Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tragédiím na tahu z Varů do Prahy snad zabrání čtyřpruh. Bude za 12 let

Po nedělní nehodě na hlavním tahu z Karlových Varů do Prahy, při níž zahynuli v hořícím autě tři lidé, je rychlost v místě tragédie snížená na 50 kilometrů v hodině. Málokdo ji ale dodržuje. Jak dlouho bude omezení platit, zatím není jasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i98ř13í 39T90e45p95r 4827440855985

Ten nadpis je "boží". Si snad dělaj kozy, ne? Ironicky dodám: "Tak brzy"?

0/0
13.8.2015 16:51

J19á73n 66H40r12a79b16i21k 6700237719930

Touto silnicí jezdím dost často a je to jedna z nejnebezpečnějších silnic v tomhle státu. Dalnice zde měla stát už v roce 2006, kdy se dostavěl poslední kus dálnice u Chebu. Velmi mně zaráží, že Bavorsko diskutuje o přípojce R6 na německou A93 a u nás se o dostavbě směrem k Praze zatím ani pořádně nemluví. Asi ví Bavoři něco víc o Varském kraji, než úžasní zastupitelé v Praze.

0/0
30.7.2015 10:33

Z47d98e53n36e96k 81S73e20i12d97l 6924425670747

Já to vidím jinak, chyba se stala už na začátku. Vary nikdy neměly být krajským městem a bylo úplně zbytečné stavět rychlostní silnici mezi Chebem a Vary. Kdyby se tato silnice postavila z Chebu směrem na Bor u Tachova a napojila se na dálnici, tak by se většina dálkové dopravy stáhla tímto směrem. Já osobně jsem směrem na Prahu přes Vary nejel od doby co stojí dálnice D5. Je to rychlejší a bezpečnější.

0/0
31.7.2015 7:51

P33ř49e81m46y97s48l 42H77r22o16m28a53d30a 2694426708491

Karlovy Vary jsou druhé nejznámější město ČR. Ten Kraj, kde končí těžba nerostných surovin, má budoucnost jen v turistice. To potřebuje nutně dobrou dopravní obslužnost. Pochopte, že je to mnohem lepší investice státu, než platit Bakalovi miliardy na udržení umělých pracovních míst.

0/0
31.7.2015 9:34

J75a62r14d64a 39K46u18b98r 5116703753965

Kdyby.. kdyby. Už dávno mela byt tady dálnice. Vlastně o obce se na ni připravily. . Ale ta se zablokovala. Možná za 12 let prý :D

0/0
29.7.2015 19:13

J21a79r33o71s36l55a66v 39M34o24u33č61k69a 3867467188529

To je jak smrti 50ti letého muže zabrání jen okamžitá transplantace srdce. Podle pořadníku je možná cca za 9 měsíců

0/0
29.7.2015 16:35

T61o13m76á40š 57Z27e78m63a19n 3935128724465

Podle svědků řidičnepředjížděl, ale obýval se pro něco v autě - tedy neplatí plkání po "pirátech", ale spíše obecné nedávání pozor na silnici.

Nebo snad myslíte že někdo, kdo jede "na krev" má čas lovit něco v autě, otáčet se k tětem, volat mobilem a pod?

0/0
28.7.2015 22:03

A96n76t65o79n11í36n 93J80a92r24o75š 1401253604394

projížděl jsem dnes tímto místem 2x, naposledy v 17 hodin. Ani z jedné strany žádná značka není, tak nevím kde se berou tyto "ověřené" zprávy. Možná by si to měl někdo ověřit, než napíše takovou zprávu.

!!!

+1/0
28.7.2015 17:04

V51l94a51d10i10s56l49a67v 98N65o62h62e54j18l 7278617638651

Za 112 let možná.

0/0
28.7.2015 13:24

A87n27t56o95n88í84n 20J23a70r67o88š 1101983424654

a teď tu o Karkulce ...., před 20 lety jsem svým dětem při cestě do Prahy říkal: až budete velké, pojedete už z K.Varů do Prahy po dálnici. A skutečnost ???

+4/0
28.7.2015 13:01

J49a21r24d51a 12K72u88b57r 5196663243475

To mi říkal táta taky :D a ted jezdím porad po tomhle zmetku :D

0/0
29.7.2015 19:14

P73e49t72r 75D62a22n74i36e43l 81V55a15r65a89u86s 9844803776

Za 12 let? Tipnu si, že nebude.

