvrt ?
Není co řešit. Vlakem v našem kraji moc nemá smysl jezdit.
A bude hůř, veřejná doprava včetně autobusů, ale často i MHD se za posledních 10 let rapidně zhoršila a pořád zhoršuje a leckde už se nedá dostat opravdu jinak než autem...
Jestliže dotyčný pracuje nikoliv jako zaměstnanec, může mít celou řadu důvodů, proč nejezdí autem. Neřeší se zde, proč ne autem, ale proč jsou spoje tak hloupě nastavené...
Jestliže tam jedu na poradu pracovně, tak mi to auto musí povolit zaměstnavatel, který mě tam posílá.