Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němci začali pracovat na obnově trati, kudy projel Vlak svobody

Dlouho připravovaná rekonstrukce trati z Aše do německého Selbu, která je známá také jako trať Vlaku svobody, konečně naplno začala. Po české straně, kde práce odstartovaly v předstihu hned, jakmile to počasí umožnilo, se ve středu začalo pracovat i na německém území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H62o75n53z17a 45K20a73r69á94s65e10k 1825461152188

Stavba běží, miliony se utrácejí, ale ti kdo "investici" prosazují, dosud ani nevědí, co přesně tam má jezdit a v jakém rozsahu. Klasický diletantismus. :-) Nemluvě o problematickém trasování tratě...

0/−1
4.4.2015 8:31

M38i86r13o84s25l82a59v 53Z40i97k14m10u68n86d 7809653734143

Osm párů vlaků denně (neuvádí se za jak vysoké jízdné) je totéž, jako dál slonovi jahodu a říkat "byl nakrmen" ... Představa, že silniční dopravě uleví vlaky jezdící v dvouhodinovém intervalu je  na hranici "duševní poruchy" ...  Jakž takž lze akceptovat hodinovku ....

+3/−7
1.4.2015 17:00

P61e96t66r 49V76e91s59e16l96ý 2549878713836

Máte pravdu, měl byste se léčit.

+2/−1
1.4.2015 19:59

J49a71n 94Č87e57k84a57l 7779335784264

Obnovu tratě vítám, ale kdyby raději dali Němci do rozumného stavu Cheb st.hr.-Marktredwitz-Nürnberg...

+4/0
1.4.2015 16:31

M10i75r46o15s72l11a17v 84Z44i19k42m53u20n70d 7479363914643

Průměrná rychlost vlaku mezi Nürnbergem a Marktredwitz 97 km/h (což je reálně jízda rychlostí 140 km-h) vám připadá jako nerozumný stav trati ???

Co bychom na českých tratích dali za takový nerozumný stav ... například mezi Kolínem a Brnem přes Havlíčkův Brod, zejména v úseku z Čáslavi do Světlé ...

+2/−1
1.4.2015 17:07

J76a61n 97Č52e36k30a60l 7959905914184

:-D kde začít...

Zmíněných jízdních dob tam dosahují naklápěcí jednotky, ne klasické soupravy. Ale i kdyby ano, Vám připadá taková rychlost nějak závratná? Mně tedy ne. Pro Norimberský S-bahn a RE do Hofu dobré, ale coby jedna z variant hlavního tahu na Prahu? Neporovnávejte to s Čáslaví, porovnávejte to s ostatními tratěmi z Norimberku - na Regensburg, na Würzburg, na Ingolstadt... Ještě pořád je to tak skvělé?

+1/0
1.4.2015 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.