0/0
28.7.2015 12:49

J97a66n 29S95l14o95v12í19k 3609927970698

Docela mne překvapilo, že v západních zemích, ale nově i třeba v Polsku, jsou nebezpečné hlavní silniční tahy uprostřed odděleny pevným svodidlem, aby se nedalo předjíždět. Tím se maximálně zabrání smrtelným nehodám při předjíždění. Člověk to zpočátku nechápe, třeba dvacet kilometrů v proudu aut a říká si, kde předjedu někoho pomalého, ale ono se nakonec jede mnohem lépe. Odpadá totiž takové to české lepení na zadek, vykukování jestli to stihnu nebo ne, nacpání se do mezery, takže ty za ním musí přibrzdit a pak se to celé kvůli jednomu blbcovi zase pomaloučku rozjíždí. Tam kde je to pevné svodilo každý ví, že si nijak nepomůže, takže se na nikoho nelepí, všichni jedou stejně jako ten vpředu, takže hezky plynule.

+3/−2
28.7.2015 12:45
Foto

J47i38ř74í 47B46a73b96i91n36s87k34ý 7157329678651

víte ono  dneska kdy navigace  je za pár korun  a ukazuje  zatáčky atd  daleko  dopředu je to už taky o něčem jiném  než v dobách  kdy zatáčka přišla nečekaně , jedu li někam kde  běžně  nejezdím  a neznám  to  mám na palubce  navigaci a stačí mrk  a vím  jaké zatáčky na mne čekají takže  plná  čára mi  bohatě stačí , pokud jedu lesem  nepotřebuji  zpomalovací značku ,zdravý  rozum  mi  řekně  že tam kdykoliv a kdekoliv můžu  čekat  prase  nebo  srnu takže uberu plyn  i bez  večných značek a odstup  si  nechávám  takový  abych   zastavil i bez toho že všechen náklad v autě přeložím na přední  sklo , naše republika je tak ohromná  že  z  Aše do Brna je rozdíl mezi  šílenou jízdou  brzda -plyn  a vegetem 80+-  je asi tak  jedno kafe  a jedna cigareta ,  stavby silnic   nemá  cenu komentovat  protože  pokud řeknou že to bude asi za 12 let   znamená to že to nebude  nikdy

+1/0
28.7.2015 12:18

M19a84r22t85i14n 75K40a68r56á27s76e45k 1768724529604

Jé oni řidiči ignorují značky snižující maximální rychlost? Asi už si proti nim vypěstovali imunitu. Snížením rychlosti se totiž už dlouho řeší všechny problémy na silnici. Někdo se bude týden motat ve struze? Dáme tam sedmdesátku! Je to ve městě? Dáme tam třicítku! přece se nemůže práce na silnici obejít bez omezení rychlosti. Značku "práce na silnici" a další ze skupiny upozorňujících značek už stejně nikdo nezná, protože všechny nahradila rychlostní omezení, takže by ani řidič ani nevěděl jak se zachovat. Navíc to není dostatečně alibistické, nechat na řidičovi, aby se zachoval adekvátně dopravní situaci. To tam dáme omezení rychlosti, aby nikdo nemohl říct že jsme něco zanedbali a jestli je to ve městě, tak tam ještě stoupne strážník s radarem, abysme něco vydělali.

Máme tolik krásných upozorňujících značek, které krom toho že upozorní že se něco děje před vámi na silnici, ať už trvale nebo momentálně, ještě navíc upozorní co se tam děje a dokonce dávají řidičům volnost v posouzení situace a zachování se odpovídajícím způsobem. Jenže opatření musí být represivní. Stejný řidič který má krom jiného povinnost předvídat a taky se na ni odkazují vždycky, když dojde k nehodě, na druhé straně určitě neví, co by měl dělat když nemusí předvídat, protože jej upozorní značka "nerovnost vozovky" , "zúžení" , "zatáčka", no prostě mu řekneme, že má jet čtyřicet a je jedno jestli jede v náklaďáku plném kamení, offroadu, nebo ve sportovním autě. Čtyřicítka bude pro tuto situaci ta správná rychlost a určitě nebude nikoho zbytečně omezovat. Protože kdyby někoho neustále zbytečně omezovala, vypěstoval by si imunitu vůči omezení rychlosti.

Jo a řidič dobytek bude dobytkem bez ohledu na druh značení. Ten omezuje jen slušné řidiče.

