- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže když to shrneme, tak přes dva roky čekáme na nový úsek silnice u Bošova, kde ten starý měl směrem na K.Vary 2 pruhy a byl úplně v pohodě. Práce měly být dle informační tabule na místě dokončeny do 30.10.2015. Na stránkách ŘSD se dočteme, že práce budou ukončeny 3.11.2015 a na idnes se dovíme, že díky tomu, že pan ministr nemá čas bude úsek odnikud nikam zprovozněn o 14 dní později.
takže řidiči " držte hubu " a čekejte až se pan ministr uráčí přijet.
To je snad možné opravdu jenom u nás !!!
Mě nevadí, že se silnice opravuje, ale délka opravy je skutečně katastrofálně dlouhá. Na opravu takto vytížené silnice musí být nasazeno násobné množství strojů a lidí a musí se pracovat po celý den. Nechápu, proč takto jednoduchý princip nemůže být už v zadávacích podmínkách výběrového řízení. Na ŘSD zřejmě sedí opravdoví odborníci.
Přesně, tam by měli pracovat 3 party lidí na 3 směny. Včera jsem byl na otočku ve Varech. Při zpáteční cestě zdržení v tomto místě 45 minut. Viděli jsme TŘI !!! dělníky. Jeden popojížděl s válcem po novém asfaltu, ti druzí dva zřejmě přemýšleli na prací.
Nepochopitelná rekonstrukce již nedávno opravené komunikace. Když už zde byla potřeba investovat, proč ne rovnou do rychlostní komunikace? Toto jen ukazuje na fakt, že zde nikdy pořádná silnice nebude Zase se mi chce z těch papalášů zvracet.
Tak tahle " andělská rekonstrukce" snad brzo skončí. Mnohem horší je však stav v jiných úsecích. Most na sjezdu do KV se opravuje déle než se stavěl Karlštejn. Uzavřít dopravu do jednoho pruhu a řídit to semaforem kyvadlově, to je na silnici s touto dopravní zatížeností VRAŽDA! U Hořesedel se dělají ve špičce kolony dlouhé několik kilometrů. V nepřehledných zatáčkách je často zastaven provoz bez jakéhokoliv dopravního značení. Z povolené devadesátky, prostě najednou stojíte. Také se tam stalo už několik dopravních nehod.
No a vrcholem je dokončený úsek u Bošova. Objídzná trasa už je tak rozbitá od kamionů a znečištěná od traktorů, že je tam nebezpečné jezdit. No, ale hotový úsek R6 se nemůže ještě používat, protože si naši politici neudělali čas, ho slavnostně otevřít
Pan ředitel tvrdí, že technický stav komunikace byl špatný. Jak je to možné, když podobně rozsáhlá rekonstrukce tu proběhla před nějakými třemi, maximálně čtyřmi roky? Jak jeho společnost prováděla stavební dozor? Jaké byly ve smlouvě záruční podmínky? V zahraniční taková silnice vydrží bez oprav 10 let. Kdy se u nás konečně přestanou vyhazovat státní penize za ošizenou práci?
Třeba v Německu se o dost míň a pak je to i na těch silnicích vidět. Já teď do Prahy mimo noc nebo časné ráno jezdím přes Chomutov a je to v pohodě. Časově rychlejší minimálně o 20 minut než to popojíždění a stání na šestce a o 15 kilometrů delší...
Jsem si téměř 100%ně jistý, že současné "horkou jehlou šité" rekonstrukce budou hoóóódně brzo zdrojem dalších příjmů ... (pro změnu pro ty, co to budou po nich "opravovat" )