- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A DIVÍ SE TOMU NĚKDO ?? Vždyť je to nak..rvená vysoká koza ....průchodnost nízká. Okopčený OT 64 a BRD-a to kdyby se modernizovalo,tak si pandury můžou strčit akorát do Schonbrunnu do průjezdu.....
Souhlasím.Já si nepamatuji,že by se někdy OT 64 převrátilo.Pandur nemá stabilitu,je to vysoký,každý náklon stroje je nebezpečný a hlavně má nízkou průchodnost.Viděl jsem jejich jízdu v terénu a hlavně při vyjetí z vody.Svah nemohly pomalu vyjet,kola prokluzovaly a mrskal se na místě.To OT vystartovalo a bláto ne bláto , byl pryč.Škoda těch strojů.
se divím,že tato rakouská krabička je vůbec schopná jízdy
Tak hlavně jestli byl prandur pojištěný, a zda se nebude pojišťovna cukat, že po opravě se navýší jeho hodnota.
Takhle to dopadá, když tuto zbraň dostanou do rukou diletanti.
Naprosto souhlasím, možnost diskutovat, je v mnoha případech zbraní v rukou diletantů. Bohužel.
ještě aby se tomu něco stalo... to by pak bylo jenom na hraní ...
To celé je vtip? Nebo to fakt myslíte vážně?
Včera mi na parkovišti nějaký moula drbnul do auta. Po předběžné prohlídce to vypadá, že vozidlo je zcela v pořádku. Nikomu z rodiny se nic vážného nestalo, pouze já mám naražené koleno ( z fotbalu).
To se stává, bohužel. Zaplať pánbůh, že nebyl nikdo kolem, a že to dopadlo dobře. Jsou to kolosy, ale je potřeba dávat pozor na těžiště, pak je to rychlé, další velký problém je voda. Pamatuji si jak se utopila celá osádka OT 64 na Sušicku, protože nějaký degen lampasák, poslal to OTéčko do rozvodněné Otavy, i když mu všichni dávali najevo, že je to blbost a samozřejmě se v proudu převrátili a konec.
Tak vypsat tendr na zvukovou signalizaci náklonu
když se utrhne krajnice, tak ti ten zvuk v uchu moc nepomůže, mmj. signalizace náklonu je již ve vozidlech instalována.....
Ještě za komančů mně takto zemřel kamarád. Jako "absík" dělal velitele otéčka při jizdách a řidič se prý vyhýbal louži. Vozidlo se převrátilo a kamoš pod ním zemřel.
To se bohužel stávalo často. Nebo také uražené hlavy při otáčení věží téček a vím i o několika případech, kdy spadlo Téčko nebo OTéčko při najíždění na vagony a pár kluků to taky odneslo.