Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Splnili si svůj studentský sen. Oba jezdí americkou limuzínou

Jednou se tak v ní projet. Sklenka šampaňského, luxus. To si říkají při pohledu na ni romantici. "Tak tu bych nechtěl řídit ani omylem. Kde se s ní otočím? A pak: kdo by ji živil?" reagují na její přítomnost pesimisté. Pro Karla Krále a Jakuba Vokouna se stala devítimetrová limuzína denním chlebem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T25o13m87á79š 55V74a76l90d89e63r 7323280349

Všechna negativa bych hodil za hlavu. Jde přeci o zážitek. Když je z práce koníček, je to paráda R^.  Jak k tomu přišli je jejich věc a jejich odvaha podnikat v této mizérii.

0/0
11.8.2014 23:05

Z19d90e54n36ě79k 53T54r51u68t44n22o30v60s30k66ý 7933783546820

R^

+1/0
10.8.2014 7:54

M39i77l50o49s 61V89a13l18y 8136802317162

a zadluzeni na vecne casy...... Pan dopisovatel jeste zapomel cenu !! V celkovem ekonomickem neuspechu je sebevrazdou kupovat neco takoveho..... do roku mohou byt venku z businessu i kdyz jim preji pravy opak R^ :-P

+2/0
10.8.2014 4:25

J70i18ř74í 32K89l59i64m88e47š 9311311694299

Jestli je Karel syn Karla, kterého znám, tak se určitě nezadlužil, maximálně tátovi ;-D

0/0
10.8.2014 15:13

M57i11l15o35s 24V10a85l55y 8296462137132

me osobne se libi v pozadi ty opryskane baraky. Auta, jako kazde jine.... No co, take mam V8.... 5.7L..... 364 koni....... jupiiiii ;-D;-D;-D no nic jde o plech ktery casem zrezavi.... TAK jak TAK :D

+1/−1
10.8.2014 4:21

P30a45v61e57l 62V94e86t79e96š90n98í90k 7105198915737

Tohle je žihadlo: http://neviditelnypes.lidovky.cz/auto-skoda-1001000100-vladni-prototyp-dob-/p_zabava.aspx?c=A060223_215029_p_zabava_wag

:)

+4/0
9.8.2014 22:08

J29o68s38e90f 94P29o25ž86i10v86i66l 8294726537740

Nemá chybu xD.

0/0
9.8.2014 22:30

T31o94m34á98š 60B73u87r38a 4392576494

A víte, že se kvalitativně od zde diskutovaných vehicles až tak moc neliší? Snad jen tou pořizovací cenou ... :-)

0/0
9.8.2014 22:52

M60a28r20e19k 15S98a22j84d67a 2625270396588

A ma to i popelnicek R^:-)

0/0
10.8.2014 14:32

T54o23m65á33š 63B44u22r90a 4682606504

Tedy nechápu jak nějaký neameričan může být z takových monster odvázaný. Všeobecně platí, že americká auta (až na vyjímky) jsou brak. 

V tomto případě to lze prokázat třeba motorizací: osmicylindr 4,6 l s průměrnou spotřebou "pouhých" 30 l/100 km, poskytující - ó považte! - CELÝCH 178 kW. Což pro lepší představu jsou 242 kobylky. Hodnota max. kroutícího momentu není pro jistotu raději uvedena.

Jenom pro srovnání: adekvátní motor u M-B (V8, 4663 cm3) při deklarované kombinované spotřebě 9,1 l/100 km poskytuje výkon 335 kW (455,5 k) a 700 Nm točivého momentu.

Nebo to dílenské zpracování ... Falce mezi jednotlivými díly karosérie odpovídají parametrům nižší střední třídy evropských a Japonských vozidel.

Je to prostě takový cikánský pseudoluxus.

+5/−10
9.8.2014 21:29

M50a48r89t81i63n 23M68a26r15š37á66l 5961563507424

...už ti zbejvá porovnat to jenom s traktorem a budeš to mít komplet.

Bože, to jsou bláboly...

+8/0
10.8.2014 1:10

T53o62m49á88š 40B19u13r64a 4472196334

S traktorem snad ani tak ne. Spíše třeba s nějakou plečkou ...

