Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Očkování mé dceři ublížilo, tvrdí matka a vyrazila do boje

Do tažení proti novele zákona o ochraně veřejného zdraví se zapojili také rodiče z Karlovarského kraje. S prosbou o zmírnění sankcí a o povolení individuálních očkovacích plánů obcházeli zdejší poslance a před hlasováním v horní komoře parlamentu navštěvují i senátory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K45a45t13e52ř19i74n10a 39H89u63t16o41v54á 9721475200307

Zeptejte se babiček, co si myslí o očkování. Spousta z nich vytáhne z paměti někoho, kdo jim zemřel na záškrt, měl obrnu a podobně.

0/0
18.6.2015 22:00

K25a16t32e54ř18i97n98a 69H49u57t47o25v37á 9241235640197

Dneska se kompletně všechno svádí na očkování. Ony si ty maminky nechtějí připustit, že to dítě může mít nějakou tu genetickou zátěž v sobě. Ono by se to stejně spustilo. Pokud je jedinec zdravý, očkování mu ublížit nemůže

0/0
18.6.2015 22:03

J83a82n97a 65M42a84l54e21č95k30o72v33á 8521599368617

Fandim, kazdy clovek je individualita sama o sobe a je velmi tristni se domnivat, ze jedna vakcina bude vyhovovat milionum deti. Fakta jsou jasna, mate tady ted kazde druhe dite s alergii, mame jednoho autistu na 50 narozenych deti, deti s ADHD ... jsou to neuprosna data a pokud s tim nikdo nic neudela, budoucnost nasi populace je znacne nejista ... :-/

+6/−3
17.6.2015 7:47

J41a44n 80U61l90r37i47c13h 7810693278618

Ano, necháme to v rukou lidem z ulice, kteří si něco přečetli na internetu a nabyli mylného dojmu, že tomu rozumí;-)

+5/−3
17.6.2015 9:19

P23a62v49e92l 76S45m88é64k21a64l 4828318777437

Mohu se zeptat na Vaše vzdělání v tomto oborou? Například já osobně jsem na toto téma přečetl několik knih, pravidelně čtu ofifiální lékařské zprávy a sleduji situaci ve světě. Líbí se mi, jak tady všichni nadáváte na politiky, Babiše, ale když dojde na farmaka tak lidem dáme nálepku "přečetli na internetu" a dělají rozumy, protože je to IN. Nikdo neříká, že tady něčemu rozumí, lidé se snaží pouze chránit zdraví svých dětí a změnit očkovací kalendář, jaký dnes v ČR funguje (potom jestě možná někde na východním Rusku). Zkuste lidem víc naslouchat a ne z nich dělat blbce. Děkuji

+5/−1
17.6.2015 10:00

R96a20s63t95i78s41l12a27v 56H45r94o82n72s67k91ý 9963420800781

Skoda, ze necitate o kozmonautike... Uz ste mohli byt davno na mesiaci....

+2/−1
17.6.2015 14:42

A61n73t27o41n29í26n 81G20a63ž84á46k 7785955570896

Hahaha, muzete zacit sam u sebe. Misto trapnych prispevku jste mohl byt na mesici.

+1/0
18.6.2015 10:57

A35n48t23o29n27í82n 28G70a40ž74á28k 7475105470506

Takze to nechame odbornikum, kterym cpe prachy farma prumysl a kteryho zivi tahle ockovaci lez zalozena na hromade zfalsovanych dukazech. Reknu Vam to takhle, pokus ockovat je pro mne to same jako pokus o tezke ublizeni na zdravi s moznosti umrti. Jednoho dne se budou divit ti co rozhodovali o povinnem ockovani, ze lidi vezmou pravo do svych rukou a povesi je na nejblizssi vetev. Dnes nam lzou do tvari a nasledne se nam smeji za zady.

+1/−1
18.6.2015 10:56

A47n75t20o27n80í87n 38G52a32ž93á51k 7945975200466

Budoucnost nasi populace/civilizace je naprosto jasna, jsme ve slepe ulicce a drtiva vetsina o tom vubec nevi.

