Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Valerii se splnil sen. Do nového roku vstoupila konečně jako žena

Ještě donedávna byla Valerie z Mariánských Lázní na Chebsku uvězněná v mužském těle. Absolvovala však chirurgickou změnu pohlaví a do nového roku vstoupila už jako žena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A74n73t52o42n44í23n 17H27u52d29á47k 4388483850973

Zajímavá náhoda. Včera jsem navštívil kamarádku v Mariánských Lázních. Dobře jsme si popovídali. Svěřila se mi, že má mezi ženami jedinou kamarádku, a tou je jistý chlap se stejným problémem jako měl Jan. Bylo to zajímavé povídání.... Valerii přejí hodně štěstí do  dalšího života.

+1/0
3.1.2015 11:48

Z51u40z63a94n23a 25H71a73n11č11l11o94v89a 5658487752382

Bože, to je slátanina. Když si chci něco vymyslet, tak si ověřím fakta. Už jen to, jak je jeho ho syn je úplně odvázaný z toho, že fotr je ženská. V realu tito lidé mění bydliště a začínají úplně znova. Sorry, ale chlap, který zjistí, že se miluje s předělaným chlapem je pak schopný všeho. Běžte se zeptat

Cyrila Höschla nebo jiného psychiatra.

+3/−1
3.1.2015 8:27

J97a68n 42L46u90k75á25š 7767343923542

Nevim, co se o realu pise, ale osobne takovyto pripad znam (taky z chlapa zenska) a nadale zije s rodinou a syna nema, takze se nejedna o pripad z clanku.

0/0
3.1.2015 21:43

J68i65ř36í 86L71i32d20i66c34k27ý 1278662987449

Co se vlastně dělá pak s tím uříznutým orgánem?8-o

+3/−1
3.1.2015 8:27
Foto

J54a73n 12B75r26a51u36n 1518228453935

Přišijou ho zase babě, která chce být chlapem.

+3/0
3.1.2015 8:53

B27o41h24u52s90l71a13v 57K47r56á82l43í11k 2601450909466

Řekl bych, že jednodušší asi bude ten orgán přemodelovat na orgán opačného pohlaví, tedy využít toho, že mužské a ženské tělo jsou topologicky de facto stejné (tedy vzniklé vývojem ze stejného základu).

0/0
3.1.2015 15:26

T98o22m55á42š 89B33r54á81z97d45a 6197490626952

Máš zájem fetišisto??

0/0
3.1.2015 20:48

J62i77ř49í 25L49i75d65i73c81k36ý 1308102327979

Ach ne. Já jsem pouze pedofilně-nekrofilní sadomasochista se zálibou v latexu. Ideální kandidát na Babišova cenzora!:-P

0/0
3.1.2015 21:48

J41a21n 52L71u69k37á16š 7137953403302

Z chlapa na zenskou se tkan penisu pouzije na vytvarovani vaginy a clitorisu, takze takto vznikla zenska obvykle dokaze dosahnout pri sexu (s lubrikantem, jelikoz tyto zlazy nema) orgasmu.

V opacnem pripade je mu sice vytvarovan z neceho penis, ale ten neumi stat.

0/0
3.1.2015 22:23

S77t45á13ň75a 31K36o91m72o73r56o22u11s37o46v59á 3345553497849

Tady je zase moralistů - nejlépe ten problém vyjádřil jeden z těchto lidí - na otázku, proč mu to tak vadí, odpověděl - představte si, že jste úplně normální chlap a máte čtyřky prsa a každý týden menstruaci. To se nedá vydržet.

0/−2
3.1.2015 8:00

J14a83n 30W58o50l77f 8664720451853

Zdalipak to půjde vrátit zpět, až se jí (mu) zase zhroutí svět? ;-D

0/0
3.1.2015 7:47

D73a36v85i75d 50D92i62r63g46a 7455761948

Když si o tom zkusítě něco zjistit, přijdete na to, že se nestává, že by svoje rozhodnutí změnili.

0/−1
3.1.2015 10:16
Foto

J53a81n 23Č36e36r32m23á28k 4589488395597

ovšemže ne, neboť to už nejde...!!!!!!