Pokud jde o bláboly, mohl byste prosím uvést, co z mnou nanesených faktů pokládáte za blábol?

0/−2
10.8.2014 9:30

J49i48ř57í 92K36l91i12m14e81š 9481121654449

Mám na zahradě benzinovou sekačku, přijeď se podívat a pak to můžeš porovnat ;-D;-D

0/0
10.8.2014 15:11

T35o18m63á89š 69B24u14r62a 4672256354

Tak zaprvé: nepásli jsme spolu žádné domácí zvířectvo. Zadruhé: nemusím nikam jezdit, aby mi bylo jasné, že ten Váš stroj bude mít pravděpodobně lepší relativní technické parametry než předmětné obludy.

A zatřetí: něco věcnějšího k mému příspěvku by na skladě nebylo? Což takhle se vyjádřit ke srovnání mnou uvedených parametrů.

0/−1
10.8.2014 15:44

J88i51ř30í 13K57l23i55m86e76š 9811741654609

Když píšeš o plečce, troubo, co bys čekal za reakci;-(

+1/0
10.8.2014 16:19

T70o12m57á43š 66J80u28r49e10č80k73a 3153302619443

Kašli na ně, burani to nikdy nepochopí. Americká auta jsou kraksny kvalitou zpracování, kvalitou podvozku a pérování atd. Musel by si je do těch popelnic posadit, aby to pochopili. Ale u amíků jde o jinou věc, ty jejich nízkovýkonové vysokoobjemy vydrží strašně moc a pokud jede baterka nikdy se nezastaví. Ano dá se to srovnávat Například BMW V8 OHC 3,2L měl 120Kw v roce 1961. Navíc BMW se svým V8 DOHC 3,4L udělá stejný výkon, čili 180Kw s třetinouvou spotřebou, když srovnáme váhu obou vozů, dostaneme se u BMW na relativní spotřebu 17,2L/100km.;-)

0/0
12.8.2014 8:10

M44a61r19t92i60n 79P21i61s35á51r 6420792894676

hmmmm, že by se kvuli zadním blinkrů musela předělat celá elektrika ??, když tak mě opravte ..

+4/0
9.8.2014 20:31

J97i62ř17í 68E63r18b94e19n 1833104336807

Nesmyslné vyjádření, kvůli tomu by sotvakdo měnil celou elektriku.

U blinkrů nanejvýš museli vyměnit krycí skla (plasty) - v USA obvykle vzadu bliká na každé straně dvojice červených světel, v Evropě stačí jedno oranžové.

Horší je to s potkávacími světly: v USA jsou symetrické, v Evropě asymetrické (svítíme víc doprava, abychom viděli dál na krajnici a přitom neoslňovali protijedoucí). Takže se obvykle musí vyměnit oba světlomety.

+2/0
9.8.2014 21:48

R72o78b57e68r32t 45F61ü29r44s43t 9114835974612

opravit tě je snadné.... u US aut nemáš blinkry, při odbočení ti bliká komplet celá zadní strana  v červené barvě (asi brzdové vč.dalšího obrysového červeného?) U nás ze zákona musí dál svítit červená zadní pozični plus blinkr...:-(

0/−1
9.8.2014 23:26

M18a94r88t79i57n 84P18i65s98á56r 6910412504146

asi jsi neporozumněl zadání, kvuli zadním blinkrům předělávat celou elektriku ???, to asi zná každý z US filmů nebo ten kdo potkal těsně po listopadu na našich silnicích neupravenou ameriku, že tam blikaj samý červený, jsem elektrikář, hoby slaboproud, autoelektrikář, takže jsem si jistý, že se to dá předělat pouhou úpravou, a jinak za to info ohledně předních světlometů od pana Jiřího Erbena děkuji ..

0/0
10.8.2014 14:37

J74a21n 25S56o73c26h46o19r 2764376892346

Neříkám darovat k nějaké příležitosti jízdu v takovém vehiklu anebo z recese s tím někam přijet, ale mít to doma netoužím.

Vždyť je to tak nepraktické, že s tím nejezdí ani ti zbohatlíci, pro které jsou tato auta primárně určena. Dobré jen pro někoho, kdo si potřebuje honit ego a budit s tím pozornost. Osobně neznám nikoho, kdo by v takovém autě jezdil běžně a že znám všelikých magnátů a zbohatlíků. je to auto pro lidi kteří si libují v životě mimo realitu.

