Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Chebsku zemřel motorkář. Narazil do auta, které odbočovalo

Srážku s autem nedaleko Skalné na Chebsku nepřežil šestatřicetiletý motorkář. Narazil do auta, které se chystalo odbočit. Podle policistů zřejmě nedodržel bezpečnou vzdálenost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R69a24d14i11m 24H12o44r34č45i23č39k35a 7396347333572

Pavlíka jsem znal od malička, i když jsem se s ním dlouho neviděl. Byl to moc hodný kluk a určitě nebyl žádný frajírek. Upřímnou soustrast celé rodině.

Radim s rodinou

+2/0
1.7.2015 20:33

Z28d56e78n35ě55k 77Z58a54b31a74v73a 1922704476234

Ano, zřejmě něco nedodržel... Ach ti (študovaní!?) journalisté... 

Radeji hledejte Peroutku - hradní pán platí...

0/0
1.7.2015 7:40

J47a36n67a 95B34l25a90s73l87o61v76á 8682734986838

jo a vlastně odbočoval na cyklo stesku, rozjetý cyklista by také to nedobrzdil, to by také nedodržel vzdálenost? to osobní auto tam nemělo co odbočovat! hlavně, když tam není nikde značení, že průjezd je povolený!!!! jak před odbočkou, tak i na té cyklo stezce!!!!!!!!!!

+2/−2
30.6.2015 23:32

J21i72ř26í 49K23ü16h83r 2980886210946

A nemělo by tam být spíše značení zákaz odbočení/vjezdu? 

Když tam auto nesmělo odbočit.......

0/0
30.6.2015 23:58

J56a32n88a 56B66l75a90s91l63o61v45á 8622854446808

to tam bylo byl tam i květináč, kvůli mostu odsunuli květináč a právě proto, že změnili označení, měli by před křižovatkou označit, že se tam dá odbočit, protože, jsou lidi z vedlejších vesnic, kteří neví, že se dělá na druhé straně most a momentálně se odbočit dá, tak jen aby s tím počítali a to samé i cykl. a chodci na cyklo stezce! měli by to označit, protože značky stejně vidíte až když projíždíte přímo kolem zítra vám udělám fotku celé křižovatky a pochopíte, co tím myslím, lidé ví, že zákaz tam byl a pokud tam nenajedete nevíte že průjezd je možný, proto by bylo vhodné značení pár metrů před křižovatkou!!!

0/0
1.7.2015 0:07

O29n20d38ř30e61j 66Č80a42p23k95a 6341961473384

Zákaz odbočení se snad dává, jen když tam je silnice... tohle je můstek pro chodce a cyklisty, kam se tak akorát natěsno vejde jedno auto :-( Mám pocit, že tady bych umřel taky, v téhle situaci by mě odbočení vpravo nenapadlo http://bit.ly/1RS5J2R (květináč už je asi hozený do kopřiv).

+1/0
1.7.2015 15:05

M35i63c50h56a20l 19U16h73l98í50k 4807212503190

Podle tebe ted bude všude cedule. ZÁKAZ ODBOČENÍ NA CHODNÍK.ZÁKAZ ODBOČENÍ NA CYKLOSTEZKU,NA PĚŠÍ ZONU atd. ???? Přece je jasný kam se nesmí jezdit.Tak proč to značit znovu ???

0/0
12.7.2015 8:36

I37v53a 96V35a57l59č53í47k45o12v76á 1249368211601

Musíte sledovat situaci před sebou a být schopná ji vyřešit ve svůj prospěch. Pokud to do auta narval, evidentně nezvládl řízení, bohužel na to doplatil. Vozidlo může zastavit/sjet atd. z nevyzpytatelných důvodů.

+1/−2
1.7.2015 23:36

O36n15d18ř20e58j 50Č64a21p65k47a 6151541653694

Bohužel jsou věci, které člověka nenapadnou... když uvidím auto na křižovatce s jedinou odbočkou doleva, jak si najíždí vlevo a zpomaluje, čekal bych, že bude odbočovat na tu vedlejší silnici a ne že to ohne doprava na cyklostezku... obzvlášť jestli zapomněl blinkr. Můžete předvídat jak chcete a očekávat od řidičů sebevětší pitomost, ale jednoho dne vás nějaký blb určitě něčím překvapí (a pak už zbývá se jen modlit, ať to ubrzdíte).

