Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Rychlostí se motorkář netrápil, policisty míjel stošedesátkou

V téměř stošedesátikilometrové rychlosti prosvištěl v neděli motorkář kolem policejní hlídky kontrolující nedaleko Chebu dodržování rychlostních limitů. Policisté začali stroj stíhat a přitom byli svědky toho, jak motorkář při jízdě porušuje další předpisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V75á83c37l18a44v 10P40a61v61e30l 9750595701529

Dle policejního záznamu se tedy stalo 26.dubna, jenže ten teprve bude, takže se vlastně vůbec nic nestalo. 😄

+1/0
19.4.2014 8:45

T39o70m22á38š 75L63í62p97a 8655256750243

Dobry pocteni, tahle diskuze.. Popravde receno, nemuze to video soudit clovek, ktery nejzdi mnoho let na motorce. Situace a reakce a vim ja vyhodnoceni cesty predemnou jsou naprosto jine, nez v aute. Sam jezdim mnoho let na dvou kolech a z meho pohledu si to borec vyprasoval na pohodu a bezpecne. V obci to stahnout mohl, ale znam obce, kde stoji pet staveni a prehled mam na 1000metru. Taky tam nejedu padesat. Proste si jel z laskou a vetrem okolo a jak jsem napsal,bezpecne. To panove uz tak bezpecne nejeli. Viz auto do protivky na konci videa. Jednoznacne si hosi chteli zabodovat a motorkar jim v tom ani nebranil. Nenazval bych ho bezmozek, jak tu padlo. Pokud jim sam nejsem.. dik za minusy ;-)

..na ne mi auto ani motorka nejezdi..

0/0
19.4.2014 5:18
Foto

J72i31ř50í 66K11r47á98k62o23r12a 9149123

Takže jsme viděli video, údajně z policejního auta, na kterém je datum 26.4.2014 a které je bez zvuku. Důvodem, proč někdo odebral zvukovou stopu může být i to, aby nebylo slyšet, že auto nehouká, tedy že nešlo o policejní auto, nýbrž o civilní vůz s nainstalovaným policistou s radarem. V obci, kde bydlím, nám podobní šašci sedí pravidelně pod okny v bílé Fabii.

Anebo to může být video od kohokoliv, třeba toho redaktora, co tenhle "článek" naprasil.

+2/−2
2.4.2014 10:59

J24i23ř17í 93K30ü23h50r 2300696160206

Však stačí modrý maják. Nepotřebujete mít houkačku ,aby bylo vozidlo bráno jako vozidlo s právem přednosti v jízdě.

0/0
2.4.2014 12:11
Foto

J63i82ř44í 28K57r31á35k26o35r70a 9459473

Asi jste to nepochopil. Já kritizuji práci redaktora tohoto článku.

+1/0
2.4.2014 12:23

J27i59ř56í 28K61ü45h63r 2580196570706

To jsem tedy nepochopil. Si snad nemyslíte,že by si někdo dal práci, udělat to video a vydávat ho za policejní, když by tam sám autor porušoval vše co motorkář?

0/0
2.4.2014 14:42

J18a15n 56G52u43t81b80a56y65e51r 6951349405395

Zajímavé video... ale úplně jinak zajímavé než asi bylo zamýšleno.

V každém případě "obviněnému" aneb motorkáři z tohoto videa nabízím pomoc se správním řízením, myslím, že je tam mnoho zajímavého s čím se dá pracovat. Jestli máte zájem, ozvěte se na info(zavináč)dopravniporadce(tečka)cz.

+2/−2
2.4.2014 10:52

S11t60a44n62i54s84l49a77v 59S57v83o71b51o42d24a 1223633766808

156, to je pane rychlost na motorku....

+3/−1
2.4.2014 10:32

V12a86c61l15a34v 11W84a95n69d84e13r64e14r 8708776839852

No tak nevim, je to pitomec, protoze neuznava plnou caru a jede rychle...no prosim, ale ze by byl nejak agresivni a nekoho jineho snad krome sebe ohrozoval...ma proste radost z motorky a to je vsechno.

+4/−1
2.4.2014 10:14

J15a73r46o15s37l92a91v 91L75e62b79e92d94a 3606269947480

Už jste se tu pohádali dost, takže jen drobný postřeh: proč je plná čára i ZA přejezdem?

+1/0
2.4.2014 9:21

J44i68r25k56a 78K58o82c17h 7654904533825

asi proto ze z druhe strany je to PRED prejezdem?

+3/−1
2.4.2014 9:33

J47a65r24o49s31l29a87v 23L11e19b91e11d87a 3396619497360

Ale oni nejeli z druhé strany.

