Diskuze
Varům chybí výrazná a moderní architektura, říká autor kontroverzní lávky
Děkujeme za pochopení.
T53o65m21a46s 23H66a22v61l45i88n85a
v centru budeme stavet repliky a vedle budeme stavet moderni stavby..to je prece logicke..
asi brzo zkolabuje doprava, ale navrh A69 na paterni komunikaci je spatne..
koukam, ze mame ve varech noveho odbornika na vsechno..:D
M76i66l77o34s85l96a57v 70Z61í59t63k76a
Vřídlo ve staré podobě by bylo fajn, stejně jako je průtah městem výraznou bariérou uprostřed. S tím se dá bez výhrad souhlasit.
Teze, že je dobré mít nádraží co nejdál od města , je špatná a škodlivá.
Pro cestující, dojíždějící do KV například za prací, by bylo mnohem lepší aby osobní vlaky jezdili s tratě 140 na dolní nádraží, byť se to panu Řezankovi nelíbí. Nevím, zda jsem pochopil správně, že by autobusový terminál dálkové a příměstské dopravy měl být za řekou? Chcete lidi nutit k pochodovým cvičením přes Chebský most? Všechna opravdu moderní města takové terminály integrují, aby všechny dopravní módy byly co nejblíže u sebe ( vlak, bus, MHD ), tady je budeme co nejvíc vzdalovat ! Tím dosáhneme jediného - znovu klesne podíl cestujících ve veřejné dopravě a přibudou auta. Možná je to účel - budeme muset projektovat parkovací domy
M92i23c98h97a56l 52S26a95d23í22l55e25k
do jiné diskuze na iDNES jsem napsal ... Ale to není vyloučené - když se provizorium s přestěhováním vývěru protáhne a z rekonstrukce se udělá demolice - na historickou repliku lze čerpat lépe, rychleji a více než na rekonstrukci současného stavu ... což mi teď Ota Řezanka potvrdil. Příspěvek byl však smazán asi proto, že jsem ho doplnil poznámkou o KarlovýchVARLA°!°ECH a karlovaračce Karle na MMR, která by při čerpání dotací mohla výrazně pomoci ... ale fakt by mě zajímalo, co je na tom tak neslušného a kultivovaného, že to musí někdo cenzorovat.
L25u64c91i92e 49Š59t45a47t77s84k83á
Sakra chybí kvalitní moderní architektura, to je bez debat. Jsme malé provinční město, malý chudý kraj. Ale to ještě neznamená, že by se tu nemohlo z veřejných peněz kvalitně stavět. A průtah? Každý normální člověk chápe, že průtah, který rozděluje město, likviduje pozemky v centru a ještě navíc vede hustě zabydleným údolím, je brutálně špatně. Vytváří nám mrtvou zónu, periferii tam, kde by se mělo žít. Mělo by se tam bydlet, sportovat, relaxovat u vody. Ale v tom hluku a smradu z aut to opravdu není možné. A je zjevné, že intenzita dopravy ( a výskyt např.respiračních, kožních a dalších chorob) poroste. Jiná otázka ovšem je, zda je reálné v dnešní době tyto problémy vyřešit obchvatem. Money, money, money...
P14e65t51r 12J51a65v73u41r61e89k
Hodně síly a odvahy do další práce pane Řezanko! Už minulý článek o lávce mě velice zaujal a jsem rád, že jste to se zdravou kůží ustál. Tady v tomto příspěvku je cítit odhodlání, chuť do práce, něco změnit, to kvalitní při tom zachovat...to si myslím je velice obdivuhodné. Už jen myšlenka repliky kolonády je velice odvážná! Replik se dle mého názoru staví velice málo, spíš převažují nové projekty. Určitě se vyplatí dát peníze do něčeho, co se stane magnetem i pro ty, kdo ve Varech už byli. Nová architektura má ve městě určitě své místo, jinak přestane pulzovat. Třeba právě tak, jak je v projektu myslím citelně vkomponovány do stávající zástavby v KV. I když jsem spíš zastánce klasiky, tak tohle se mi moc líbí!
A88l28e32x23a67n65d18r 28M92a71i64e20r
Plně souhlasím s Panem Řezankou. V místech, kde v jiných metropolích mají centrum města mají K.Vary dálnici. Naprosto nevyužitý potenciál. A doufám, že se to změní.Včetně repliky Vřídelní kolonády místo drahého opravování neopravitelného
O61t19a 30Ř15e63z30a11n23k25a
Diskuse ohledně dostavby průtahu vůbec nebyla o tom, zda průtah dokončovat nebo ne, ale o tom v jaké podobě - zda má být průtah městskou komunkací nebo dálnicí. My jsme ho chtěli dokončit v podobě městské komunikace, podobně jako jsou kapacitní čtyřpruhové komunikace např. v Plzni nebo v Praze - ulice Evropská apod. Čtyřpruh, světla, přechody, zastávky MHD, prostě součást města. Průtah byl ovšem postaven jako dálnice, ačkoli tady není ani zdaleka takový provoz jako na městských bulvárech v Praze. Vary se tak staly jen luxusní dálniční odpočívkou. U dálnice se ovšem nedá bydlet. A až bude mít D6 mezinárodní napojení a stane se skutečnou tranzitní evropskou dálnicí, to teprv bude síla. Ale komu není rady, tomu není pomoci :) Což je specifická vlastnost Varana obecného :)
L97u18c38i94e 42Š14t50a73t39s49k79á
Oto, není to náhodou Varan tupý? Řád šupinatí ( vše po nich steče), podřád ještěři (a podobná havěť) ,výskyt KV kraj, specifická vlastnost - brzdí rozvoj kde může.