+3/0
2.7.2015 2:02

D81u19š52a60n 16M43a71t24o22u55š38e11k 7813650250975

....bezpečná vzdálenost-je úplně jedno co napadne řidiče před vámi, zákon hovoří jednoznačně...platí, že „řidič vozidla jedoucí za jiným vozidlem musí ponechat za ním dostatečnou bezpečnostní vzdálenost, aby se mohl vyhnout srážce v případě náhlého snížení rychlosti nebo náhlého zastavení vozidla, které jede před ním“.

tedy je úplně jedno co si myslíte nebo co si myslí řidič před vámi,chyba je ZŘEJMĚ na straně motorkáře,evidentě další co NEJSPÍŠ se svojí pilou jel tak, jak se ke správnému sportu sluší(jako prase-prostě ten kdo si kupuje supersport nehodlá jezdit 50kou a ani 90tkou to mi nikdo nevymluví-vypadal by totiž na tom stroji jako kretén),bohužel si dotyční dosti často neuvědomují že rychlost a následky havárie jsou v poměru úzce souvisejícím....

+2/−2
2.7.2015 10:45

O60n64d68ř37e95j 73Č66a83p38k58a 6101481883244

Problém je, že tady to auto nečekaně nezastavilo, ale jelo tak, jako když bude odbočovat doleva (a místo toho zatočilo doprava přes plnou čáru a retardér na cyklostezku). V takovém případě je vám bezpečná vzdálenost houby platná, když v okamžiku, kdy si auto najede k odbočení, začnete předjíždět (v tomhle případě zcela legálně zprava).

Jinak to auto nevypadá na ránu v nějaké extra velké rychlosti, to by dopadlo hůř... ono stačí spadnout klidně ve 30 a blbě trefit třeba ten betonový mostek nebo to zábradlí nahoře.

+4/0
2.7.2015 17:23

I98v19a 87V35a79l63č71í68k70o51v77á 1269618571131

Ale to se přece učí v autoškole jako základ. Při odbočování vpravo si doleva najet může, ale stále bliká doprava. Podjíždět ho můžu jen když bliká doleva.

+2/−1
2.7.2015 19:01

I24v77a 50V98a19l19č13í72k98o53v82á 1589878901771

Legálně mohl na ten most vjet až po tu značku cyklostezky. Nebo ne?

+1/−2
2.7.2015 19:12

O47n97d57ř37e26j 79Č10a42p76k10a 6981501753424

Za předpokladu, že ten blinkr řidič dá včas. Někteří začnou blikat, až když zatáčejí a to už je v tomhle případě pozdě.

Na ten most IMHO nemůže kvůli bílé čáře, tohle mu jako odbočování mimo pozemní komunikaci neprojde.

0/0
2.7.2015 21:17

M56a42r12t96i23n 86L79a83c86o 7413216838

Mám 96 HP moto, jazdím 50 - mimo obec podľa možností 70- 120, diaľnice nejazdím. Rovnako, ako slušný vodič moderného auta Teda, okrem diaľnic.

0/0
3.7.2015 19:27

J40a47n36a 70B54l67a95s70l96o93v66á 8722654356768

jo ale tam se dřív nedalo nikdy odbočit ted se tem odbočuje kvůli tomu mostu, tak to tam maj nějak označit, bych si taky myslela, že motorkou projedu, když odbočuje na Vonšov, ale vlastně odbočoval na druhou stranu, už proto, že to tam není obvyklé, bych při odbočování dávala víc pozor a nechala bych každého raději projet bo mě objet, nechápu proč jim tam to dovolili, zarostlé to tam je a nikoho nenapadne, že se tam dá odbočit, chyba spíš jiných a né motorkáře!!!! Dřív tam přece stál i květináč!!!!!!!!!!!!

+4/−4
30.6.2015 22:46

I79v91a 70V91a39l12č39í32k53o83v18á 1219588301151

A jinak dobrý?8-o

+1/−3
30.6.2015 23:13

J95a59n24a 39B98l26a55s45l88o25v20á 8382154856868

jsou to asi 3 měsíce co tam zákaz ještě byl!

+1/0
1.7.2015 0:15

J43i11ř52í 89K84ü27h23r 2740856170596

Dřív .....??..dřív se jezdilo vlevo.

+1/−1
30.6.2015 23:59

J54a65n77a 25B65l65a47s53l20o58v61á 8162144716838

asi tak před 3 měsíci tam zákaz byl!!!!

+1/0
1.7.2015 0:14

P41e56t62r 39J85e83l85í63n68e96k 9818534445273

I kdyby řidič neblikal (nehájím neblikače, kdo nebliká je kikot), je chyba motorkáře, že nedobrzdil. Kdyby řidič musel brzdit před nějakou nečekanou překážkou, byla by jeho brzdná dráha ještě kratší, než při odbočování. Prostě motorkář se asi moc lepil.