+1/0
3.1.2015 17:18

J53a55n 51W59o36l35f 8384720381363

Nezkusím. Nemám důvod. Je mi to jedno.

0/0
4.1.2015 1:14

B38o79h26u57s54l33a32v 96K33r36á65l55í45k 2891970969316

To je takový akademický problém, který se čistě teoreticky může týkat všech nemocí. Co třeba když vyléčíte někomu lupénku nebo choleru - co když potom zjistí, že ty nemoci chce zpět? Ale obecně celkem spolehlivě platí, že lidé se cítí lépe zdraví než nemocní a že lidé se cítí lépe v těle, které odpovídá jejich neuropsychologickému pohlaví, než v těle, které mu neodpovídá.

0/0
3.1.2015 15:30

J25o23s19e60f 45Z62d57r49á22h23a45l 2150910211538

Tak to by bylo-kolonka alespon jeden transgenderovy clanek rocne muze byt odskrtnuta a ted nam dejte pokoj. Preji ji hodne zdaru ale tohle po ranu-malem mi zakocilo kafe ze tohle hradi VZP!

+2/0
3.1.2015 6:47

B96o30h54u56s80l90a41v 24K31r37á32l25í50k 2911200879126

A už vám to kafe zase odkocilo?

0/0
3.1.2015 14:33

M86a23r24i36a32n 44B26a35r28t37e98k 1767511166907

To snad neni pravda. Zubare si musim prevazne hradit sam a  presivani organu individuim VZP hradi.

Jestli se ten chlap citi byt zenou tak at si to necha pro sebe a nikoho s tim neotravuje. A uz vubec ne doktory.

+2/−3
3.1.2015 6:01

B44o28h22u74s57l14a21v 36K21r31á47l30í35k 2341150949866

A kdyby si všichni lidé nechali svoje zdravotní problémy pro sebe a nikoho s nimi neotravovali, tak by doktoři konečně měli víc času na golf.

+3/0
3.1.2015 15:24

J26i77ř91í 44P11e90t38r42u22ž61e77l66k66a 5267262955142

Tak čistě z principu, u té přeměny je zásadně větší šance, že zdravotní problém není chyba pacienta, než u těch zubů. Takže z tohoto pohledu je to v pořádku.

Každopádně empatie není vaší silnou stránkou, koukám.

0/0
4.1.2015 21:07

O28t54o 89J62u76r80n27e37č19k53a 2513800341373

Pro Boha. Proč na zpravodajském serveru otravují s informacema, že si někdo ušmik pérko? To je teda žurnalistika... :-/

+8/−1
3.1.2015 3:48
Foto

J97a65n 64Č88e37r33m54á27k 4129268695387

to je propaganda...

musejí napřed hodit pár srdceryvných příběhů, pak ukázat pár nešťastných, nejlépe končících sebevraždou (je-li nezletilý puboš tím lépe), následuje pár spřátelených lékařů, psychologů, sexuologů a kouček a pak se vypustí pravidelně smečka od novin... Následuje pár zmanipulovaných veřejných mínění a pak už se stává přání skutečností... 

A kdo nevěří, ať se podívá do historie... 

Napřed rozvody, potom rozvolněné svazky, potraty, Homosexualismus, nyní se pracuje na euthanázii a co bude následovat?

Tipnu si. nejprve se podaří prosadit adopce dětí homopárům. Pak dojde na jejich svatby a následný krok bude zcela zliberalizovat homoadopce...

V synergii s neexistující důchodovou reformou a zároveň rostoucímu tlaku na důchody se bude stávat jakousi morální povinností prarodičů "uvolnit" místo mladým... 

A v závěsu se bude pracovat na dalších "normálnostech", jako pedofilie, a další praktiky doposud považovaných za úchylky...

Mo, vím že teď budu mít spoustu mínusů a záporných ohlasů... A možná i bloknutí...

Ale věřte, že moc rád bych se ve svých odhadech mýlil...