Jo a co se týče silnice na které se předjíždí v nebezpečných úsecích, pravidelně se vyskytující rozšíření, kde je možno předjet náklaďák, nebo lemrotika, je o mnoho lacinější, než čtyřproudovka a obvykle stačí na zchlazení snah, předjíždět nebezpečně.

+5/0
28.7.2015 12:08

P81a38v72e44l 26D40r28o53t22á86r 7873514199424

krásně popsáno. Vystihl jste ten problém naprosto přesně.

Říkejte řidičům značkami, CO JE ČEKÁ, a nechte na nich, aby přizpůsobili styl jízdy a rychlost té situaci.

Je nesmysl projíždět o půlnoci po liduprázdné dálnici 60kou, jenom proto, že mezi 7:00 a 15:30 by tam mohli být dělníci.

+3/0
28.7.2015 12:39

J24a72r45o39s92l33a48v 16K93r92á16l 6690275297688

O půlnoci budiž, ale když tam ti dělníci jsou, raději bych tu osmdesátku dodržoval. Je krajně nepříjemné, když ti při práci jezdí auta půl metru od zadku 120 a víc. Pořád máš strach, kdy to nějakej dobrák neukočíruje a převálcuje tě. Každej nemůže být manažer, někdo se holt živí rukama.

0/0
4.8.2015 20:55

P37a30v28e82l 37D52r76o59t32á49r 7773654689724

Jenže pro takové situace přece máme mnohem vhodnější značky. Například "práce na silnici" a "doporučená rychlost 80".

NAŘIZOVAT určitou rychlost je zvykem jen proto, aby to policajti mohli pokutovat.

Takže řidič pak paradoxně pořád švidrá na tachometr, místo toho, aby čuměl na cestu.

0/0
4.8.2015 21:03

J26a87r88o58s24l13a14v 98K46r79á29l 6210745447798

Většina řidičů kašle na omezenou rychlost. Myslíte, že někdo se bude řídit doporučenou rychlostí? Vy jste byl asi dlouho na slunci, pane...

0/0
4.8.2015 21:52

L37u55k22á98š 83B84r66a68n67d81e88j47s 2233235891241

Jistě, čtyřpruh je daleko nejbezpečnější varianta a KV kraj si jej zaslouží. Ale himlfix, proč zrovna R25,5/120?!? Tomu intenzity naprosto neodpovídají a je to opravdu vyhazování peněz, zejména nyní, kdy Němci potvrdili, že naším směrem opravdu povede pouze dvoupruh a nic lepšího se z jejich strany neplánuje ani výhledově. Celkem chápu, že se KV kraji nelíbila alternativa s paskvilní R21,5/100, ale proč se neuvažovalo alespoň o S24,5/100?  Jako je na "Hradubické".  Kdo tam jel, ví. Povolených by bylo 110 km/h, klid, pohoda, bezpečí... A ušetřeno pěkných pár miliard.  Jenže podobné vyhazování peněz se netýká jen r6. Zbytečně předimenzované stavby už v projekční fázi nás stojí mnohem víc, než pak často řešené předražení o pár milionů na km.. Tady bych začal!

0/−1
28.7.2015 12:04

J66a79n 43S77l15o27v20í12k 3259637380838

V SRN se původně mělo jednat o prodloužení A70, nyní je však naplánována čtyřpruhová 303n, která propojí naši R6 z Pomezí s dálnicí A9 u Stammbachu (hudba budoucnosti). Zpočátku se zřejmě opravdu bude stavět metodou polovičního profilu. S předimenzováním R6 neporadím, ale v hodně zvlněném terénu bývá širší profil i kvůli častým stoupáním. Samozřejmě, pokud by se jednalo jen o S, byly by parametry střídmější, ale pro delší dálkové trasy více než cca 50km nejsou tyto čtyřproudovky typu Hradubická vhodné a ani po Evropě je moc neuvidíte.