+1/−9
9.8.2014 18:56

R84o11b87e50r76t 97F13ü63r60s13t 9764425954582

vždyť to není na ježdění do práce - je to v podstatě zážitkový kšeft, kterých nabízejí zážitkové agentury hafo.:-)

+4/0
9.8.2014 23:28

V69ě56r32a 82B52e85n35o84v91á 9539180263

Na české silnice je to svízel, pro jízdu i parkování, ale kluci si splniti svůj sen a ještě mají svůj byznys, to je to nejlepší, co se dá spojit.

+14/0
9.8.2014 18:43

J82a19n 20S40o96c84h25o95r 2814416322136

Co se týče těch kluků, koupili to k podnikání a pokud na to mají kšefty, je to OK. Mne by víc zajímali ti jejich zákazníci. Podle mého názoru nezralé osobnosti, nesmířené s nesplněnými sny. 

Též životní hodnoty mívají podle mého názoru podivné. Sednout do takové limuzíny, čučet z okna a myslet, že jsem kdovíco? Zajímavé by bylo jejich psychologické prozkoumání. 

Já osobně, buď na to mám anebo nemám. A pokud nemám, tak si na to nehraji. Za kolik vlastně lze pořídit takovouto limuzínu? Dle mého názoru to nebude zase tak veliký balík, aby na to střední třída nedosáhla, teda pokud trošku prosperuje, ale kupovat to? No tak to bych musel napřed zblbnout.:-/

Klukům přeji úspěšné podnikání a dostatek infantilních klientů. Normální člověk asi podobné potřeby nemá, sednout do takové limuzíny, houpat se na retardérech a čučet z okna.

+1/−10
9.8.2014 19:05

I97v32a83n 28S30t32e35c89h 8711817717370

Dovolím si nesouhlasit.

Můžu na to klidně mít, ale pokud to chci využít jednou nebo dvakrát v životě, tak proč bych si to kupoval. A cena, možná takových 2500 na hodinu, to není nic astronomického a proč bych v tom nenechal syna nebo dceru odvézt na svatbu? Na denní ježdění to asi zrovna nebude.

+5/0
9.8.2014 20:26

K91a92m27i78l 93P86o25k71o53r94a 7658807607622

No teda vážně nevím - zapšklej názor. Darovali jsme dědovi k pětašedesátinám projížďku v Hummeru dvojce v kůži s automatem a protože jsme jeli s ním jako spolujezdci, na lepší zážitek si sotva vzpomenu - když jedeš na polygonu lesem devadesátkou v kalužích, stěrače nestíhaj, nevidíš vlevo ani vpravo, v osobáku bys zůstal na první díře a tady jen plaveš a držíš pevně volant. Za ty tři litry to rozhodně stálo a klukům fandím a dávám palce nahoru!R^R^

+3/−1
9.8.2014 22:56

J80i92ř24í 74K35l44i66m59e11š 9791571434919

Psychologicky by ses měl spíš nechat posoudit Ty!!

Nebo je to závist?;-D

+1/0
10.8.2014 15:08

M73i74l23a39n 67B47u66r44g40e14r 8644430110487

Výborný podnikatelský záměr. Fandím kreativním nápadům a přeji oběma spolumajitelům co nejvíce spokojených klientů a mnoho úspěchů v byznysu.

+18/0
9.8.2014 15:43

M17a37r72e87k 26S67a29j51d76a 2555790176968

S druhou casti (mnoho klientu & uspechu) souhlas R^ Ale co je na taxikarine za kreativnost? A jak moc je to vyborny podnikatelsky zamer, tak to bez cisel prece nedokazem posoudit, ne?

+4/−7
9.8.2014 15:56

M23i62l34a79n 22B59u56r20g17e20r 8934270720327

Nabídka určité služby, která reaguje na díru na našem trhu, kdy se musí podnikatel přizpůsobit osobitému a mnohdy i nekonvenčnímu přání zákazníka, vyžaduje notnou dávku kreativity....

+11/0
9.8.2014 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.