- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Casy se vraitily, horni nadrazi = stavba socialismu (nebo byrokracie ?)
Ono ani dolní nádraží není žádná sláva. O MHD u tržnice ani nemluvě.
Ve Varech je běs všechno - horní i dolní nádraží, autobusák, ale i centrální zastávka MHD, k světu je jen lázeňské území a to také ne zcela
Chytrolín Růžička čeká, až se železničáři rozhoupou. Ale Správa železniční dopravní cesty, s.o. jsou státní úředníci. A problém převodu majetku je problém celostátní, ne karlovarský.
Pokud chtěly Karlovy Vary mít kvalitní železniční spojení a ne panoptikum na kopci, měly bojovat za projekt propojení hlavní trati skrz dolní nádraží. Od Dvorů mimo železniční tobogán přes Ohři a potom zpět stávající trasou s propojením na Dalovice. V nouzi by stačila i jednokolejka, nákladní doprava by zůstala na staré trati. Dolní nádraží by bylo rychlíková zastávka bez delších pobytů vlaků, takže by i současné torzo kolejiště, zpaskvilizované generacemi karlovarských papalášů, stačilo. Jenže pozemky se "výhodně" rozprodaly a dnes už to nikdo nepostaví.
Pro město, které na smysluplnou a systematicky řešenou veřejnou dopravu kašle, je ten stávající ráj bezdomovců až moc dobrý. Jezděte tam všichni auty.