+4/−3
30.6.2015 19:18

M62i57c70h49a23l 97U42h69l13í17k 4597822483170

Řidič auta sice odbočoval do prava,ale do pěší zony. je to tam uzký a tak si najížděl jak s hnojem. Je tam i normalní odbočka v levo na Vonšov . Muselo to vypadat že auto odbočuje v levo. Tak ho kluk chtěl normalně podjed. Jestli tam byl blinkr nevím. ale co je jisté je to že,v pravo se odbočovat nesmí (na široký chodník). Místní si z chodníku odsunuli i betonovíý květináč co bránil v prujezdu. jen aby si zkracovali cestu ke garážím.Jsem místní tak to tady znám.

  

Tady je foto té pěší zony kam auto odbočovalo :   https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200616596135212&set=p.10200616596135212&type=1&theater

+3/−1
30.6.2015 20:39

J71a76n45a 14B46l74a68s60l67o80v45á 8752224196258

přesně tak! to nebyla chyba motorkáře!!!!!;-O

+3/−4
30.6.2015 22:47

J84a79n81a 61B88l51a60s78l62o69v53á 8312834846238

sice ho vůbec neznám, ale chyba je jinde!!!!!;-O

+1/−3
30.6.2015 22:48

I25v86a 50V25a60l60č46í98k14o36v54á 1849228651131

Ano, v motorkářově hlavince.Rv

+2/−5
30.6.2015 23:14

J48a39n80a 12B31l71a83s69l39o91v85á 8962624526568

né v označení je tam cyklo stezka a pěší zona tam kam odbočoval, proto asi motorkář počítal s tím že odbočuje na druhou stranu!!!!! okopírujte si odkaz a dejte ho do vyhledávače, uvidíte, kam odbočovalo osobní auto!!!! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200616596135212&set=p.10200616596135212&type=1&theater

+1/−1
30.6.2015 23:50

J32a17n81a 14B21l90a54s38l33o12v69á 8912404456378

jenže žádné značení tam není!! odbočoval na cyklo stesku, rozjetý cyklista by také to nedobrzdil, to by také nedodržel vzdálenost? to osobní auto tam nemělo co odbočovat! hlavně, když tam není nikde značení, že průjezd je povolený!!!! jak před odbočkou, tak i na té cyklo stezce!!!!!!!!!! je problém parkovat jinde třeba u domu než se udělá most? a nechápu že ho ještě nemají!!!! dělají ho takovou dobu!!!!!;-O

+1/−1
30.6.2015 23:52

D90u24š79a58n 43M98a45t70o28u20š76e56k 7693230390885

to co dělá řidič vozidal jedoucího před vámi VÁM SMYSL DÁVAT NEMUSÍ A DOKONCE I KDYBY 100X PORUŠIL PŘEDPISY NEBO DĚLAL NELOGICKÉ KROKY VÁS NEOPRAVŇUJE K NEDODRŽOVÁNÍ ZÁKONA-bezpečná vzdálenost je prostě součástí zákona o silničním provozu,basta ,tam nic neokecáte

navíc objíždění ČI PŘEDJÍŽDĚNÍ vozidel je možno pouze ZLEVA

Chápu že pán za volantem auta byl v letech a jeho chování za volantem nemuselo být v souladu s předpisy či křišťálově jasné,nicméně JE VAŠÍ POVINNOSTÍ PŘEDVÍDAT A HLAVNĚ DODRŽOVAT ODSTUP

+2/−1
2.7.2015 10:51

R62a38d73i43m 67H87o58r23č55i26č32k97a 7966207793392

Jste obyčejná <I>, byl to můj kamarád, žádný frajírek a hlavně hodnej kluk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1/−1
1.7.2015 20:27

I40v16a 89V26a15l32č17í29k41o91v11á 1559778911181

Já mu nenadávám, jen jsem konstatovala, že udělal chybu. Gentlemane.Rv

+2/−1
1.7.2015 23:32

R67a14d90i91m 44H69o31r97č12i61č50k84a 7986407573212

Aha, Vy víte jak to bylo! Už radši nic nepište, než se ztrapníte.

+1/−2
2.7.2015 12:04

I15v64a 60V34a71l26č28í18k33o96v67á 1539508821361

Možná byste mohl uznat, že jste emočně zaujatý.

Nemyslíš, zaplatíš. On se domníval, že ho může objet a domníval se, že mu tam nevjede, šeredně se spletl. Je mi ho líto, nicméně má pravděpodobně svůj podíl viny, více samozřejmě určí policie, soud. Mělo to auto vyhozený blinkr doleva? Jen v tomto případě ho mohl začít objíždět zprava, nebo se pletu?