+6/−3
3.1.2015 4:16

H59a30n73a 43K50r29i92v25a79n63e23k 2621885792363

procetla jsem diskuzi, cetla vase pomatene prispevky, plne nenavisti a zášti.

podivne, ze se zucastnujete diskuzi pouze pod clanky o homo's, cirkvi ap.

nic jineho vas nezajima?

+6/−4
3.1.2015 11:06
Foto

J79a21n 62Č15e86r93m59á61k 4969378665947

ovšemže zajímá, ale třeba mě tu vidíte proto, že je čtete také... 

A hádat se o mé pomatenosti vážně nebudu... Ostatně, ve svém příspěvku jsem reakce jako jsou vaše očekával...

0/0
3.1.2015 17:26

J32i69ř77í 34P96e46t95r27u13ž74e30l73k25a 5117232745922

Však si je také zasloužíte. Konspirační teorie, slippery slope argumenty, míchání nesouvisejícího... není očividně lehké se vcítit do problému, který není váš (nebo můj). Některé věci jsou zatím nezvyklé, a lidé se toho bojí. Ono se to člověku dobře mluví ze svého vysokého sedla...

 

Paní svou přeměnou nikomu neublížila, ani nepřímo. Ani ten problém nebyl vytvořen, on už tu byl, jenom k němu nebylo takovéto řešení. To že je jí to umožněno je znakem zdraví společnosti, ne zpovykanosti. Jestli to někoho uráží je rozhodnutí těch osob, ne její.

 

Přes všechno populistické strašení domnělou dekadencí - to opravdu chcete návrat do dob, kdy lidé byli nuceni setrvávat s ve vztazích s domácím násilým, úmrtnost mladých matek a dětí kvůli nemožnosti legálních potratů, homosexuálové zavíráni či popravováni ... to vše a více, aby se uspokojila jakási vykonstruovaná pravidla (často braná z různých "svatých knih" sloužících ke kontrole společnosti, dnes už jsme se nad ně doufám povznesli).

Neříkám že rozvod je ryze pozitivní věc, ani potrat, ani eutanazie. Jenže právě v tom je ta náročnost, nelze to jednostranně zavrhovat nebo naopak glorifikovat.

 

Že se povolí jedno neznamená, že se povolí něco jiného, klasický falešný argument. Právě třeba povolení pedofilních činů je nesmysl, fundamentální rozdíl je to, že tyto činy nejsou konány s vědomým souhlasem obou stran (nezletilý k tomu souhlas dát ze zákona nemůže, i kdyby tvrdil(a) že souhlasí, prostě to neplatí), a proto to nemůže být a nebude legalizováno.

0/0
4.1.2015 21:03
Foto

J77a69n 39Č75e36r27m59á16k 4929988605347

jaké konspirační teorie?

 

rozvody: ono je rozdíl, je li jich 2 či 5% a nebo 50% a spousta dětí zůstává bez rodiče a zanechává to na nichj trvalé následky, A na společnosti také.

potraty a smrt matek či spíše žen (nevím, zda takovou ženu lze nazvat matkou)? Může mi jich být líto, ovšem ony se rozhodly zabít své děti... Máte stejnou starost o lupiče, který se rozhodl zbít a okrást vaši manželku a při tom ho policie zastřelí? Nebo spadne z balkonu když v domě krade?

homosexuály snad někdo zavírá a popravuje? 

A že legalizace pedofilie je nesmysl? Lidé si zdůvodní všechno... Např. u potratů se také zapomíná na právo dítěte, přičemž je zajímavé, že potratí-li žena vinou nějakého útoku, pak se s dítětem počítá... 

A kdysi, v rozvinuté a relativně svobodné společnosti Antiky už bývalo dobrým tónem mít nejen konkubíny, ale i malé chlapce... 

Ono společnost si zdůvodní všechno... Nebojte se, že toto by si v případě přiměřené či mocné (lobby) poptávky nezdůvodnila i toto...

Ostatně, ony i ty rozvody či potraty byly původně ustaveny pro pomoc několika lidem více méně ze sociálních důvodů či kvůli chápání jejich nelehkého stavu či situace... 

