- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechna negativa bych hodil za hlavu. Jde přeci o zážitek. Když je z práce koníček, je to paráda . Jak k tomu přišli je jejich věc a jejich odvaha podnikat v této mizérii.
a zadluzeni na vecne casy...... Pan dopisovatel jeste zapomel cenu V celkovem ekonomickem neuspechu je sebevrazdou kupovat neco takoveho..... do roku mohou byt venku z businessu i kdyz jim preji pravy opak
Jestli je Karel syn Karla, kterého znám, tak se určitě nezadlužil, maximálně tátovi
me osobne se libi v pozadi ty opryskane baraky. Auta, jako kazde jine.... No co, take mam V8.... 5.7L..... 364 koni....... jupiiiii no nic jde o plech ktery casem zrezavi.... TAK jak TAK :D
Tedy nechápu jak nějaký neameričan může být z takových monster odvázaný. Všeobecně platí, že americká auta (až na vyjímky) jsou brak.
V tomto případě to lze prokázat třeba motorizací: osmicylindr 4,6 l s průměrnou spotřebou "pouhých" 30 l/100 km, poskytující - ó považte! - CELÝCH 178 kW. Což pro lepší představu jsou 242 kobylky. Hodnota max. kroutícího momentu není pro jistotu raději uvedena.
Jenom pro srovnání: adekvátní motor u M-B (V8, 4663 cm3) při deklarované kombinované spotřebě 9,1 l/100 km poskytuje výkon 335 kW (455,5 k) a 700 Nm točivého momentu.
Nebo to dílenské zpracování ... Falce mezi jednotlivými díly karosérie odpovídají parametrům nižší střední třídy evropských a Japonských vozidel.
Je to prostě takový cikánský pseudoluxus.
...už ti zbejvá porovnat to jenom s traktorem a budeš to mít komplet.
Bože, to jsou bláboly...
hmmmm, že by se kvuli zadním blinkrů musela předělat celá elektrika ??, když tak mě opravte ..
Nesmyslné vyjádření, kvůli tomu by sotvakdo měnil celou elektriku.
U blinkrů nanejvýš museli vyměnit krycí skla (plasty) - v USA obvykle vzadu bliká na každé straně dvojice červených světel, v Evropě stačí jedno oranžové.
Horší je to s potkávacími světly: v USA jsou symetrické, v Evropě asymetrické (svítíme víc doprava, abychom viděli dál na krajnici a přitom neoslňovali protijedoucí). Takže se obvykle musí vyměnit oba světlomety.
Neříkám darovat k nějaké příležitosti jízdu v takovém vehiklu anebo z recese s tím někam přijet, ale mít to doma netoužím.
Vždyť je to tak nepraktické, že s tím nejezdí ani ti zbohatlíci, pro které jsou tato auta primárně určena. Dobré jen pro někoho, kdo si potřebuje honit ego a budit s tím pozornost. Osobně neznám nikoho, kdo by v takovém autě jezdil běžně a že znám všelikých magnátů a zbohatlíků. je to auto pro lidi kteří si libují v životě mimo realitu.
vždyť to není na ježdění do práce - je to v podstatě zážitkový kšeft, kterých nabízejí zážitkové agentury hafo.:-)
Na české silnice je to svízel, pro jízdu i parkování, ale kluci si splniti svůj sen a ještě mají svůj byznys, to je to nejlepší, co se dá spojit.
Co se týče těch kluků, koupili to k podnikání a pokud na to mají kšefty, je to OK. Mne by víc zajímali ti jejich zákazníci. Podle mého názoru nezralé osobnosti, nesmířené s nesplněnými sny.
Též životní hodnoty mívají podle mého názoru podivné. Sednout do takové limuzíny, čučet z okna a myslet, že jsem kdovíco? Zajímavé by bylo jejich psychologické prozkoumání.
Já osobně, buď na to mám anebo nemám. A pokud nemám, tak si na to nehraji. Za kolik vlastně lze pořídit takovouto limuzínu? Dle mého názoru to nebude zase tak veliký balík, aby na to střední třída nedosáhla, teda pokud trošku prosperuje, ale kupovat to? No tak to bych musel napřed zblbnout.
Klukům přeji úspěšné podnikání a dostatek infantilních klientů. Normální člověk asi podobné potřeby nemá, sednout do takové limuzíny, houpat se na retardérech a čučet z okna.
Výborný podnikatelský záměr. Fandím kreativním nápadům a přeji oběma spolumajitelům co nejvíce spokojených klientů a mnoho úspěchů v byznysu.
S druhou casti (mnoho klientu & uspechu) souhlas Ale co je na taxikarine za kreativnost? A jak moc je to vyborny podnikatelsky zamer, tak to bez cisel prece nedokazem posoudit, ne?