- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten nadpis je "boží". Si snad dělaj kozy, ne? Ironicky dodám: "Tak brzy"?
Touto silnicí jezdím dost často a je to jedna z nejnebezpečnějších silnic v tomhle státu. Dalnice zde měla stát už v roce 2006, kdy se dostavěl poslední kus dálnice u Chebu. Velmi mně zaráží, že Bavorsko diskutuje o přípojce R6 na německou A93 a u nás se o dostavbě směrem k Praze zatím ani pořádně nemluví. Asi ví Bavoři něco víc o Varském kraji, než úžasní zastupitelé v Praze.
Já to vidím jinak, chyba se stala už na začátku. Vary nikdy neměly být krajským městem a bylo úplně zbytečné stavět rychlostní silnici mezi Chebem a Vary. Kdyby se tato silnice postavila z Chebu směrem na Bor u Tachova a napojila se na dálnici, tak by se většina dálkové dopravy stáhla tímto směrem. Já osobně jsem směrem na Prahu přes Vary nejel od doby co stojí dálnice D5. Je to rychlejší a bezpečnější.
Kdyby.. kdyby. Už dávno mela byt tady dálnice. Vlastně o obce se na ni připravily. . Ale ta se zablokovala. Možná za 12 let prý :D
To je jak smrti 50ti letého muže zabrání jen okamžitá transplantace srdce. Podle pořadníku je možná cca za 9 měsíců
Podle svědků řidičnepředjížděl, ale obýval se pro něco v autě - tedy neplatí plkání po "pirátech", ale spíše obecné nedávání pozor na silnici.
Nebo snad myslíte že někdo, kdo jede "na krev" má čas lovit něco v autě, otáčet se k tětem, volat mobilem a pod?
projížděl jsem dnes tímto místem 2x, naposledy v 17 hodin. Ani z jedné strany žádná značka není, tak nevím kde se berou tyto "ověřené" zprávy. Možná by si to měl někdo ověřit, než napíše takovou zprávu.
a teď tu o Karkulce ...., před 20 lety jsem svým dětem při cestě do Prahy říkal: až budete velké, pojedete už z K.Varů do Prahy po dálnici. A skutečnost
To mi říkal táta taky :D a ted jezdím porad po tomhle zmetku :D
Za 12 let? Tipnu si, že nebude.
Docela mne překvapilo, že v západních zemích, ale nově i třeba v Polsku, jsou nebezpečné hlavní silniční tahy uprostřed odděleny pevným svodidlem, aby se nedalo předjíždět. Tím se maximálně zabrání smrtelným nehodám při předjíždění. Člověk to zpočátku nechápe, třeba dvacet kilometrů v proudu aut a říká si, kde předjedu někoho pomalého, ale ono se nakonec jede mnohem lépe. Odpadá totiž takové to české lepení na zadek, vykukování jestli to stihnu nebo ne, nacpání se do mezery, takže ty za ním musí přibrzdit a pak se to celé kvůli jednomu blbcovi zase pomaloučku rozjíždí. Tam kde je to pevné svodilo každý ví, že si nijak nepomůže, takže se na nikoho nelepí, všichni jedou stejně jako ten vpředu, takže hezky plynule.