0/0
28.7.2015 12:28

L48u63k25á76š 41B78r94a92n65d66e83j87s 2593285301761

No, třeba na Slovensku si ponechali původní normu ČSN a nejrozšířenějším typem v současnosti stavěné RS je tam stará dobrá S22,5/100, resp. dokonce R22,5/120 s povolenou střotřicítkou(!). Vlastně skoro nic jiného ani nestaví, pokud už to není rovnou dálnice. Šířka jízdního pruhu u rychlostní komunikace by měla být minimálně 3,5 metru, což S 24,5 splňuje a její odstavný pruh má 2,5 metru, což je jako u R25,5, která se tam plánuje. Pak vše závisí na poloměrech zatáček a stupni stoupáni/klesání. Pokud by se limity dané normou nevyužili na 100%, pak by tam klidně mohla být i povolená 130. Úspora proti R25,5 by pak třeba nebyla tak výrazná, ale pořád by byla. A pokud se nepletu, je třeba dostavět necelých 80km, to od těch 50ti není zas tak daleko. Jinak na r6 by čistě dle i výhledových intenzitit stačila "vylepšená" S11,5, zhruba na úrovni bývalé R11,5/100 = důsledně mimo zastavěné území obcí (obchvaty), odbočovací a připojovací pruhy + stoupací pruhy, větší poloměry zatáček, menší stoupání/klesání, než u "klasické" S11,5. Jenže zase chápu, že jen čistě dle intenzit se stavět nedá a čtyřpruh je opravdu komfortem i bezpečností někde jinde.

0/0
28.7.2015 12:51

P34ř65e89m85y56s65l 61H40r40o66m74a20d44a 2204836308551

Tak ono by stačilo hlavně něco. Třeba jen opravit stávající silnici a krajnice. Stejně se ví, že se tam nebude nejméně deset let stavět, tak není možné nechat I/6 v takovém strašném stavu. Jen bude problém, že po dobu oprav, se bude muset celá I/6 zavřít pro nákladní dopravu. No a KV kraj těch variant moc nemá. Kamiony to asi budou muset objíždět přes Plzeň.

0/0
28.7.2015 12:42

M81a30r13e65k 22T15ů43m27a 4952588106952

12 let je daleko! Je potřeba začít jednat co nejdříve! Ze začátku by bylo dobré došlápnout si na řidiče, kteří to ignorují! A tam kde to je třeba tak klidně nahradit plnou čáru nějakou pevnou překážkou!

0/0
28.7.2015 11:46

P55a28v85e95l 43D76r59o73t52á36r 7823124839464

A že jsem tak smělý, chcete si došlapovat na řidiče, kteří ignorují CO??

- Že řidič nesmí zdržovat bezdůvodně pomalou jízdou?

- Že řidič se má chovat ohleduplně a nebránit v předjetí rychlejším vozidlům?

- Že řidič je povinen dodržovat bezpečný rozestup?

Protože jakkoliv souhlasím, že nebezpečné předjíždění je trestuhodné, není to zdaleka jediná prasárna, která se na silnicích děje. A kdyby na takhle široké cestě s takovou krajnicí zajel hlemejžď jednou stopou za tu krajní čáru, tak se z nebezpečného předjížděí rázem stává objíždění bezpečné a nikdo nemá problém. Kdyby lidi pochopili, že mít na rovné silnici, kde je povolená 90, na tachometru 85 je prostě zdržování (reálně jedou 80), tak taky nemusí být žádný problém.

+2/0
28.7.2015 12:43

J74o14s84e58f 55M82i63k41u76l97í26k 8204227596

tyhle čepičáře fakt nesnáším, kvůli takovým jsou ty bouračky. Mělo by být sto jako v D, ale chtělo by to, aby těch sto fakt jeli. Kolikrát jede 80 a za ním kolona 20 aut.

0/−1
29.7.2015 15:06

D55a67v60i16d 61Z44a84j47d88á23k 8105422340551

12 let,neni to malo?Nebo tohle je zatim optimisticka varianta?Dejte tam dalsi znacky.Tema se u nas preci vylepsuji a opravuji silnice.

0/0
28.7.2015 11:43

P12e55t46r 11H81a74r39i39p42r46a13s27a42d 23H50a86j78i33č 8633980274837

Možná by alespoň někomu pomohlo dát nohu z plynu, kdyby u značky omezení jízdy přidali varování, kde by pravidelně aktualizovali průměrný počet úmrtí na úseku za rok.

+1/−1
28.7.2015 11:38

D75a75v49i49d 61Z36a25j70d57á22k 8575172380311

Neverte tomu.

+1/0
28.7.2015 11:43

P60e25t38r 46N30e26s34v23a13d43b11a 2704965116439

A co kdyby raději lidi jezdili normálně???

