Diskuze

Kraj čelí pokutě za propisky a dárky, nepopsal jejich estetickou úroveň

Více než sedmisettisícovou pokutu má finančnímu úřadu zaplatit Karlovarský kraj. Sankci i s penále dostal za propagační část tří vzdělávacích projektů. Kontroloři kraji vyčítají, že v projektech nedostatečně popsal, jak mají vypadat propagační drobnosti, jako propisky, hrnky, tašky a deštníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P45e39t96r 33N40o90w13a76k

22. 10. 2014 10:00

Vyhazování peněz oknem. K ničemu to nevede. Nebo má někdo pocit, že když dostanu deštník s logem města a lidi ho uvidí, vyrazí tam? Naivita úředníků nezná mezí. Lopatu úředníkům do ruky a říct: "Pořádně makej, z tvých daní si úřad koupí propisovačky a deštníky!" Ti by hleděli.

1 1
možnosti

jsi mimo.

Každá dotace musí mít publicitu. A příjemce má možnost různých forem publicity (letáky, inzerce, upomínkové předměty).....

2 1
možnosti

K13a67r41e59l 75N64o96v83á89k

22. 10. 2014 11:06

A můžu se zeptat proč má mít každá dotace publicitu? Když soukromá firma dostane dotaci na postavení výrobní haly, musí mít tato dotace publicitu? Aby lidé věděli o tom že se mají hlásit na práci, nebo jaký je důvod té publicity?

Ještě bych to chápal u projektů dalšího vzdělávání, kde se hledají zájemci o vzdělání (rozšíření znalostí), ale pak jim dávat hrnek, propisku, deštník či jinou věc je úplně mimo a vyhozené peníze.

0 0
možnosti

Ano, každý dotační projekt je vázán pravidly publicity (logo EU, slogan prioritní osy atd.). V této kauze však šlo o to, že u výběrového řízení měli dáno hodnotící kriterium vyjádřené nikoliv měřitelnou jednotkou, třeba jako u ceny je to v Kč, ale hodnotící kriterium bylo subjektivní. No a nebylo dostatečně popsáno podle čeho se přidělí daný počet bodů. A v tom je ten zásadní problém - hodnotící kriterium vyjádřené v subjektivní rovině a nedostatečně popsaná metodika hodnocení v podstatě znamená, že si můžete manipulovat se zakázkou tak, aby vyhrál ten "VÁŠ" zájemce.

A o tom celá ta kauza je.

1 0
možnosti

Lépe bych to nenapsal, díky.

0 0
možnosti

K69a33r42e70l 64N72o63v35á15k

22. 10. 2014 13:03

Promiňte, ale neptal jsem se na tuto konkrétní kauzu (to že byl problém v nespecifikování hodnotících kritérii jsem se dočetl v článku, natolik jsem se naučil číst).

Otázka na JŠ byla, proč musí mít publicitu, když jsou to ve velmi mnoha případech vyhozené peníze.

0 0
možnosti

Tak teď ještě: PROČ je každý dotační projekt vázán pravidly publicity?

0 0
možnosti

Kdo by jezdil do Vint***** :)

0 0
možnosti