- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Věřte mi, že takové kontroly se provádějí každý den. Stejně to nehodám nezabrání.
Chtělo by to nějakou dlouhodobější (aspoň 2 měsíce) intenzivní kontrolu kamionů - technický stav souprav, kontrola nákladu, přestávky, vážení
mínusy od řidičů kamionů jsou důkazem, že kontroly jsou nutné
taktak, projížděl jsem okolo před 12.hodinou a kamion už tam "ležel" na boku.
Takové zkreslování informací není pro Martinu vhodnou vizitkou.
Bylo by fajn, kdyby ona i ostatní novináři vážili slova a neplácali nesmysly. Aby je opravovali lidé, kteří tyto články čtou, je jejich ostudou a jak jim pak člověk má věřit?
Hlavně že to dobře dopadlo, že nezrušil nějakou fabii v protisměru. Řidiči kamiónů jsou jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále. Zážitky které mi vyprávěl kamarád, co všechno za 13 let za volantem zažil, k neuvěření. Mikrospánek to je hned. Je to blbý, ale je to tak.
Jen uvedu na pravou míru - nehoda se stala ne kolem čtrnácté hodiny,ale už kolem osmé ráno,příslušný úsek se v žádném případě nedal objet přes Kynšperk nad Ohří,ale přes Lipoltov - sil.č.21210(os.vozidla).