- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm. Výborně. A místo výplaty vám zaplatí co? Kurz odvykání od pití, jídla a hmotných statků, co? Já bych mu ten smajlík připl na pozadí.
Řešíte tady uplný ptákoviny a nikdo tu neřeší proč se zaměstnanci neusmívají.
Proč musíme pracovat na akcích bez premií do 4 do rána a pak nám pan Mašata neřekne ani děkuji na restauraci pozvat přátele zadarmo najíst a utéct jak malý kluk aby jsme se ho náhodou na něco nezeptaly třeba jak dál a co po nás vlastně chce.Když se ho někdo na něco zeptá dělá že telefonuje a pak mu zazvoní tel. ale na té fotce velkej fešák 20let staré sako pán je ještě štramak
No a co? Hotel musí vydělávat, jak na ubytování tak na outletech. Nespokojený host těžko bude utrácet. Pokud ten smajlík jenom trochu dokáže změnit osobní přístup zaměstnanců a začnou se smát i bez něj pak to bude fungovat.
Každopádně držím palce a ať se všem zaměstnancům daří a hotel prosperuje.
Jistě je levnější placka, než investice do personálu, který by to pak samozřejmě přenesl i na hosty. No, ale vzhledem k tomu co do thermálu jezdí se vůbec ničemu nedivím.
Nemyslím si, že to je to, co by mělo zaměstnance trápit.... Pokud bude vše fungovat a budou mít práci, proč nezkusit něco podobného - nechápu, co by na symbolických smajlících mělo někomu vadit.... Nevím, jestli je to správná cesta, ale kdo nemá zkušenost s nepříjemnou a zakyslou obsluhou?
Osobně si myslím, že ti smajlíci spíš snižují vážnost řemesla, které zaměstnanci hotelu vykonávají. I poslední tzv. ficka je pro hladký běh ubytovacího zařízení formátu Thermalu důležitější, než ředitel s vizáží klauna, mocně podporovanou převeselým kostičkovaným oblečením. Sám bych velmi přemýšlel nad zdravým rozumem vedení hotelu, pokud by s takovou ptákovinou přišel.
Zajímavý komentář z Blesku: Je to asi věcí vedení firmy, co nařídí. Některé firmy mají pracovní stejnokroj, v některých firmách mají na kombinézách zaměstnanci logo nebo název firmy přes celé záda, pokud zde vedení myslí, že smajlíci zlepší jejich služby a tím i tržby, proč by to nemohlo být součástí pracovního oděvu. Ve svém volném čase, ať si každý chodí v čem chce, ale v práci to není na libovůli zaměstnance, ale na vedení, které zaměstnanci platí mzdu, takže veškerý čas za který je placen, tak patří firmě včetně případného služebního oblečení. Jestli se to někomu nelíbí, tak může jít jinam nebo se udělat sám pro sebe.
tak s tím komentářem bárto souhlasíš? a co takhle pionýrskej šátek? kdo ho nechce nosit ať se odstěhuje do západního německa? Bárto chce se mi z Tebe blejt: blééééé
Tak já nevim... Jako hotelové recepční je mi jasné, že v našem oboru je úsměv základ. I když si můžu myslet něco o pr**li - a často to tak i je. Ale je pravda, že spousta mých kolegů - ať už recepčních, čísníků, servírek - to tak nebere a tváří se pořád jako kakabus. A přitom je úsměv to první, čeho si hosté všímají... Ale smajlíci na uniformě? To mi přijde jako vrchol trapnosti...
Tak jak jsem si přečetl váš komentář, tak mi vám tak napadlo - co takhle kolegům kakabusům pořídit na hlavy billboard na kterém by byla vyfocena řehtající se koňská tlama? To by hosti jistě ocenili.
Úsměv jistě. Ovšem když host prokoukne umělý nucený úsměv tak mu je z toho spíš tak nějak těžce. Lidem prostě chybí upřímnost. Nemají motivaci. A smajlíci s tím nic neudělají.
Mel je radsi vyhazet a najit si takovej personal, co je rad, ze ma praci a usmiva se sam bez odznacku.
No co, 200 odznacku stalo maximalne tak 1000,- CZK, takze v tom nevidim zadny problem, i kdyby to meli nakonec rozdat detem hostu. Spis se divim byvale zamestnankyni, jestli teda jeji slova nebyla vytrzena z kontextu, ze takovouhle pytlovinu ma vubec zapotrebi komentovat.
A co třeba dát zaměstnancům červený nos jako nosíval Bolek Polívka?
Ten pán na fotce je dědeček nebo pradědeček nového ředitele? To je nějaká nová móda zaměstnávat děti?