+3/0
28.7.2015 11:37

R76o77m35a38n 27B78í70l60ý 5410235125237

Ta silnice je hrozná. V ten den jsem ten autobus pak viděl a ani se nedivím, že k něčemu došlo. Ano řidiči tu jsou hrozní, ale podívejte se na tu úzkou silnici. to je ostuda. Navíc na ní všichni jezdí 130 ;-O Kdyby byla širší (většinou se ve světě nešetří jako u nás) a policie na ní opravdu hlídala, tak se to nestalo. Ale včera jsem po té bouračce na ní jel a každý hňup se na mě lepí a následně jede min. 130Rv Chybu hledejme všude, v řidičích, v min. dopravy i polici RvRvRv

0/−1
28.7.2015 11:34

J70i88ř89í 68N35o83v29á35k 8634941279771

UŽ za 12 let???8-o

To takový Karlštejn postavili ve 14. století AŽ za 9 let!!

+1/0
28.7.2015 11:33

M10a59r61t71i16n 47K89ř39í23ž 9363802440327

Lepší silnice může pomoci, ale dokud budeme jezdit tak, jako nyní, o moc lepší to nebude. Chyba je vždy mezi volantem a sedadlem.

+3/−2
28.7.2015 11:24

D77a20n51i88e63l 95J33a27n12k62o 9349239740752

12 let čekat na širší silnici ?

Inu tomu se říká "produktivita" práce ....

+2/0
28.7.2015 11:19

D85a76n74i79e80l 60K56o37c67u27m 1987542929

žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání, ani šestipruh by nezabránil. Jediné co to může omezit je zodpovědnost řidičů a trocha ukázněnosti. Když čas od času jedu z Varů na Prahu tak se nestačím divit co někteří provádějí za volantem. Předjíždění přes horizonty,plné čáry,odbočovací pruhy ...a tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Za těch pár minut co tímhle chováním na tom krátkém úseku získají to nestojí přijít o život. Jezdím často dálky do Německa a tam jsou řidiči o poznání zkušenejší a ukázněnější i přesto,že tam mají novější vozový park,výkonější auta a neomezenou rychlost na dálnicích...je to jen v hlavě ;-)

+7/−3
28.7.2015 11:11

V33l72a98d44i18s54l45a56v 72N76o45h10e98j92l 7608977958361

naopak, ctyrpruh snizuje riziko samotne nehody az 5x.

+4/−3
28.7.2015 11:15

G58a40b71r13i61e48l56a 98K83o75b50l51í34ž89k18o12v10á 2531120289264

Chapete rozdil mezi slovy zabranit (tedy zcela se vyhnout) a snizit?

+1/−3
28.7.2015 11:39

M67a39r28t22i98n 38K78a81r66á94s39e71k 1898504239314

Ano, čtyřpruh zcela zabrání nehodám způsobeným předjížděním v nevhodném místě, protože oak nebudou existovat žádná nevhodná místa. Takže "takovým nehodám" zcela zabrání a celkově sníží nehodovost až 5x.

+2/0
28.7.2015 12:15

G29a20b60r86i19e70l68a 16K30o52b55l91í95ž92k16o94v76á 2201890119524

To "predjizdeni v nevhodnem miste" je jen vase konstrukce, to jste si to prilis zuzil. Nehodam pri predjizdeni samozrejme ctyrpruh nezabrani. 

Navic myslim, ze v tomhle pripade ani neslo o predjizdeni, ale najizdeni/pripojovani se na tu hlavni.

0/−2
28.7.2015 13:07

M89a61r19t77i26n 26K80a20r79á43s49e93k 1808794439514

Ano, předjíždění na nevhodném místě je moje konstrukce, protože předjíždění na vhodném místě nevedou k nehodám. Pro lepší výstižnost můžeme použít slovo "situace", namísto slova "místo". Nicméně čtyřpruh zabrání jak nehodám spojeným s předjížděním, protože je na to prostě dost času i místa, tak i skoro všem nehodám způsobeným připojování na hlavní silnici, protože bývá vybavený připojovacími pruhy, kde je dost prostoru na připojení. Jezdím po dálnicích už dvacet let a nikdy jsem neviděl vážnou nehodu u připojovacího pruhu.

Na druhou stranu vy jste si to zase příliš rozšířila, protože všichni reagujeme na větu "žádný čtyřpruh takovým nehodám nezabrání" což znamená, že pokud šlo, jak píšete, o připojování se na hlavní silnici, tak "takovým nehodám" také zcela zabrání, protože u připojovacích pruhu jsou to případně úplně jiné situace a nehody. A fakt je jich o mnoho míň, abysme se dostali zpět k tématu nastoleném na začátku vlákna, jestli má čtyřpruh smysl nebo ne, protože je bezpečnější.