K čemu je potom značka V03  Podélná čára souvislá doplněná čárou přerušovanou?

+3/0
2.4.2014 9:40

J54a37n 33M15a30l63y 8213917415313

Tak pokud je toto ten nejvetsi pirat, jakeho policiste "stihali" a to asi ano pokud natlacili video z tohoto velkeho zasahu do medii, tak je na case prestat s hysterii jak je to na silnicich strasne... :-)

+2/0
2.4.2014 9:11

A36l79e90x87a71n72d14r 61C61h70y10t92i71l 2864422975171

Je skoda, ze tu nepanuje u statnich organu inteligence jako treba v Rakousku, kde prujezd prehlednou obci je velmi casto zvysen na 70km/h. I motorkar je pak tuto rychlost schopen v pohode dodrzovat, protoze si nepripada, ze ho to zdrzuje. Silnice jsou tam krasne, nikde zadny sterk, nikde policajti a presto vetsina lidi jezdila predpisove. I mezi motorkari jsem videl prasata velmi vyjimecne a to zejmena z Italie. To si clovek akorat rekne, jo, tenhle kreten nam kazi povest a vime proc. Jedeme z prudkeho kopce kazdy sam na sve motorce a jedeme tak akorat, abysme se nebali. A v tom nas predjizdi motorkar se spolujezdcem v neprehlednem useku z prudkeho kopce s rychlosti "nase+50", kde dole ceka 180 stupnova zatacka. Clovek jednim dechem nadava a druhym si rika, jak to asi pan motorkar z Italie umi, ze ve dvou jezdi takhle jako zavodnik. Prevazuje ale spis ten prvni pocit.

160 neni zadna velka rychlost, na dalnici jezdi 150 drtiva vetsina aut i motorek. Kdyz v obci zpomaluju, obvykle me ridici ostatnich vozidel predjizdi. Problem je, ze kdyz jsem na motorce, tak me predjizdi casteji, protoze se asi zda, ze je tam vic mista.

0/0
2.4.2014 8:55

J24o86h33a73n 37Z28i94n73g58e31l 2561665746361

Přesně tak. Když si nechávám na motorce před sebou místo na zabrždění, pořád má někdo ve Fabii potřebu se mi tam nacpat.

+2/0
2.4.2014 8:57

J76i58ř25í 36K61ü39h18r 2980396110956

To se ovšem týká řidičů všech motorových vozidel. Nejen fábii.

0/−1
2.4.2014 9:08

J62o41h22a66n 14Z59i77n11g68e47l 2421205746681

Zpravidla to ale udělá někdo s nižším obsahem motoru. Asi má ze svého auta blbej pocit. Nikdy to neudělá BMW M5.

+2/0
2.4.2014 19:43

J15a64n 20M23a56l76í98k 9319610110621

Je to jednoduchy, sesrotovat motorku a tucna pokuta. Sebrat ridicak. Za jizdu bez ridicaku vezeni s thajskym komfortem. Je na case zacit cistit tenhle Augiassuv chliv.

Nase polistopadova benevolence jasne ukazala, ze vede jen do pekel. Muzeme si vzit priklad treba ze Svajcu.!!

+1/−6
2.4.2014 8:51

J70o90h79a66n 94Z57i82n73g94e35l 2591565406481

Teda pane inšpektor, voni jsou hlava!

+1/0
2.4.2014 8:55

J56a86n 61M20a25l63í11k 9479370400761

Mas strach, ze bys o svoji plechovku prisel za prvni vesnici?

0/0
2.4.2014 8:58

J17o45h68a20n 26Z95i46n63g82e39l 2631515516211

Ne, jen vím, že lžete. Specielně s tim Švýcarskem. Ale ani naše silnice (kromě kvality povrchu a značení) nejsou v Evropě ničím výjimečné.

0/0
2.4.2014 8:59

R17o93b62e86r16t 93V48i55l21i18m49o67v53s54k64ý 1939595734828

Neujížděl. Jel velku obyčejně. Akorát přes ten přejezd mohl pomaleji, ale na tom čopru mu ty koleje stejně přepočitaly zuby i obratle.;-D na těhle motorkách ani nejezděj až takové gumy. Je to dáno jejich konstrukcí. Kdyby jim tam prosvištěl bezmozek na lehně, tak ho nedojedou ani na konci okresu a nebude jim stačit budík.8-o

+2/0
2.4.2014 8:49

M29i40r74o52s19l52a83v 47K49a46š84p68a80r 7660701697526

10tis pokuta? No to je pěkný výsměch, když jel přes obec víc jak kilo:-P Kamaráda čapli, když jel z hospody na kole po 4 pivech po silnici III.třídy (!) a dostal pokutu 20fíků. Asi byl pro své okolí 2x nebezpečnější než ten na té motorce Rv

0/−2
2.4.2014 8:37

J92o97h68a85n 32Z51i51n18g45e42l 2751155886391

Ano, byl.