0/0
18.6.2015 10:50

J72a28n 54S80t92r12á45n46s52k78ý 4557561110534

Očkování není černobílé, má své problémy, které zažila i tato paní.

Rozhodně si ale nemyslím, že je naší největší spásou. Před 200 lety se umíralo na spoustu nemocí, nyní máme povinné očkování na 9. Proč se nyní neumírá na mor nebo tyfus, když se na něj neočkuje? Vliv na zdraví populace má lepší zdravotní péče, lepší výživa, hygienická situace (máme splachovací WC), čistá voda z kohoutku a ne potenicálně infikované od krav na poli. A samozřejmě také očkování. Je to kombinace všech těchto faktorů.

A také si myslím, že když už někde něco funguje, tak je fajn se inspirovat. Na západ od nás je očkování dobrovolné, mají tam mnohem více imigrantů z Afriky a Blízkého východu, ale žádné epidemie tam nemají.

+9/0
17.6.2015 7:20

G97a43b19r25i43e98l 12H84o40r19t12e96n 9941909353744

Typický spor mezi ochránci stromů a odborníky na stromy. Ti první jsou samozřejmě mnohem hlasitější a jejich pádné argumenty jsou snadno pochopitelné i úplným... laikům. A ti druzí mají problém, protože vysvětlit prostých vět například to, že je metadioxid intertní sloučeninou, je téměř nemožné.:-)

+6/−6
16.6.2015 23:43

G86a29b59r93i12e98l 92H29o54r48t12e39n 9671489353404

*metadioxin inertní

Chytrá klávesnice zapracovala.:-/

0/0
16.6.2015 23:45

A37n97t34o60n42í78n 64G21a43ž87á86k 7455775950166

Kdyz neni chytej majitel, musi byt alespon klavesnice

+1/−1
18.6.2015 10:59

R54o21m76a90n 35Š96e16n51k97e49ř88í70k 1942965714269

Jen tak na okraj, zkuste si vsichni experti na očkováni zjistit, kolik antigenu obsahuje ta hnusná jedovatá hexa a kolik obsahovala napr 3-kombinace používána v 80-tych letech. Napovim, je to několikanásobně méně a ta hnusná hexa je mnohem cistejsi a bezpečnější nez ockovani cim si prosly statisíce deti dříve... O hliniku a jinych blabolech nema cenu polemizovat, 3x vice hliníku se do těla dítěte dostane přirozené kojením, 10x vice hliníku sprominutim sezerete s horkým mastných rizkem zabalenym do alobalu :-)

+4/−3
16.6.2015 23:22

K91a82t70e68ř96i65n73a 42V17a64š48á59k24o21v57á 5501572419565

a vy davate svemu malemu diteti horky mastny rizek zabaleny do alobalu ? 

Fakt vtipny

+1/0
17.6.2015 8:40

3271902561982

ještě byste nám mohl popsat, jaký je rozdíl mezi orálním požitím hliníku a vpravením do těla injekčně intramuskulárně.

+1/0
17.6.2015 12:38

R43o31m56a35n 20N52o18v68ý 8242715700944

stravou se vstřebá jen 1 % hliníku

0/0
17.6.2015 12:47

3611172361192

ani to ne

0/0
17.6.2015 12:53

A87n46t44o82n70í57n 55G37a85ž90á48k 7225635490546

Tak si to s prominutim zerte sam. Hlavne uz neblabolte.

+1/0
18.6.2015 11:21
Foto

M35a44r82t36i46n 49R40o63t89t98e94r 2345872529267

S tím kojením jednoznačně nemáte pravdu.

0/0
18.6.2015 13:59

R95o43m31a31n 68N80o56v72ý 8382855740294

Přesně stejnou reakci měla po hexa vakcíně kolegyně z práce, dítě se přestalo hýbat, ale už je v pořádku naštěstí.

+2/0
16.6.2015 21:34

H48a28n13a 95P15i73s27a45r59č77í79k88o69v57á 4825546831741

Bohužel není zdaleka jediná, já ve svém okolí znám taky stejný příběh

0/0
16.6.2015 22:03

K32a66t83e69ř94i15n90a 41V80a72š78á71k54o50v70á 5291902449855

Ano, u nas to bylo stejne, nastesti se vyvoj zastavil "jenom" na mesic. My teda alternativu - Pediacel.

