Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aš se bojí ostudy. Nová trať přiveze Němce ke zpustlému nádraží

Aš tlačí České dráhy do oprav budovy hlavního nádraží. Nechce mít ostudu v souvislosti se zprovozněním trati, po které se do Německa vydal v roce 1951 takzvaný Vlak svobody. Zchátralá nádražní budova v Aši bude totiž to první, co cestující na české straně uvidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a10n 79S39a87l41o97m87o76n 4359800431735

No, jak dlouho trvalo než došlo ke zbourání nádraží v Karlových Varech a to je turisticky důležité nádraží. Nějaké malé nádražíčko v Aši není pro SŽDC vůbec zajimavé :-).

+2/0
2.10.2015 13:51

J31o34s29e65f 92M69i83k58u67l64í56k 8914787326

Teďka samá sláva a stejně tu trať časem zavřou. To jako kdysi ve Vejprtech. Postavil se most, nádraží teda ta zřícenina se zbourala a vlaky stejně jezdí jen o víkendu a do Deutschlandu je to zrušeno, když s tím nikdo nejezdil, což je logické.

+2/0
2.10.2015 12:20

P90a28v21e59l 13K12h71a11i13l 2508789112378

Příští rok má opět jezdit.

0/−1
3.10.2015 16:46

J10o14s28e51f 42M54i70k88u47l15í44k 8694437606

No dobře Pavle, tak to jsem zvědav. Něco jsem četl, že existují nějaké rozhovory s DB, tak uvidíme :-)  Můžeme o tom pokecat na FB někdy :-) , JJ :-) , svět je malý co? Už víš?

0/0
4.10.2015 23:36

P35a15v44e33l 47K19h18a17i69l 2658759762408

Nevím, zřejmě máte na mysli syna. :-)

0/0
5.10.2015 7:47

F11r29a30n77t86i90š42e82k 54V48a22n24ě46k 1177434527227

Ať aspoň poznají hned jaká je v Česku realita, než tam mít Potěmkinovo nádraží.:-)

+6/0
2.10.2015 11:07

J76o88s68e51f 45V95o67l27f40í91k 4288925439613

Tak jednou čtu, že ČD žádná nádraží nemají, že vše je SŽDC a najednou ČD bude nějaké nádraží prodávat, co tedy je pravda?

+5/0
2.10.2015 9:22

J68i27n36d56ř77i11c76h 80Š65k31o19p10e12k 4745631560875

některá ještě ČD jsou.

Dle jakého klíče se to dělilo nevím, ale právě skutečnost, že část jich ještě vlastní ČD, brání získání dotací na jejich opravy

+2/0
2.10.2015 10:07

J85i17ř88í 64K33a61m60e55n98o24v 4893204862

ČD nevlastní nádraží (kolejiště a nástupiště), ale vlastní nádražní budovy a to je rozdíl.

0/0
5.10.2015 17:25
Foto

R56a33d14o44m64í74r 11M78i85k86e69s78k83a 3590763630102

Pro běžence to bude dobrý - Trať svobody.

+5/0
2.10.2015 9:21

A37l70e68š 74L49i25s10o93v25s52k25ý 9199708602332

Naopak, nechal bych to být, aby si němečtí cestující okamžitě mohli udělat obraz o celkovém stavu české společnosti nucené 40 let budovat nejspravedlivější a nejdokonalejší společenský řád na zemi.

+7/−5
2.10.2015 9:19

L22u57c12i98a43n 39P69a20p27a41z80i85a94n 5604617571625

Spíše si němečtí cestující uvědomí, jak se zde vládne 26 let, kdy je nemožné se vymlouvat na cosi před tím. Uvidí výhody české koruny, vysokých daní z  nízké ceny práce v plné parádě.

+4/0
2.10.2015 11:23

Z35d52e11n26e14k 23S17e18i13d50l 6494325850687

Myslím, že jste vedle jak ta jedle. Němci k nám jezdí už od 89, takže jsou tady jako doma. A jestli bude vlakem jezdit tolik cestujících z Německa jako ve vlaku z Plauen, tak to budou vyhozené peníze. Ale to je v Aši normální, že se cpou peníze do zbytečností a nedokáží vytvořit podmínky pro daleko důležitější věci, jako je třeba podpora lékařů. Holt Aš je Aš.

0/0
5.10.2015 13:00

J25a36r46o65s36l57a76v 30K70o66m59o50s43n67ý 6386151423634

Na to, že ze 110 cestujících, zůstalo v Německu pouhých 34 lidí, se dá směle hovořit o organizačním fiasku? Zůstat na západě nebylo bůhvíjaké hrdinství, ale porvat se s totalitou celých 40 let stojí za vyznamenání všech, kteří tu zůstali.

+6/−1
2.10.2015 9:16

L93u61k83á27š 58Š16m18a44h94e90l 2397874302874

Autobusy mezi nádražím Aš a Aš město, odkud jezdí vlaky na Hranice? To je zase nějaký šum, protože:

1) všechny vlaky, které jedou do stanice Hranice, jedou jak přes Aš, tak přes Aš město (a v obou stanicích pochopitelně zastavují), ani návrh na příští rok nepočítá s ničím jiným (jen některé vlaky v Aši uhnou na Hof, ale i ty budou mít přestup na Aš město).

2) ty vlaky na Hranice jezdí v počtu 1 ks tam a 1 ks zpátky, rovněž se nepočítá s navýšením...

+8/0
2.10.2015 8:55

M40a71r64i59a57n 93K35e10c85h14l81i43b65a63r 3780483789

To víte, jste na Křišťálové lupě.

+4/0
2.10.2015 8:57

J97o17s85e37f 34M84i97k76u39l57í90k 8614847896

a jezdí toho málo, protože tím nikdo nejezdí.

+1/0
2.10.2015 12:21

J81a46n 70S19a70l12o77m56o48n 4379930741785

A nikdo tím nejezdí protože to jezdí málo. Začarovaný kruh :-).

+2/0
2.10.2015 13:54

P24a50v54e64l 55P22í40p79a 1431605168867

nikdo s tím nejezdí páč jízdní rády sestavuje šílenec. Kupříkladu jeden vlak do Hranic jezdil tak že tam byl v 6:05 to mi povězte kdo by tí

m chtěl být  pár minut po šesté, zejména když se dělá od šesti.

+1/0
2.10.2015 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.