- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Město nemá samo jasnou představu jak s dopravou v centru města. MHD a dálkové autobusy se do prostoru kolem tržnice nevejdou. Snaha zredukovat kolejiště dolního nádraží na pouhou zastávku znemožní rozvoj příměstské železniční dopravy, o kterém město řadu let básní pod hlavičkou vlakotramvaje. Navždy pohřbí možnost přímých vlaků z Norimberka do centra Karlových Varů, pravděpodobně by vedlo ke zkrácení vlaků z Potůčků jen na horní nádraží apod. Tím vším dojde k odlivu cestujících z veřejné dopravy. A další výstavbou nákupních center a prázdných bytů ( těch je v K.Varech opravdu hodně.... téměř všechny novostavby jsou prázdné ) dojde jen ke zhuštění automobilové dopravy na již tak přetížené Západní ulici a křižovatky u Becherovky..... Nejdřív by se měla vyřešit doprava, až pak něco projektovat !!!
Už zase příměstská železniční doprava. To je největší nesmysl, který by Vary měl potkat. Běžte se někdy podívat, kolik lidí sedí ve vlaku do Potůčků z Dolního nádraží. Až jich někdy napočítáte 10, tak dejte vědět. A tak by to bylo ve všech vlacích příměstské železniční dopravy. A jak si představujete, že by jezdil vlak z Norimberka na Dolní nádraží. Vlak by tu nikdy nekončil a vždy by byly Vary jen průjezdní stanicí. To by jako vlak dojel z Horňáku na Dolňák, lokomotiva by se přepřáhla na druhou stranu vlaku a pak na Horňáku zase zpět? A proč by měly velice hlučné vlaky jezdit až do centra? Všichni se naopak snaží centrum ztišit a pak tudy budou jezdit vlaky? Nákupní centra a tzv. prázdné byty se staví ze soukromých peněz, na rozdíl od železnice. To jsou pane Míka nesmysly co jste vymyslel co?