Co nej nejhorsi je, ze se s zadnymi NU nepracuje, protoze podle lekaru "je to normalni" :-/ Takze doporuceni, rodice to musi hlasit na SUKL sami a taky trvat na tom, aby NU byly zapsane do lekarske dokumentace

+1/0
17.6.2015 8:43

M13i88l59e70n17a 66H28a62r41m61á20č96k12o88v63á 5629189455780

Paní Ondřejíčková, děkuji za snahu, kterou vyvíjíte a vaši odvahu. Na rozdíl od některých komentářů níže si myslím, že smysl rozhodně má. Neustále přibývá rodičů s podobnými zkušenosti. Kdysi jsem dávala očkovat bez otázek a příliš nepřemýšlela nad tím, že vybudování tzv. kolektivní imunity očkováním je založeno na systému zcela plošné a značně bezohledné aplikace, na systému, který předpokládá obětování jedinců, kteří budou očkováním poškozeni, a tyto oběti pokládá  za přijatelné, protože je jich údajně málo. Nepřemýšlela jsem nad tím, dokud se tou tzv. přijatelnou ztrátou nestalo moje dítě. A když jsem pak byla svědkem toho, jak se velmi silné podezření na nežádoucí účinek vakcíny s následkem smrti smetá ze stolu, jak nikdo nikam nehlásí těžký zánět mozku končící smrtí dvouletého dítěte, který nastal v blízké časové následnosti po aplikaci povinné živé vakcíny, když jsem byla svědkem toho, jak stejně jako u vás mezi čtyřma očima vlastně všichni lékaři odborníci, se kterými jsem náš případ konzultovala, připouštěli souvislost už proto, že jiný agens zánětu mozku nebyl nalezen, ale žádného z nich ani nenapadlo se angažovat v tom, že by hlásil podezření na SUKL, tak jsem si uvědomila, že ony minimální přijatelné ztráty nemusí být ani zdaleka tak minimální a hlavně, že nikdo vlastně přesně neví, jaké jsou. A zejména jsem si uvědomila, ke své hanbě přiznávám, že až po této vlastní hrozné zkušenosti, že žádné oběti nejsou přijatelné, pokud jsou vynucované. Že systém prevence založený na tzv. přijatelných obětech nemůže dlouhodobě fungovat, aniž by se proti němu nakonec nezvedl dostatečně silný odpor obětovaných a těch, kteří se odmítnou obětovat, a který ho nakonec položí. Možná tohle by si naši zákonodárci měli uvědomit a začít hledat jiný systém prevence založený na dobrovolnosti a individuálním přístupu, který jediný podle mě dokáže skutečně  minimalizovat rizika pro jednotlivé děti.

+18/−5
16.6.2015 20:30

M33a97t14ě73j 92J53a66r87o33š 6385281490653

Omlouvám se, nechtěl jsem zmáčknout mínus. Váš příběh je tragický. Nicméně to neznamená, že váš závěr o očkování je správný.

+5/−5
16.6.2015 20:36

A47n68t80o85n72í95n 76G12a76ž51á59k 7785695740756

Zaver je naprosto spravny. To ukaze cas. Zijeme v divny dobe. Lzi, chamtivost, penize, strach o vlastni budoucnost - to jsou pribehy lidi jez propaguji ockovani

0/0
18.6.2015 11:35

A81n90t87o62n83í22n 21G86a97ž24á66k 7275505770936

Jsou lide, jez pochopili. A jsou lide kterym nejdrive bude muset zemrit blizka osoba, aby se konecne zajimali a pochopili.

+1/0
18.6.2015 11:33

I34v23o 21P54á59t43e18k 2762893224680

Očkování je svinstvo, ví se to, ale nikdo to neřeší, protože je lepší riskovat, že z jednoho dítěte z milionu udělají krypla, než se vzdát miliardového ročního obratu za "vakcíny".

