Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zeman: Nulová tolerance alkoholu u cyklistů narušuje vztahy s Rakouskem

Nulová tolerance alkoholu u cyklistů narušuje podle Miloše Zemana česko-rakouské vztahy. Prezident to řekl při své návštěvě pivovaru v Kynšperku nad Ohří na Sokolovsku, kde se zúčastnil i besedy s občany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K51a51r18e48l 64R47i20e93g78e95l 3654886266740

Pivo je iontový nápoj starých Čechů a rad bych viděl nějake statistiky nehod na cyklostezkách mezi cyklisty před idiotskymi zakazy...Při pohybu se alkohol odbourává zcela jistě rychleji než sezením ...Stále světu proste dokazujeme ze nasi poslanci tam nesedi za naše peníze pro nás. ..

0/0
12.3.2016 17:24

M46a60r98t71i66n 36K51u28b39í33k 9797699406703

Alkoholová tolerance má být stejná v celé EU! Pak nechápu proč zde platí jiné nařízení EU? Nebo jsme v jiné EU? Nebo tam již nejsme?

0/0
9.3.2016 12:28
Foto

O16l53d20ř71i71c24h 98V95y67k33y18d19a53l 1409541539274

Trend naší doby. Zodpovědnost nahrazovat zákony.:-/

+1/0
9.3.2016 7:09

P45e50t66r 50K45o86š34í50č98e74k 8411790465341

"...„Řidiči, nepijte více než tři litry vína denně“. „To byly krásné doby a já si myslím, že by se měly vrátit,“ dodal Zeman...."

...

Je vidět, co toho notorika tak akorát zajímá :-)

+1/0
8.3.2016 21:16

J64a50n 52K69o70h86l 4213577701304

Cyklista jsem a nula mi naprosto vyhovuje. Nikdy by mě ani nenapadlo sapojovat oboje dohromady. Pokud někoho ano, tak to není cyklista, ale alkoholik..

+1/0
8.3.2016 20:04

J28a24n 57K15o26h90l 4643937871344

Evidentně ty cedule s nápisem nepochopil, nebo zapomněl. Něco jako s tím článkem o tom ČS novináři, který viděl a který přitom vůbec neexistuje ;-)

+1/0
8.3.2016 20:00

P15e37t60r 34S81e87d68l29á11k 1521224832197

No ano... "policie může".. Bohužel to není přesně stanoveno promilí alkoholu v krvi zda je to přestupek nebo trestný čin..Takže policie určí zda jste nebezpečný pouze sobě nebo i okolí.. Otázkou jak by se toto prokazovalo u soudu. Tedy jak by policie prokázala u soudu zda jste byl opravu tak nebezpečný svému okolí na šlapacím kole...

No já bych tu debatu ukončil s tím, že do hospůdky na kole jen pro jedno maximálně dvě piva a domů nejlépe po lesní cestě :-)

0/0
8.3.2016 18:21

P62e86t89r 38S82e49d37l36á80k 1551774252397

Tak jsem reagoval na vlákno a najednou je to v hlavním příspěvku. Asi jsem za hranicí trestného činu co se Plzeňského týče.. Tak ještěže pěšky v hospůdce :-)

0/0
8.3.2016 18:25

M58i72c26h26a85l 71R59e45j80z51e65k 5426177825951

No, po Praze se trochu blbe jezdi po lesnich cestach.

