- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A já se ptám, proč se taková trať vlastně opravuje? 70 milionů a denně tam pojede doslova pár lidí za pár korun, které zdaleka nestačí ani na pokrytí nákladů na provoz již dotované trati, takže o nějaké návratnosti této investice nemůže být ani řeč. Není náhodou mnoho jiných věcí, kam by měl stát investovat? Tohle zkrátka nechápu.
Proč by se neopravila, když část z toho zaplatí operační programy EU. Frekvence tam bude, stejně jako je frekvence na trase z Chebu do Marktredwitz. Vlaky budou jezdit v rámci projektu EGRONET ...
"...V září 1951 však skupina železničářů využila toho, že koleje vedou až do tehdejšího západního Německa, a vlakem se 110 cestujícími prorazila železnou oponu. V zahraničí tehdy zůstalo 34 lidí, zbytek se vrátil zpět do vlasti..."...kde si v následujících létech těch 76 ještě 38 let drbalo hlavy
Minimálně několik z nich byli Stbáci, kteří v té době pravidelně doprovázeli všechny příhraniční vlaky (i když v tomto případě je železničáři přechytračili).
Tak Správa železniční dopravní cesty už se taky stala společností, slečno Jitko?
Obnovy těchto tratí jsou záslužná činnost a jistá investice do budoucnosti (pokud se ovšem zase někteří mocipáni nezblázní).
Ještě by to chtělo obnovit úseky Jindřichovice-Mirsk, Frýdlant-Žitava, Moldava-Freiberg, Vejprty-Annaberg a další...
Frýdlant - Žitava? A přes ten polský důl poletí vlaky vzduchem nebo jak? Jste se zbláznil? Buďte rád za malé pokroky, že třeba jezdí z Harrachova do Polska.
Jindřichovice-Mirsk no nevím tam už je to dost zanedbané a ta ekonomická výhodnost aby se to vyplatilo tam asi není.
To je v pořádku,nemuusí se pořád jezdit jen auty.Další vlaštovka po otevření trati z Dolní Poustevna do Němec,která je údajně hojně využívaná.
docela bych ráda slyšela příběh emigranta co byl v tom vlaku....
Jeden díl dokumentárního seriálu Osudové okamžiky zaobíral tímto případem.
to je snad poprvé, co je někde úsek v ČR hotov dřív... jinak Němci a Rakušani musej pořád čekat na nás...
To by mě zajímalo, kterou železnici obnovili Němci/Rakušané dřív než my?
Nerejpu, jen se ptám.