Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Kyselky odjelo už 200 vlaků s minerálkami, nahradily tisíce kamionů

Přes sedmdesát kilometrů. Tolik by podle Karlovarských minerálních vod měřily za sebou seřazené kamionové soupravy, které vozí minerálku z Kyselky, kdyby je v roce 2012 nenahradily ekologičtější vlaky. V pondělí po opravené vlečce vyrazil k zákazníkům už dvoustý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P62a89v64e94l 31K89o72n14í19č71e47k 9442790784479

Myslíte že by ten vlak je ekologičtější než kamiony EURO 6? Nevím, tedy jestli je to Dieslová, nebo elektrická lokomotiva, ale i kdyby elektrická, tak jak se asi vyrábí elektřina? :-)

0/−1
6.3.2015 21:48

M12a26t61ě35j 29V93o19n59d35ř15i19č14k14a 4984340928466

Jde o to, že jedna dieselová lokomotiva utáhne desítky vozů, místo nichž by jely desítky kamión - každý kamión, byť sebeekologičtější, bude vytvářet výpary. Lokomotiva dieselová jede jen na krátkém úseku a je jen JEDNA.

0/0
7.3.2015 12:20

P44e80t35r 97N86i96v24n89i20c17k52ý 3982734685627

A jak se projeví na kvalitě balené vody, když to v létě bude hodiny stát odstavené na nádraží v plechových vagonech?

+1/−5
3.3.2015 7:13

A44l21a84n 29Ř62e19p13k15a 4385956

A kamiony snad nikdy nejsou odstavené na parkovištích? Navíc některé hypermarkety vinou malých skladů nechají palety s vodou klidně venku.. :-P

+2/0
3.3.2015 16:27
Foto

P27e60t49r 64K73o26c22m56á57n33e71k 6367483385568

Přesně tak, myslím si, že argument pana Nivnického není v tomto případě příliš pádný.

+1/0
3.3.2015 20:18

M97i90c17h19a89l 96H26i12r13k75a 4177806720523

Záslužné. R^ Ale bylo by fajn, kdyby taky přiznali či uvedli na prvou míru, jak se jim to vyplatilo (a nebo taky ne). ;-)

+4/−1
2.3.2015 22:23

J81a69n 63H22o51p39p 7727522627702

Také jsem čekal nějaké ekonomické shrnutí, jestli je tedy ve finále výhodnější poslat to vlakem nebo předchozí kamiony vycházely levněji...

+1/−1
2.3.2015 22:45

J78i94ř10í 81H61u53r53t 6245677270583

Každý přece ví, že ochrana životního prostředí něco stojí...;-)

0/0
2.3.2015 23:01

P43e94t33r 64N52i45v90n84i51c32k86ý 3492144945627

Ano, to každý ví, ale pro firmy je primární ekonomika.

0/−1
3.3.2015 7:14
Foto

S92t41a48n55i94s54l46a92v 50M72a48t82ě16j78k20a 2646452813669

Chvályhodný počinR^

+5/0
2.3.2015 20:31

L39i47b76o72r 46U43r20b58á31n32e32k 7106549453677

Tleskám !!!! R^

+5/0
2.3.2015 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.