0/0
8.3.2016 18:34

V82l74a30d91i91m43í11r 36V10y60c15h31y71t17a

Já jsem přesvědčen, nejenom já, že půl promile by bylo v pohodě a tak ahorát. Asi před dvěma roky jsem podrobně pročítal články různých testů na malé množství alkoholu v krvi a vliv na reakce řidičů. Testy se prováděly na 4000 lidí, kteří vykonávaly složité testy na rychlost a jízda autem. Tisíc lidí nepilo nic, tisíc lidí vypilo jedno pivo, tisíc lidí vypilo dvě piva a tisíc lidí vypilo tři piva. Na prvním místě se umístili lidé, kteří vypili dvě piva, na druhém ti s jedním pivem, na třetím s žádným pivem. Poslední byli ti, co vypili tři piva. Z toho pramení, že 0,5 promile by bylo spíše přínosem. Až po překročení této hranice schopnosti prudce klesají. Je všeobecně známo, že malé množství alkoholu má dokonce povzbuzující a léčebný účinek, tak proč ho nepovolit všude? Vše je dané jenom na odpovědnosti každého řidiče. Nejhorší dopravní nehody způsobují řidiči nad jedno promile. Myslím, že každý svéprávný člověk ví, co si může dovolit a nesvéprávný nemůže řídit vůbec. Je to o jenom o té odpovědnosti každého. Například dnes, kdy napadlo množství sněhu na silnice bylo stovky bouraček a to pouze z důvodu, že mnozí neví, jak se má jezdit v zimě. Takže když někdo usedne se třemi promile za volant, tak je mu úplně jedno, jestli je povolená nula, nebo půl promile!!!

+5/0
8.3.2016 18:10

M29i64c11h87a10l 46R13e85j93z69e26k 5116447415941

Jdu si dat panaka. Za chvili jedu domu.

+1/−1
8.3.2016 18:18

V97l94a80d23i37m74í75r 34V16y17c20h93y71t37a

Myslel jsem to tak, že by bylo naprosto normální a funguje to tak i jinde, dát si po obědě, nebo po večeři jedno pivo, nebo dvě deci vína a usednout za volant.

+1/0
8.3.2016 18:30

M25i48c68h72a51l 21R35e63j97z74e87k 5976867925171

Je mi jedno, jaks to myslel, ja si toho panaka stejne dam a nic me nezastavi.;-D

0/0
8.3.2016 18:35

A63l27e67š 75K29r91a50t20o59c43h91v79í94l 7372469884204

V Rakousku je povoleno 0,5% pro řidiče motorových vozidel. Pro cyklisty je povoleno 0,8%.

+6/0
8.3.2016 18:05

V48l87a28d80i27m23í50r 33V40y79c37h14y92t44a

Ano, a funguje to i ve všech státech západní Evropy. Malé množství alkoholu dokonce povzbuzuje a reakce zrychluje. To pro ty, kteří to nevědí.

+4/0
8.3.2016 18:17

B34o64ř74í72k 25P40u97l43k90r36á37b30e84k 1323398179507

Dejte mu dejchnout

+1/−1
8.3.2016 17:59

V56o50j56t27a 59E88r24b29e92n 5127117553750

Pochybuju, že zákon zajímají lesní nebo nějake cesty mimo civilizaci, stejně tak policii. Ale napsat tam můžete mít půl promile tady a tady, tak se budou chtít zase všichni hádat. Trochu myslete, půl promile na silnici první třídy určitě v pohodě není..

+2/0
8.3.2016 17:31

M19i22c25h51a64l 51R74e52j23z58e13k 5966407775341

Pro ridice nebo cyklistu? A to maji v Evrope ty promile nejak jinak silny?

+1/0
8.3.2016 17:46

V10o62j60t19a 21E86r34b13e46n 5677247523590

V článku o cyklistech se bavím o cyklistech, i když nerozumím ani tomu, proč by bylo potřeba jezdit s půl promile autem..

+1/0
8.3.2016 17:48

M31i60c87h33a90l 76R76e34j32z53e54k 5156177865951

Naopak, ja se ptam proc ne? A to i u ridicu. V cem je jine treba Nemecko, kde maji povolene 1,6prom?

0/0
8.3.2016 17:56

V40o45j40t35a 85E76r60b77e59n 5507347253300

Na to jste přišel kde? Nějaký odkaz?