A jsem přesvědčený, že toto byl i důvod napadení příspěvku pana Nohejla, který vyznívá tak, že je účinnější stavět víceproudé silnice, než učit řidiče jezdit slušně a se kterým tedy asi nesouhlasíte, když jste je napadla dost nesmyslně slovičkařením.

+1/0
28.7.2015 14:22

G41a17b95r69i22e91l56a 82K86o85b72l88í44ž94k78o59v22á 2771380579514

Predjizeni na vhodnem miste samozrejme take muze vest k nehodam, stejne jako najizdeni v pripojovacim pruhu. 

Rikejte si tomu klidne slovickareni, ale ja mam proste rada presne vyjadrovani.

0/0
28.7.2015 16:08

M19a92r53t87i94n 50K18a15r96á25s22e72k 1528454139924

Pokud máte ráda přesné vyjadřování, určitě uznáte že při předjíždění na více proudé silnici půjde v případě nehody především o nárazy zezadu, občas z boku ale určitě ne o střet protijedoucích aut (kde by se tam protijedoucí auto vzalo) , a u klasických křižovatek půjde o jiný druh nehod, než u mimoúrovňového křížení s připojovacími pruhy (kde by se tam vzalo auto přijíždějící kolmo ke směru jízdy), čili ani v jednom případě nejde o takové nehody jaká je zde popsaná. Tedy doufám chápete, že "takovým nehodám" to zabrání úplně. Prostě nebude místo, kde by se mohly stát.

0/0
28.7.2015 16:27

V41l39a97d15i35s89l39a53v 90N75o83h64e89j81l 7128517848101

a s nemcama na me nechodte, potkavam jich spoustu a ridej zcela srovnatelne, blinkry taky nevedi na co jsou, nejaka prednost je taky moc nezajima. snad jen ty odstupy si hlidaj vic , ale to jen proto ze jsou v nemecku vyrazne represe za to.

0/−1
28.7.2015 11:16

R31e24n51é 80R27u50m47. 3777895695599

Zvláštní,, že jsem teď strávil víkend v SRN a nezaznamenal jsem žádný přestupek řidičů ve smyslu překročení rychlosti, nedání blinkru, nikdo nejel jak neřízená střela...překročím hranice do rodné vlasti a kromě klasicky nekvalitních komunikací s chybějícími čarami, vyrvanými víky kanálů se musí jeden obrnit, protože všichni jezdí nepředvídatelně. To, že nás předjel idiot v Porsche ca. 250kmh rychlostí tam, kde my jeli 130, už byla jen taková perla. Asi zapomněl, že není v SRN, kde to je legální.

+1/−2
28.7.2015 11:40

V25l90a59d75i65s80l47a39v 52B25u28r62y10š95e28k 3653536252244

já byl po letech v Německu a hasil jsem si to od Rovadova do Lucemburska a docala mě překvapilo, jak nedodržijí předpisy, lepení na dálnici, překračování rychlosti, docela síla, to by si u nás troufl málokdo

0/0
28.7.2015 11:41

V23l70a86d52i23s88l51a59v 22N57o67h57e10j69l 7938757848341

jak snad? urcite jim zabrani ctyrpruh (drtive vetsine) a mel tam stat uz davno !

+1/−2
28.7.2015 11:11

H88e33l11e63n22a 42K84a13v60k51o84v97á 5836923620746

Ono tolik nezáleží na perspektivě čtyřpruhu jako na trvalé zodpovědnosti řidičů již v době současné.

+3/−2
28.7.2015 11:11

V56l88a37d47i46s85l24a30v 35N80o84h66e27j92l 7168307438411

to je nesmysl. chyby dela kazdy a ctyrpruh je naprosto zasadni v eliminaci velmi mnoha rizik.

+1/−2
28.7.2015 11:12

D64a90n23i58e57l 54J67a19n37k98o 9739239720732

je s podivem že v takových zemích jako je Německo, Rakousko, Swiss není zásadní problém s rychlostí a už vůbec ne s udělením pokuty (citelné) a absolutně je nemyslitelné nezaplatit pokutu.

Dokud podobné nebude i u nás budem číst další  a další nehody ....

0/−1
28.7.2015 11:22

K94r35i22s14t47i46a87n 12K19e79i37n40k57o27p84f 3675440636643

Blbost.

0/0
28.7.2015 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.