Diskuze

VIDEO: Snaživý prodejce nevědomky nutil předražené nádobí inspektorům

Manželé Mikovi z Karlových Varů se chodí dívat, jak si při předváděcích akcích „šmejdů“ nechají někteří důchodci vymýt mozek. Při té poslední však neprodala firma Top Moravia jediný hrnec. V sále totiž kromě zmíněného páru byli už jen dva inspektoři ČOI a reportér MF DNES. Inkognito.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na šmejdy všichni nadáváme. Ale o tom největším šmejdovi je přitom stále ticho po pěšině. Je to Zepter International. Šmejdi, kteří vaší babičce prodají "zázračnou" biolampu a jiné klumpy. Švýcarská společnost se 130 000 zaměstnanci a ročním obratem 5 miliard dolarů:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zepter_International

1 0
možnosti

J37a17n 95L42i45b55i62c15h

14. 3. 2015 19:58

Jen by mne zajímalo, že když to předražené zboží neprodají, čím se ta firma uživí. Ale to je asi její věc. Vím, že má i skvělé naopak levné zájezdy, které se pak ukáží jako velice drahé.

1 0
možnosti

J15a42n 85L60i28b98i96c59h

14. 3. 2015 19:53

To je tak známé, že se divím, že si od nich stále někdo něco kupuje. Ty čínské hrnce v hodnotě max. 2000 Kč za 80 000 Kč si snad svéprávný člověk nemůže pořídit, ale bohužel brainwashing stále funguje a lidi zblbnou.

1 0
možnosti

"Zasloužené odměny se zástupce firmy Top Moravia nakonec dočkal od inspektorů, kteří se představili. Snažili se sice, seč mohli, ale závady prostě nebyly. „Nenašli jsme nic nekalého,“ konstatovali závěrem."

Ale inspektoři ČOI seniorovu útlocitnost mírnili. „Stačí, aby šmejdi prodali jeden nebo dva předražené vysavače, a vše mají doma,“ uvedli obecně.

Tak jak to teda je? Vladimír Louda mel vse v cajku, presto je naznacovano ze je "šmejd" ?

Sam tyto akce neuznavam, stejne jako zpusob prodeje. Primarne totiz zneuziva osamelost senioru a touhu byt v kontaktu s jinymi lidmi. Ale na  miste pana Loudy bych se s pravnikem poradil, jestli nejde o poskozovani dobreho jmena.

Dokud ma vse v poradku, neni duvod se na nej divat jako na podvodnika. Pokud si zbozi kdokoli dobrovolne zakoupi, pri plnem seznameni s obchodnimi podminkami predem, je jen jeho problem, ze na netu je to o X% levnejsi. Senioru, kteri podlehli natlaku a byli vehnani do jednostranne vyhodneho smluvniho vztahu je mi samozrejme lito.

0 1
možnosti

J67a47n 11C88h72l86u26b67n15a

14. 3. 2015 20:40

Jasne, formalne mohlo byt vse v poradku. Nabizet hrnce za 80000 je ale minimalne nemoralni a je to pokus o lov slabsich jedincu. Termin "smejdi" je z toho duvodu zcela trefny.

3 0
možnosti

J10a71n 47B15a62r22t76o52š

14. 3. 2015 18:10

A kdo jezdí na tyto předváděcí akce? Jsou to lidé s 8.000 Kč důchodu, co sotva poplatí své životní náklady? Ti mají jiné starosti nežli nádobí za 80 litrů. Účastníci jsou především dobře vystaraní důchodci, většinou celoživotně placící členské příspěvky do KSČ. Varování již bylo opakovaně dost, peněz mají na zbyt. Není co řešit.

0 3
možnosti

8000 důchod jen tak někdo nemá. Spíš 10

0 1
možnosti

J79a71n 46B42a86r81t92o80š

14. 3. 2015 18:06

Pokud kupují na tématických nákupních akcích, je "předražené" zboží prodáváno šmejdy, když by důchodci zašli do Pařížské, nakoupili by také "předražené" zboží, ale od kvalitních prodejců.  R^;-D;-D;-D  (Kdo může u smluvní ceny říci, co je předražené a co není, když obě strany s cenou souhlasí?)

1 0
možnosti

J97a17n 85B89a73r57t50o14š

14. 3. 2015 17:57

Není překvapivé, že se stále na výjezdních akcích prodává zboží za smluvní ceny, je však šokující, že to stále stejní lidé kupují.  R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti

L46a92d75a 93N64o62v22a26k

14. 3. 2015 17:34

celý svět reklamy a marketingu je postavený na lžích.. Proč neříkáme reklamním agenturám "šmejdi"...?8-o

5 0
možnosti

tak pardon, ale pokud neklame, může si samozřejmě cenu nasadit jakou chce, předraženost existuje i v jiných "oborech", bohužel

6 1
možnosti

D32a53v58i16d 48M61i26k58a

14. 3. 2015 15:49

Ten prodejce vypada jak fantomasuv vnuk.:-)

3 0
možnosti