A ne, opravdu nejsen "sluníčkář", nepracuji pro žádnou neziskovku a o homeopatikách si taky myslím svoje.. Je to můj nazor, a žádný inteligent co si tu hraje na bůhvíco ho nezmění, ani tím že bude blinkat o tom že chce originální dokumenty studií, ani tím že mě tu bude mlátit svými chabými argumenty. :D

+9/−11
16.6.2015 20:28

J75a55n 56U54l93r33i77c89h 8158413506641

Tak proc vubec chudite do diskuzi, pokud vas nazor nikdo nezmeni, ani za pouziti argumentu?

+3/−2
16.6.2015 20:30

I64v53o 36P80á81t70e16k 2772353344810

Potrefena husa vzdycky zakejha, netreba dalsich komentaru :).

+2/−7
16.6.2015 20:34

J26a46n 67U24l25r42i73c23h 8968503256451

Takze neumite ani slusne odpovedet. Rv

+1/−2
16.6.2015 20:37

I64v39o 52P30á42t48e60k 2722613824570

Neni vam na co odpovidat. Kazdeho jen oznacujete za slunickare, plivete na vsechno okolo, ale sam zadne padne argumenty neuvadite. Zmuzete se jen na prazdne virtualni napadani lidi, i kdyz sam o problematice vite kulove. A tim diskuse konci, odmitam s lidma vaseho razeni ztracet cas, a nezapomente se uspokojit, az budete znovu mackat minus :D, opravdu to asi obrecim :D haha.

+1/−1
16.6.2015 20:43

J55a11n 32U61l35r16i83c43h 8428513736401

Muzete mi zkopirovat jeden muj prispevek ktery by splnoval to z ceho me zde obvinujete? Jan Ulrich 88361

+1/−2
16.6.2015 20:49

J18a36n 18U61l56r41i28c53h 8238493176711

A jeste vam sem zkopiruji svuj uvodni prispevek do diskuze. Jsem to ale hrozny agresor;-D.

Ackoli s pani nesouhlasim, tak respektuji to ze postupuje tak jak by se melo. Snazi se hledat podporu pro svuj nazor tam kde to dava smysl.

+1/−3
16.6.2015 20:54

H51a39n49a 72U38l74r61y29c43h87o21v23á 9920803478168

Očkování je svinstvo, ví se to, ale nikdo to neřeší, protože je lepší riskovat, že z jednoho dítěte z milionu udělají krypla, než že polovina lidstva vychcípe na nemoci, proti nimž to očkování funguje.

+2/−3
16.6.2015 21:25

K23a16t82e93ř89i98n44a 93V33a86š13á40k43o39v43á 5161922609195

no, ono by to mozna chtelo se zajimat o to "funguje"

Vite, ze kdyz uz epidemie nejake te nemoci je, dostanou ji z drtive vetsiny ockovane deti ? Zkoumala jste nekdy, jak moc a dlouhodobe jsou ucinne protilatky ? Napr. ze pro spoustu deti, i kdyz jsou ockovane radne, v dobe nastupu do skolky uz je nemaji ?

Ze dne na den se zrusilo ockovani proti tuberkuloze hned po porodu, ktere bylo po leta "naprosto nezbytne" - mame narust tuberkuloznich deti ? Ne. Ze dne na den se prodlouzila lhuta pro ockovani proti tetanus na temer dvojnasobek - jsou nejake dusledky narustu nemoci ? Ne. My mame ockovani povinne proti 9 nemocem, ve vsech statech Evropy je to bud dobrovolne, nebo jsou povinne nemoci cca 3. Maji tedy v tech vedlejsich statech nejaky vyrazny rozdil v poctu nemocnych, epidemii, atp. ? Ne.

A dalsi level otazek (pominu to vase dite z milionu, to zdaleka neni pravda, protoze vetsina NU se nezapisuje a nehlasi) - i tak, kdyby ten krypl bylo vase dite, budete se na to divat stejne ? Date ho  do ustavu, nebo se budete dozivotne starat o tezce postizeneho a budete mit hrejivy pocit, ze pulka lidstva nevychcipa ? Kazda matka asi neni tak obetava :-)

+4/−1
17.6.2015 8:55

A95n66t20o14n66í89n 54G95a30ž24á93k 7685755920226

Bohuzel nejedna se o jedno dite z milionu. Je to mnohem, mnohem horsi.

