Diskuze

Zaměstnanci Thermalu se málo usmívali, tak jim ředitel koupil smajlíky

Málo se prý na hosty usmívali zaměstnanci karlovarského lázeňského hotelu Thermal. Rychlé řešení našel pověřený generální ředitel hotelu Rudolf Mašata. Nakoupil dvě stovky odznaků - smějících se smajlíků. Vyfasovali je servírky, číšníci, pokojské i další personál. Včetně managementu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm. Výborně. A místo výplaty vám zaplatí co? Kurz odvykání od pití, jídla a hmotných statků, co? Já bych mu ten smajlík připl na pozadí.

1 1
možnosti

Řešíte tady uplný ptákoviny a nikdo tu neřeší proč se zaměstnanci neusmívají.

Proč musíme pracovat na akcích bez premií do 4 do rána a pak nám pan Mašata neřekne ani děkuji na restauraci pozvat přátele zadarmo najíst a utéct jak malý kluk aby jsme se ho náhodou na něco nezeptaly třeba jak dál a co po nás vlastně chce.Když se ho někdo na něco zeptá dělá že telefonuje a pak mu zazvoní tel.:-);-D:-) ale na té fotce velkej fešák 20let staré sako pán je ještě štramak

0 0
možnosti

A71m26i83n24a 20A10m52i20n

6. 12. 2014 11:38

No a co? Hotel musí vydělávat, jak na ubytování tak na outletech. Nespokojený host těžko bude utrácet. Pokud ten smajlík jenom trochu dokáže změnit osobní přístup zaměstnanců a začnou se smát i bez něj pak to bude fungovat.

Každopádně držím palce a ať se všem zaměstnancům daří a hotel prosperuje.

2 1
možnosti

Jistě je levnější placka, než investice do personálu, který by to pak samozřejmě přenesl i na hosty. No, ale vzhledem k tomu co do thermálu jezdí se vůbec ničemu nedivím.

0 0
možnosti

Nemyslím si, že to je to, co by mělo zaměstnance trápit.... Pokud bude vše fungovat a budou mít práci, proč nezkusit něco podobného - nechápu, co by na symbolických smajlících mělo někomu vadit.... Nevím, jestli je to správná cesta, ale kdo nemá zkušenost s nepříjemnou a zakyslou obsluhou?

2 0
možnosti

Osobně si myslím, že ti smajlíci spíš snižují vážnost řemesla, které zaměstnanci hotelu vykonávají. I poslední tzv. ficka je pro hladký běh ubytovacího zařízení formátu Thermalu důležitější, než ředitel s vizáží klauna, mocně podporovanou převeselým kostičkovaným oblečením. Sám bych velmi přemýšlel nad zdravým rozumem vedení hotelu, pokud by s takovou ptákovinou přišel.

1 2
možnosti

Zajímavý komentář z Blesku: Je to asi věcí vedení firmy, co nařídí. Některé firmy mají pracovní stejnokroj, v některých firmách mají na kombinézách zaměstnanci logo nebo název firmy přes celé záda, pokud zde vedení myslí, že smajlíci zlepší jejich služby a tím i tržby, proč by to nemohlo být součástí pracovního oděvu. Ve svém volném čase, ať si každý chodí v čem chce, ale v práci to není na libovůli zaměstnance, ale na vedení, které zaměstnanci platí mzdu, takže veškerý čas za který je placen, tak patří firmě včetně případného služebního oblečení. Jestli se to někomu nelíbí, tak může jít jinam nebo se udělat sám pro sebe. :-)

3 0
možnosti

tak s tím komentářem bárto souhlasíš? a co takhle pionýrskej šátek? kdo ho nechce nosit ať se odstěhuje do západního německa? Bárto chce se mi z Tebe blejt: blééééé ;-O

0 2
možnosti

Tak já nevim... Jako hotelové recepční je mi jasné, že v našem oboru je úsměv základ. I když si můžu myslet něco o pr**li - a často to tak i je. Ale je pravda, že spousta mých kolegů - ať už recepčních, čísníků, servírek - to tak nebere a tváří se pořád jako kakabus. A přitom je úsměv to první, čeho si hosté všímají... Ale smajlíci na uniformě? To mi přijde jako vrchol trapnosti...

1 3
možnosti

Tak jak jsem si přečetl váš komentář, tak mi vám tak napadlo - co takhle kolegům kakabusům pořídit na hlavy billboard na kterém by byla vyfocena řehtající se koňská tlama? To by hosti jistě ocenili. :-)

Úsměv jistě. Ovšem když host prokoukne umělý nucený úsměv tak mu je z toho spíš tak nějak těžce. Lidem prostě chybí upřímnost. Nemají motivaci. A smajlíci s tím nic neudělají.

1 0
možnosti

Mel je radsi vyhazet a najit si takovej personal, co je rad, ze ma praci a usmiva se sam bez odznacku.

2 1
možnosti

No co, 200 odznacku stalo maximalne tak 1000,- CZK, takze v tom nevidim zadny problem, i kdyby to meli nakonec rozdat detem hostu. Spis se divim byvale zamestnankyni, jestli teda jeji slova nebyla vytrzena z kontextu, ze takovouhle pytlovinu ma vubec zapotrebi komentovat.

1 0
možnosti

J78i79ř80í 45Š44v93a55g94r

5. 12. 2014 16:03

A co třeba dát zaměstnancům červený nos jako nosíval Bolek Polívka? 

Ten pán na fotce je dědeček nebo pradědeček nového ředitele? To je nějaká nová móda zaměstnávat děti?

1 0
možnosti