Ovšem tím došlo i k relativizaci, která to dovedla až k současnému stavu...;-(

0/0
4.1.2015 22:31

P33a36v47e32l 26J27i94r16á47n22e48k 6245869579206

V zájmu zachování rodu postavil(a) dům, zplodil(a) syna, zasadil(a) strom... a až potom rozbil(a) nadobíčko.

+1/0
3.1.2015 3:09

M81i85r77o69s43l52a67v 96H76r41a70c94h 9326549185785

Pochybuju že to zařázení tam dole bude srovnatelý kvality jako to přírodní. Jeden východní mistr říká lidem jako svým žákum: Vy by jste furt něco měnili.

+5/0
3.1.2015 2:59

J51i89r78i 90O35s16v86a67l89d 2415874246187

Homosexualismus uz netahne tak vznika nove tema?

+5/0
3.1.2015 1:35

B35o85h18u38s49l28a44v 97K76r16á26l54í84k 2561530349916

Ano, homosexualism už byl ve dvacátých letech dvacátého století otřepané půl století staré téma a kulatá Země obíhající kolem Slunce už taky žádné kontroverze nevzbuzovala, a proto Magnus Hirschfeld přišel s transsexualismem. A pan Osvald se po devadesáti letech probudil.

+1/−1
3.1.2015 1:41

J88a28r79o31m17i36r 71H48o83l94a77n 5493291256176

co tam mas dal kraliku?

0/0
3.1.2015 9:26
Foto

J69a30n 69Č25e26r20m75á10k 4829858615717

obludnost!

přešívání pinďourů hradí pojišťovny, zatímco  léčení poruch  plodnosti si musí lidé defakto hradit sami a na těžce nemocné děti se pořádají sbírky...8-o;-(!!

+18/−4
3.1.2015 1:14

P97e69t27r78a 24Z28r16u45b19e74c87k19á 3770471180780

tak jste si odplivnul... spokojenej?

+7/−10
3.1.2015 1:17

B12o28h87u11s15l42a67v 32K84r54á64l73í19k 2131610259706

Léčení poruch plodnosti je stejně proti přírodě jako přešívání transsexuálů nebo léčba infekcí. Přeberte si to jak chcete, jestli člověk má právo do přirozenosti zasahovat.

+2/−6
3.1.2015 1:18

A26l96e60š 74Z27e40l40i49n22k88a 1804292646

jenže přešívání psychicky narušených není léčba, ale podpora v jejich úchylce :-P

+10/−3
3.1.2015 1:22

P81e58t86r89a 55Z28r21u52b67e46c53k55á 3620271670400

berte to tak, že ti lidé jsou prostě strašně nešťastný, změna ke spokojenějšímu životu je dosažitelná a společnosti tím neubližují (pokud vás to úráží, že to váš problém, ne jejich :-)  Tak proč jim to nedopřát?

+5/−2
3.1.2015 1:28
Foto

J28a78n 43Č47e95r87m66á87k 4249308685117

průměrný jedinec je strašně moc nešťastný několikrát za život... A přešití pinďoura štěstí nezajistí. možná chvíli, než se dostaví opravdové problémy...

+8/−2
3.1.2015 1:50

D20a59v24i55d 79D26i18r20g28a 7565851938

Já bych chtěl být tak chytrý jako vy. Evidentně o věci nic nevíte a přesto dokážete všechno posoudit, rozvážit a vyvodit závěry.

+3/−1
3.1.2015 10:19

B83o52h47u63s22l78a38v 73K52r35á91l30í79k 2181150669126

A pokud si někdo neplodný myslí, že by správně měl být plodný, nebo pokud si někdo s infekční chorobou, která v přirozených podmínkách je smrtelná, myslí, že správně by měl zůstat živý, tak je léčba v té jejich utkvělé představě neutvrzuje? Pokud tedy necháme stranou, jestli něco víte o tom, jak je neuropsychicky konstituována pohlavní identita.

+1/−2
3.1.2015 1:29
Foto

J16a72n 47Č17e92r95m81á52k 4689138245627

pletete si pojmy s dojmy a dočasné subjektivní pocity s objektivitou...