+4/−1
2.7.2015 18:49

D16u35š83a39n 95M51a42t86o30u72š11e97k 7333690610845

Normálně PODJED je samozřejmě prasečina a porušování předpisů

normálně PODJED je něco za co by měl řidič dostat po hubě, tento to zaplatil bohužel životem

Objíždění je možno pouze ZLEVA

+1/−1
2.7.2015 10:53

I31v39a 40V60a70l77č61í60k55o98v36á 1419208971151

"PODJED"? 8-o

0/0
2.7.2015 18:53

D78u92š37a52n 26M55a88t74o83u97š38e75k 7933740730855

A proč myslíte, že to píši capslockem?

Všimněte si, že to je reakce a kdo toho tvaru použil poprvé,pak teprve kulte oči..........

0/0
3.7.2015 9:29

J30a12n34a 65B55l27a22s74l31o14v54á 8972454806638

spíš si musel řidič pořádně najet aby se trefil do té úzké štěrbinky a řidič spíš myslel, že zatáčí na druhou stranu, protože tam je normálně zákaz průjezdu, chyba bude jinde jsem místní!!!! motorkáře neznám a řidič auta tvrdil, že byl i daleko, tak jak nedodržel vzdálenost? spíš nečekal, že někdo bude odbočovat do normálního zákazu?!

+1/−3
30.6.2015 22:55

I35v69a 26V11a70l90č59í63k78o51v45á 1129178531321

Nepředvídal a fouk to tam, kam neměl.

+3/−1
30.6.2015 23:15

J72a84n71a 10B97l65a25s33l40o91v71á 8352284596108

také by jste nepředpovídala, kdyby jste znala to místo a věděla by jste, že tam je zákaz!!!!! Ten motorkář bydlel o pár vesnic dál, tak věděl, že se tam nedá projet hold místní si odtlačili květináč cyklista po té stezce kdyby jel, také by nepočítal, že mu tam vjede auto a dopadl by jako motorkář!!!!

+1/−3
30.6.2015 23:56

I71v61a 19V76a34l30č95í38k92o31v94á 1429188631831

Hold?

0/−1
2.7.2015 18:54

D35u62š21a51n 61M18a94t38o36u41š62e83k 7543110720355

Přesně tak,blinkr sem ,.blinkr tam.....

0/0
2.7.2015 10:46

J43i39ř47í 58N73e76v88i92c32k11ý 3331618329

Další mistr světa ...

+2/−4
30.6.2015 16:10

L72u44k29á93š 46K69u76ž91e19l94a 6258459987970

Ti motorkáři to je ale pakáž, jen obtěžují hlukem. Zabije-li se motorkář a nikoho s sebou neveme, není mi ho líto....

+4/−13
30.6.2015 15:35

H35o72n22z10a 10K65o89u42k58a63l 2620215985288

Doufejme, ze ridic auta dal znameni, ze odbocuje. Spousta ridicu ani nevi, nac jsou ty packy u volantu...

+7/−7
30.6.2015 15:12

M80i13l12o44š 27B49é43m 6184609602913

Budu hádat. Děda neblikal a najížděl si jako s autobusem. Motorkář si myslel, že bude odbočovat spíš vlevo a tak ho místo předjetí podjel.

+4/−9
30.6.2015 15:11

J78i98ř89í 24K45ü10h87r 2950846780966

Nepodjel, vrazil do něj a zabil se.

+2/−1
30.6.2015 15:41

M16i64l33o63š 95B10é32m 6294939802793

Sem si myslel, že když vrazil do bočních dveří, tak podjížděl, ale třeba se pletu.

+4/0
30.6.2015 15:43

J44i42ř55í 42K14ü46h80r 2270326690766

Podjížděl, to jo....ale nepodjel.

+1/0
30.6.2015 21:56

J81a60n32a 80B80l97a70s83l21o19v13á 8442124236478

nepodjel, protože osobní auto odbočovalo do pěší zony a cyklo stezky s čím motorkář a vlastně málo kdo z nás by i počítal!!!!!

+1/−2
1.7.2015 0:00

I42v69a 45V12a95l36č38í81k98o66v94á 1519298181611

Podjet ho mohl pouze v případě, že by to auto blikalo doleva. I tak je to velké riziko. Dědek dostane pokutu za vjezd do zákazu vjezdu a tím jeho vina pravděpodobně končí. Styl jeho jízdy rozhodně neschvaluji... Ale je třeba počítat se vším, to přece ví každý soudný člověk.

0/0
2.7.2015 18:59

M51i33r64o12s28l52a45v 73N39o54v46á42k 4576979627447

Možná to tak bude. Důležité je dávat znamení o změně směru jízdy včas, několik vteřin před samotným manévrem. Někdy někdo kroutí volantem a až přitom prsty přepne páky blinkru. To je špatně!

+8/0
30.6.2015 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.