- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak je to v tomto pripade s nahradou skody u havarovanych vozidel? Jde to z povinnyho ruceni vozidla z kteryho unikla nafta nebo si za to muzou ridici havarovanych vozidel, ze neprizpusobili jizdu povaze vozovky...?
Neudělal před jízdou předepsanou standardní předletovou kontrolu a to je výsledek...
HA tak to jsem se zase zasmál Před jízdou nezkontroloval Nastartujete obejdete auto jestli to svítí a bliká jak jsou na tom kola jestli vám někde teče nafta tak to je cejtit na sto honů pokud něco praskne za jízdy tak to že teče nafta většinou zjistíte až na křižovatce kde musíte zastavit a ten smrad vás vykopne z auta jenomže mezi tím ujedete desítky kilometrů Dalším paradox této doby je znění zákona že řidič zodpovídá za vozidlo copak on může o své vlastní vůly něco na tom opravovat nemůže není jeho ZA VOZIDLO MÁ ZODPOVÍDAT MAJITEL-PROVOZOVATEL NE ŘIDIČ tenhle stát se drží komunistickejch zákonů jako h---o košile jenom proto aby mohl bohatnou na pokutách
A teď si představte, kdyby tam havaroval motorkář. To by bylo nenávistných keců o bezohledných motorkářích, jezdících jako sebevrazi.....
Asi by nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky, ne?
Před jízdou si vozidlo řádně nezkontroloval?
A co se vám na tom nezdá? Každý řidič je povinnen si vozidlo před jízdou řádně zkontrolovat. Ovšem co to "řádně" znamená, již nejspíš nikde specifikováno není. Ona mu ta hadice mohla prasknout až po cestě, ale většinou při tak velkých únicích je závada již dlouhodobějšího rázu, jen se zhoršuje, takže mohl zaregistrovat nějaké louže pod náklaďákem již po dobu několika dní. Ale to by se musel starat...