+2/−1
3.1.2015 1:52

B54o61h88u15s90l22a14v 67K85r78á19l63í65k 2931460219166

Tomu se zase v psychologii říká projekce. Zdá se, že vám jsem dobrým zrcadlem, sám bych to neuměl popsat tak přesně a trefně.

0/−1
3.1.2015 1:58
Foto

J61a83n 44Č64e50r24m41á32k 4489328625427

pane Králíku, 

1) nehrajte si tu na psychologa

2)pokud tu o něčem diskutujeme, pak v obecné rovině prosím... Jinak se dostáváme do úplně jiných rovin a nebudeme se tu vzájemně urážet a shazovat. Co vy na to?!...

Goeblesovy praktiky navrhuji zamknout do skříně...

+3/−1
3.1.2015 4:02

B72o10h73u70s86l72a26v 38K63r85á70l92í60k 2501320389816

A znovu. To už nemůže být náhoda.

0/0
3.1.2015 14:38

A66l77e63š 58Z13e46l49i81n89k54a 1864282276

Odstranění problémů s plodností - většinou jsou příčiny vnější a životní styl - je odstranění špatných vlivů, v případě infekce jde o odstranění patogenu. V případě psychicky narušených pak o odstranění patologické představy, že se dotyčný muž cítí být ženou. Možná by mnohým pomohly jen psychologické konzultace, ale né on dostane hromady ženských hormonů, začne používat dívčí jméno, což způsobí že se díky hormonům bude více jako žena cítit.

+1/0
3.1.2015 2:13

B27o95h75u13s10l18a26v 13K25r71á18l39í49k 2821300849606

Pokud jsou některé úrovně pohlavnosti nevyhraněné nebo ve vzájemném nesouladu, jistě existuje několik variant, jak se k tomu postavit. Nejspíš je asi jednodušší uměle poupravit anatomii či hormonální hladiny, nežli psychologickými konzultacemi změnit strukturu hypothalamu, v němž je podle převažujících hypotéz zakódována jak pohlavní identita, tak erotická orientace, obojí zřejmě samostatně. Ale asi máte pravdu i v tom, že ve spoustě případů lze najít méně invazivní řešení.

0/0
3.1.2015 2:21
Foto

J14a74n 59Č42e93r45m44á24k 4549148975667

není léčba jako léčba... 

A to, že je rozdíl přešívání pinďourů s léčbou neplodnosti velký rozdíl je zřejmé každému přemýšlivému člověku... On rozum a hnutí barvičkářů je také trochu rozdíl!...

+1/0
3.1.2015 1:48

B86o64h10u35s47l23a62v 62K20r66á12l52í30k 2611130139266

Jakožto nevzdělaný "přemýšlivý" člověk (pokud je s přemýšlivostí slučitelná neschopnost či neochota se vzdělávat) bych taky dával přednost přirozenějším řešením a myslel bych si, že umělé chirurgické nebo hormonální zásahy jsou vždy zbytečné a škodlivé. Ovšem pokud je ten přemýšlivý člověk zároveň vzdělaný a informovaný, tak se nejspíš nakonec dopátrá toho, proč a jak odborníci povětšinou došli k jinému názoru.

0/−1
3.1.2015 1:54
Foto

J19a11n 15Č66e44r49m88á60k 4399628945507

nechte odborníky odborníky... 

ano, jsou výzkumy primárně odborné a pak ty, vyvolané politickou a lobby poptávkou... 

Tedy prvním případem může být pan Mendel, tím druhým např. MUDr Plojhar a jeho prosazení potratů či MUDr Mengelle a jeho pokusy na lidech. Ve jménu lidstva, samozřejmě...

+1/−1
3.1.2015 4:24

D65a85v55i62d 91D58i69r65g18a 7865791268

Rozumím správně, že pokud se vám nelíbí zadavatel, tak jsou výsledky výzkumu automaticky špatně?

0/0
3.1.2015 10:25

B67o51h13u69s92l96a53v 55K82r84á90l18í57k 2111110189466

Takhle to děláte u vás, parakatolických ideologických bojůvek?

0/0
3.1.2015 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.