0/0
8.3.2016 17:58

M87i33c74h87a26l 51R97e68j53z95e20k 5446467875691

Nemas gugl? Treba tady pokud umis Nemecky. https://www.polizei.bayern.de/muenchen/verkehr/recht/index.html/2148

0/0
8.3.2016 18:23

V36o74j41t59a 18E73r61b21e51n 5927637353560

To je samozřejmě nesmysl, nauč se nemecky

0/0
8.3.2016 18:38

M71i70c81h92a17l 33R38e22j19z17e26k 5476597305981

Pravda, Nemecky moc neumim, ale veta Für Radfahrer liegt die Grenze, ab der absolute Fahruntüchtigkeit vorliegt, bei 1,6 Promille. je mi celkem srozumitelna. Pokud mas jiny nazor, sem s tim rad se poucim. "to je samozrejme nesmysl" neni pro me uplne argument.

0/0
8.3.2016 19:14

J84i31ř61í 34K65ü18h84r 2950256770536

Cyklista je snad taky řidič.

0/0
8.3.2016 19:06

M58i16c40h66a64l 87R38e88j60z37e57k 5596237475131

De facto neni bo k rizeni sveho bicyklu nepotrebuje zadne opravneni.

0/0
8.3.2016 19:15

M48i74c50h75a51l 33K77a45n42d97a 7430567943885

Ať si každý cyklista chlastá jak chce, ale ať si také platí léčení případných úrazů z vlastní kapsy a neplýtvá na něj pojištění placené z kapes nás všech.

0/0
8.3.2016 17:28

M17i82c53h14a55l 94R79e62j94z69e23k 5986847795321

Jiste, ale at to plati i pro chodce a pro lidi, ktery se upijou doma u serialu Ulice.

+3/0
8.3.2016 17:47

J42o96s83e87f 32Z19a50h48á30l87k45a 4753629368206

Pokud český motorista (i cyklista) překročí státní hranici do Rakouska, musí se řídit tamnějšími pravidly silničního provozu a tamnějšími zákony. Na mezinárodní vztahy ČR a Rakouska to nemá žádný dopad. Alespoň neznám nikoho, kdo by ječel na rakouskou silniční hlídku o mezinárodních vztazích, když jej u něčeho načape. Třeba u chybějící vesty pro spolujezdce.

Pro dotyčného cyklistu z Lokte: Chlastej, ale potom choď pěšky. A nebo lez na kolo, ale střízliv. Na cyklostezce se dva pumpičkáři dokáží navzájem přizabít střízliví, natož potom nalití pivem nebo vínem.

+2/0
8.3.2016 17:23

M68i18c74h92a90l 23R58e74j43z24e69k 5506907625531

Naprosto souhlasim, ale za predpokladu, ze se shodneme na tom, ze ja za strizliv povazuji 0,5pr.

+1/0
8.3.2016 17:49

J42a81r38o25s54l62a66v 93P67l78a48c74h77e20t64k81a 7306876616549

To jo. Narod pokrytcu. Na kole si nedaj ani pivo, ale za prezidenta si zvolej alkoholika.

0/−3
8.3.2016 17:08

P52e57t92r 26V77l10c25e54k 5712775555827

Naopak, národ je v pohodě.......zákonodárci jsou tupci....

+3/0
8.3.2016 17:21

J54a61r19o95s11l84a26v 54P86l86a86c41h45e70t11k80a 7266456686359

Ja se jen zamyslel nad tim, jak to muze narusovat nase vztahy s Rakouskem.

0/0
8.3.2016 17:38

M45a90r75t85i97n 82N63o44v66o65t19n51ý 7333615860895

To s těmi třemi litry se mi nezdá. Myslím, že to byl litr jen jeden, ale s panem prezidentem se hádat nebudu. Nechci Ovčáčkovi přidělávat další práci.

+2/0
8.3.2016 17:05

M77i28c20h29a16l 44R18e82j32z56e35k 5126247265711

Takovou ceduli bych chtel. Ale taky myslim, ze keca.