+5/−1
2.4.2014 8:40

J30i21ř67í 13K70ü69h18r 2930166480336

Na rozdíl od vás, jsem jeho jízdu neviděl, tak nemohu objektivně soudit.

0/0
2.4.2014 9:11

P78a12v27e20l 80T80o31p12i23n85k24a 5414165238500

To datum v záznamu je z budoucnosti? ;-D

+5/0
2.4.2014 7:24

P44a32v97e84l 80N76e78d37ě90l62a 5416430914661

vždycky se tu najde plno omezenců, kteří kritizují práci policie a adorují motorkáře, ukazují na to, že řidiči aut jezdí údajně hůře a obhajují motorkáře - na motorce se prostě dodržovat rychlost nedá. Směšné. Běžte se bodnout. Policie v tomto případě jednala správně. R^

+4/−6
2.4.2014 7:19

J35o82h26a86n 64Z29i38n65g93e14l 2351625646541

Nevím, kde berete tu bohorovnost, že si myslíte, že jen Váš názor je ten správný. Sám se běžte bodnout, nejlépe kudlou do břicha.

+4/−4
2.4.2014 8:07

P17a32v35e86l 36N90e42d27ě40l73a 5156410224761

nepotřebuji se s nikým rovnat, abych věděl co je správné, k čemu jsou zákony a kdo má hlídat jejich dodržování.

Nechápu, co je na tom nepochopitelného.

0/0
2.4.2014 13:10

D44a92v92i26d 11G73e57s90c20h15v53a58n95d37t98n71e97r 9549843468204

Nápodobně Johan, nápodobně.

0/0
3.4.2014 10:20
Foto

J59a88k36u12b 78T88r90e89m33m70e62l 9553790732826

jestli sem si dobře všiml tak z videa je vidět že policejní auto jelo 157 když do dojíždělo, a myslím si že neujížděl jen o policejním voze za sebou nevěděl, v helmě moc dobře slyšet není a né každý používá zrcátka tak často

+7/−1
2.4.2014 6:05

M97a80r13t67i26n 17Š60t37ě42p50á54n31e66k 3517463123611

Ja jsem si tim docela i jisty, protoze kdyby jim chtel ujizdet, tak se nenecha zastavit na rovince pri necelych stodvaceti. Celkove vypadal, ze si to docela uziva:-)

+5/0
2.4.2014 8:45

B32r85o53n69i32s62l55a92v 83J18a21k33l 8500905795305

"jel průměrně 156 kilometrů za hodinu" ..... kde nabiraji redaktory? v jedlickove ustavu???

+6/0
2.4.2014 2:29

J48i43ř64í 13J39u24r52á18š51e34k 8497565130467

Jak tady už někdo psal, tolik jeli ti policajti. Když už se k tomu ta mluvčí vyjadřovala. Formulace věty je sama o sobě na zvážení ;-D. Ten borec jel max. tak těch 120 (jestli mají policajti v té kameře rychlost z GPS nebo jakou). Takže mimo obec to snad není ani na zákaz řízení. Těžko mu to budou v přestupkovém řízení dokazovat. Protijedoucího podle mě neohrozil, max. lehce omezil. Nijak neuhýbal a pravd. ani nebrzdil. Ten člověk jel max. na pokutu a body. To je vše.

+3/0
2.4.2014 8:33

J30o10h18a17n 61Z95i65n71g73e39l 2211875956681

Přesně tak. Je to jen další palebná příprava pro nějaký další silniční utažení šroubů. Je to tady denně nějakej takovej článek. Minimálně rozhovor s přitroublým dopravním psychologem. Kdo na takový motorce jel, tak ví, že ve 150km/h by musel ten motorkář ležet v předklonu na bandě, jinak by měl problém se udržet řídítek. Na tom videu není ani pět vteřin v celku rychlost motorkáře, za kterym by plynule jeli policajti. To jako důkaz nestačí ani v tý obci. Takže ano, pokutu, ale to je tak vše.

+2/0
2.4.2014 8:44

M26i71r38o20s39l78a57v 98K22a61š15p29a48r 7330681247546

Škoda, že nebyla na cestě v té obci přes cestu třeba kláda, to bych ho chtěl vidět, jak to z těch 50mph ubrzdí:-P Aspoň by bylo o magora míň

0/−1
2.4.2014 8:48

J92o96h28a45n 46Z93i39n13g83e61l 2311705356911

Bylo by to stejný, kdyby tam byla kláda a on jel namísto 110km/h jen předpisových 90.

