- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A od čeho máme značky??? Snad už dnes neplatí všude 130 nebo třeba 90 a 50 v obci také nemáme od začátku obce do konce. Kde je třeba, značka již dnes rychlost omezí. Tak nechápu, proč by to nešlo aplikovat v tomto případě.
A jaký je problém na ten kousek křižovatky snížit rychlost na 90 a po pár metrech se už může zase jet 110? Spíš se hledá důvod proč něco nejde, než aby se to řešilo jednoduše a hlavně rychle. 110 se tam mohlo jezdit už roky. Takhle z toho mají policajti zlatý důl.
110 a více se tam jezdí už teď, ale chápu, že oficiálně to musí být podle norem. Výjezd z Boru je tím nejméně komplikovaným-odbagruje se trochu valu a vyasfaltuje připojovák. Horší je to s připojením od Sadova, kde je poblíž most.
Tak primárně z českých řidičů stejně (téměř) nikdo nezná funkci připojovacího či odbočovacího pruhu, takže tenhle argument je lichý.
Na D1 byla křižovatka také bez připojovacích pruhů a byla tam povolená 130.
Takže nemalujte čerta na zeď - u našich jižních/západních sousedů se jezdí 100 po okreskách i přes křižovatky.. Navíc v pravém pruhu se bude jezdit pomaleji jako je to na ostatních silnicích.