0/0
18.6.2015 11:38

I39v16a 65V22. 80R52a93z55í48m51o71v30á 9859134535146

Otázka je, jestli to ta sestra píchla dobře. Taky klidně mohla napíchnout nějakou cévu, pokud to bylo kopyto a mohlo dojít ke sraženině a malé mozkové mrtvičce.(osobní zkušenost u blízkých příbuzných u jiného očkování)

+1/−2
16.6.2015 20:27

V30e42r70o51n49i12k12a 25H14u45b12á24č78k38o28v37á 3466305986365

To je nesmysl.

+1/0
16.6.2015 20:45

J49i80ř78í 66K11v20ě70š 1623946682671

Jenom bych rád upozornil všechny ty, co se tu ohání tím, jak farmaceutické společnosti všechno zatajují, protože jim jde o peníze, že úplně stejně jde o peníze těm, co rozhlašují, jak je očkování škodlivé. Oni to ti alternativci rozhodně nedělají z dobroty srdce, ale protože se na tom dá skvěle vydělat.

+5/−2
16.6.2015 19:34

M92a75r19t73i35n 14N51o72v37o14t50n18ý 7453495790765

Mohl byste mi popsat, jak se na tom dá vydělat? Ptám se bez ironie.

+1/0
16.6.2015 19:50

J20a33n 43U82l64r14i26c64h 8488633136491

http://www.lekarna.cz/leky-volne-prodejne-homeopatika/

Za nic, jsou to docela slusne palky.

+5/0
16.6.2015 19:57

M38a40r48t29i44n 76B19o47r68a63k 2915325940578

To jako alternativa je homeopatie? Wow ;-D

+1/0
17.6.2015 13:03

M70i32r98a 72L43o27v31e 3434600398614

Ten kdo rozumne, tedy zdrave ji a neladuje do sebe zadnou chemii (injekce, vakciny, leky ....), ten prece neonemocni.Takze nepotrebuje ani zadne alternativce, k cemu jako?

+1/−6
16.6.2015 19:56

M84a13t87ě58j 54J35a71r11o11š 6435961650303

To byste se divila. Klidně onemocní i ten, kdo podle vás žije zdravě. Viry a bakterie prostě jdou, kudy jsou. A nakonec umře každej, víme, i ten, co podle vás rozumně jedl a neládoval do sebe žádnou chemii.

+4/0
16.6.2015 20:27

V72e67r40o41n18i55k41a 20H87u16b42á93č64k75o29v85á 3286945786195

Ahaaaa, tak proto se lidé dříve dožívali v plném zdraví a síle 120 let. Kam jsme to dotáhli... :-)

+2/0
16.6.2015 20:47

K67a59t73e30ř88i23n38a 29V31a92š24á73k66o78v98á 5751862889345

Aha, tak to by me zajimalo, co na tom presne vydelaji. Zrejme ty pokuty, ktere je mnoho z nich ochotnych platit. Zrejme ty naklady na soukrome skolky, kdyz do statni nemuzou, atd ;-D 

Pobavilo

0/−1
17.6.2015 8:57

P15e97t50r95a 96H55a64n89á58k52o25v81á 6470270554617

Milá paní. Jsou jedinci, kteří zemřou například po požití mrkve. Jsou to těžcí alergici, kterých není zase až tak moc. Neznamená to, že kvůli těmto případům se přestane pěstovat mrkev.

Podobné je to s očkováním: v nějakém promile jedinců se mohou vyskytnout závažné reakce. To ale neznamená, že by se z toho svět měl posadit na zadek a nechat se likvidovat nemocemi, které lidstvo tisíce let kosily.

+14/−6
16.6.2015 19:22

M22i92r19a 52L93o26v21e 3884940908684

No a z ceho vznika ta tezka alergie? Neni to jen tak nahodou z injekci, vakcin, leku?

0/−3
16.6.2015 20:03

P37e85t76r53a 97H39a69n73á21k27o62v76á 6740330334797

To asi těžko. Prababička na alergickou reakci zemřela. Neměla jediné očkování. Stačí?

+3/0
16.6.2015 20:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.