0/0
2.4.2014 8:58

M10i45r93o19s39l71a44v 37K63a22š60p85a62r 7240641767296

Psal jsem o obci, kde jel místo 50km/h víc než kilo a to už je sakra rozdíl i pro kotoučové brzdy ...

0/0
2.4.2014 9:01

K34a79r10e18l 14P43a46n55c46e46r 7201920838484

Jak ten policajt jel, to bylo na papiry.

+4/−4
2.4.2014 0:47

J68i50ř27í 76K64ü36h72r 2810606400376

A to jako proč?

0/0
2.4.2014 5:37

J29a97n 20M66a92l30í98k 9499240750341

tys upad na hlavicku?

0/0
2.4.2014 8:47

J88o80h16a61n 55Z49i88n53g66e71l 2371495776341

Přesně tak. Jet 160km/h po okresce bez majáků, to je dílo. Měla by to prošetřit inspekce a řádně to potrestat.

+3/0
2.4.2014 9:01

D32a85v45i78d 19G67e86s79c19h63v28a70n30d56t64n13e41r 9379983798954

Tebe by měl pro změnu někdo vyšetřit.

0/0
3.4.2014 10:21

J59i15ř37í 85Š93e56j38n54o91h50a 4882513784233

Překračoval zákon ano.

Ale mě to tedy  nepřijde  nijak specificky  motorkářské chování.  Spousta  autařů jezdí stejně nebo hůře. Tak nevím proč  hned  označovat všechny  motocyklisty  za  bemozky apod.

To dělá jen bezmozek ;-€

+10/−3
2.4.2014 0:24

L21i44b30a 53R54u76s33n77á74k 2330554685911

Žádná honička, žádný šílenec. Jel rychle, přejel plnou čáru. Dostane pokutu a vyřízeno. Denně vidím na silnici x-krát větší voly, co předjíždí za každou cenu těsně před horizontem nebo zatáčkou a ví prd co jede proti...

+17/−2
1.4.2014 23:40

T93o61m44á50š 55H30r95ů76z92a 2943887663884

Přesně, hlavně na takový motorce člověk prostě nemůže ctít pravidla. To je proti pravidlům. A těch 160 to teda žádnej extra průšvih není, a ve vesnici dokonce zpomalil na 100. Řekl bych, že se jedná o jednoho ze svědomitějších motorkářů. Striktní dodržování pravidel je pro ovce.

+4/−10
2.4.2014 0:23

J72i67ř73í 43Š74e26j53n33o86h37a 4172813394863

Snažíte se to zlehčit ale nic neuděláte s faktem, že spousta  aut jezdí stejně  nebo rychleji. Z fyzikálních zákonů navíc vyplývá, že auto je okolí nebezpečnější než motorka. Kvůli rozměrům a hmotnosti.

+2/−2
2.4.2014 0:26

A11l96e70x85a40n72d60r 60C60h96y60t32i62l 2154542465111

Je videt, ze motorku nevlastnite nebo nejste jejim majitelem dostatecne dlouho a jizdu si moc idealizujete. Chtel bych totiz videt, v zavislosti na Vasem tvrzeni  o fyzikalnich zakonech, jak ve 160km/h prudce zmenite na motorce smer jizdy. Co pak takova stabilita na nerovnem nebo piskem zanesenem povrchu? Ne, s autem se v techto pripadech motorka skutecne rovnat nemuze. A dokud se Vam to nestane(jako se to stalo mne), tak je Vase tvrzeni pouze Vasi mylnou domnenkou

+1/0
2.4.2014 8:26

P54a36t10r53i46k 49M66a51r26e81k 8892967908576

ale prd, neni pravda, moje auto jede (bez omezovace) 300 km/h , a podle predpisu s nim jezdim uplne vpohode ;) a to mam na dalnici maximalni povolenou rychlost jen 120km/h ;)

motorkar neudelal nic hrozneho, nejel nijak mega riskantne a 160km neni zadna tragedie, .. kor na chopperu, (ktery se divim ze tolik vubec jede) , ale rikal ze na takove motorce to nejde dodrzovat je proste blbost

+1/0
2.4.2014 3:18

P20e81t69r 44P25r95u43s 7667135829282

Az jednoy budete vjizdet v obci na volnou hlavni a najednou se stovkou prihrci Harley, tak uvidite ty ovce. A mozna i andelicky. ;-D

0/0
2.4.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.