- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj příspěvek, že mám výpadky u mobil.cz mi byl smazán. To tedy nechápu...
A není náhodou problém nedostupnosti tísňové linky pouze v nastavení telefonu? Že tam mají lidé manuálně napevno vybraného operátora? Na všech mobilech, co jsem měl, byla výchozí volba automatika...
Ne, tím to být nemůže. Problém je u hloupých telefonů, které nedokážou "pochopit", že se přes připojeného operátora nedokážou s nouzovým tísňovou linkou spojit. Jinými slovy O2 poskytoval signál, ale nerealizoval hovory.
Tisíce zákazníků dotčené sítě se tak nedovolaly na tísňovou linku...
Není to nějak moc?
není, oni se opravdu nedovolali. Ale je otázka, jestli to zkoušeli.
...takhle vypadá sofistikovaný hackerský útok Ference Lakatoše vybaveného pouhým krumpáčem...
skvělá zpráva, už jsem si vybíral nový telefon
Pokud nepomů vyndání simky ani baterky rozšlapte telefon dejte si panáka a užívejte si klid
Ja se svým LG G2 nevytahnu baterku tak si dam jen toho panáka
Pokud nepomůže vyndání simky, tak vyjdejte i baterku
Upřesnit bych čas. V 8:01 už to nešlo. Před minutou se mi ozvali 2 firmy, že měli výpadek a nemohli volat.Při druhém to zase vypadlo a stále se jim nemůžu dovolat.
A reagují záchranné složky případně i na zaslaný email, jako to bylo v IT Crowd? :)
Jistě, e-maily vyřizují každé první pondělí v měsíci.
Já jsem myslel že 112 funguje automaticky ve všech sítích. Nemám dostupnou vlastní -> telefon zkouší jinou dostupnou.
No možná záleží na telefonu. Prostě když to nejde -> vytáhnout simku a zkusit znova.