P.S. Díky za most, konečně veřejná stavba, která svítí, vytváří orientační bod a je prostě jiná. Jen houšť a větší kapky.
V93í35t 36H46o68l79l80e93r
průtah není bezpečný v zatáčkách u železničního mostu kde bylo za ta léta mnoho nehod . Od nového roku na bezpečném úseku od kauflandu do jenišova je rychlost ponížena ze 130 na 110 km/hod . Ale díky že tu ten průtah je , bez něj by nebylo ve varech k hnutí. Stavba obchvatu je patrně utopie a neprojde .
F37r28a84n22t29i92š13e42k 80D46u11š52e40k
Ota Rezanka je zrejme takovy brouk pytlik, vsude byl, vsechno videl a vsechno napodobil, lávka vubec nezapada do krajiny kolem meandru, ani stylem ani barvou, jeho dalsi blaboly jsou opet mimo. Je to jako ten novy superpanelák na Mattoniho nabrezi, musim zjistit,který k... na meste to mel na starost a dostal za to pát medajli na ucet. Urcite nejaky politicky motivovany clen radnice, Neznalek, Brustik, Uhlik, Vseznalek nebo jiny malicek ze Slunecniho mesta. Bylo to jedno z poslednich mist se souvislejsi zeleni v Drahovicich.
L73u89c20i92e 28Š35t60a67t53s62k32á
Františku, proč má zrovna veřejná funkční stavba zapadat? Proč nemá svítit a říkat: "Hele, jsem tady, můžeš si, milý občane, posloužit!" Nebo potřebujeme všude stejné paneláky?
Š83i26m36o82n 83D45v83o49ř16á85k
Hlavnim problemem urcite neni to, ze je prutah veden stredem mesta, ale to, ze ta sama silnice nema odpovidajici napojeni na mezinarodni silnicni sit. Spojovat ubytek obyvatel KV s otevrenim prutahu je zavadejici a ucelove.
M95i23l94o19s11l38a70v 68Z37í37t95k49a
Co je podle vás odpovídající napojení na mezinárodní silniční síť? Přes hranice v Pomezí jede denně cca 5000 aut a zdaleka ne všechny jedou přes KV. Na to ta silnice opravdu stačí tak jak je.
Strážníci vytáhli osvědčený recept na neplatiče pokut. U dvou fungoval hned
Premium Dva notoričtí neplatiči pokut z řad motoristů uvázli v síti karlovarských strážníků. Díky...
Chovatel „venčil“ v parku na stromě hady, vyděšená žena zavolala strážníky
Neznámý milovník hadů vzal dva své svěřence a nechal je užívat si teplé jarní slunce na stromě v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vítr po celém Česku lámal stromy a zastavil vlaky. Poryvy shodily i posed
Silný vítr v noci na úterý lámal stromy po celé zemi. Jen v Královéhradeckém kraji hasiči...
Chovatel na Chebsku našel desítky mrtvých ovcí, zřejmě je roztrhali vlci
Vlčí smečka napadla chov ovcí v Paliči u Lipové na Chebsku. Soukromý chovatel po jejich útoku sčítá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Lázně si ze sebe dělaly legraci na pohlednicích
Když se jednou karlovarský amatérský historik a autor dvou knih o Karlových Varech Antonín Foglar...
Rachůnek odchází z Karlových Varů, klub s ním už nepočítá
Tomáš Rachůnek opouští hokejové Karlovy Vary, kde působil od roku 2015 s krátkou pauzu pro angažmá...
Strážníci vytáhli osvědčený recept na neplatiče pokut. U dvou fungoval hned
Premium Dva notoričtí neplatiči pokut z řad motoristů uvázli v síti karlovarských strážníků. Díky...
Chovatel na Chebsku našel desítky mrtvých ovcí, zřejmě je roztrhali vlci
Vlčí smečka napadla chov ovcí v Paliči u Lipové na Chebsku. Soukromý chovatel po jejich útoku sčítá...
Neprodávejte je, apeluje petice za zachování posledních městských lázní
Zachránit poslední výspu tradičního lázeňství v Karlových Varech. Takový je apel iniciátorů petice...