+1/0
8.3.2016 17:06

M18a42r88t27i45n 20N84e43v23r93l47a 2357751674807

Já myslím že lobby restauratérů si to pohlídá. Dyť u cyklostezek z toho vyloženě žijí, dokonce mnoho restaurací bylo postaveno až na základě cyklostezky - bez cyklopivařů by zanikly. Samozřejmě se to nesmí přehánět a dát si co 5 km dvě dvanáctky.

+1/0
8.3.2016 17:01
Foto

M95i36c87h77a33e89l 43K54o18t73s81c42h 6957807479534

Jezdit na rybníku jen v ožralém stavu.

Ozembóch

0/−1
8.3.2016 17:01

Z58d32e51ň25k14a 96V85e29s19e81l91á 8329505817540

Za nějakých 50 let by podle mého názoru mohla být šance, že by v ČR mohlo být povoleno nějaké malé množství alkoholu ať už za volantem nebo za řídítky. Do té doby by snad už mohla společnost nějakým způsobem "dozrát".

A co se povolení nějaké hladinky pro lidi na cyklostezce týká, tak se nabízí otázka: Jak se ti lidi pak dostanou domů? Vždyť ten alkohol nevyprchá během 5 nebo 10 minut, ale za mnohem dýl. A cyklostezky přece nevedou všude, takže někde z ní musejí sjet na normální silnici. Jak by se toto řešilo, hm?

+1/−2
8.3.2016 16:56

M74i37c23h82a52l 68R27e45j33z64e82k 5666747305151

Snadno, jako vsude jinde v kultivovanem svete. Povolilo by se to i na silnici.

+6/−1
8.3.2016 17:07

Z87d57e93ň83k64a 43V52e26s97e51l61á 8599635507460

To si rozhodně nedokážu představit...

0/0
9.3.2016 9:12

J73i36ř72í 49S27c59h38m16i27d47t 3709731574407

A co tak ubytování u cyklostezky?nebo přijedou 4 autem, sundají kola a jedou se projet a jeden se objetuje, že bude řídit. Trochu myslet ;-)

Jinak půl promile i třeba za volantem nic neřeší, co se týče nehodovosti, jelikož nehody pod vlivem jsou u lidí, kteří jedou s několika promilemi a je jim úplně jedno nějaký zákaz a to mnohdy i se zákazem řízení a to i několikanásobným8-o vyjímku netvoří ani profesionálové v kamionech a autobusech:-(

To celé vyžadování nuly je jen buzerace slušných lidí, co mají pak strach jet ráno do práce, protože si dali večer pivoRv

+1/−2
8.3.2016 17:07

Z48d63e42ň12k21a 40V39e72s86e41l17á 8109115507420

Ne všude je ubytování hnedka u cyklostezek...

0/0
9.3.2016 9:11

T35o19m87á39š 16S26y22s 2924269880653

1. Česko-Rakouské vztahy by tedy vylepšilo, pokud by i Rakušané přistoupili k nulové toleranci alkoholu :-).

2. Pokud vstoupím na území nějaké země, musím dodržovat její předpisy, zákony a zvyky.

Nevím, co na tom komu vadí. Mně nic.

+6/−2
8.3.2016 16:55

M33i25c90h72a34l 13R79e39j66z43e60k 5586237175211

Mozna proto, ze jsi abstinent a na kole nejezdis;-D

+2/−2
8.3.2016 17:08

J64i47ř43í 43S11c47h45m88i37d80t 3469571654677

Na tom mě nevadí vůbec nic:-)

Mě vadí buzerace a 0 tolerance pro cyklisty je buzerace a velká, nikdo nedoložil žádná data, která by k takové přísnosti nabádala a ti co se ožerou, jedou stejně zákaz nezákaz a klidně i v autě, kamionu nebo autobusu;-)

+5/0
8.3.2016 17:14

O24n59d61ř72e53j 95M78a24l72ý 3334953453623

To je velice závažný problém česko-rakouských vztahů... ;-D

+10/0
8.3.2016 16:51

L16i98b34o71r 52J49a77n44e74č45e59k 4315515735631

MZ ma jako vzdy zajimavy pohled na vec. Kdyz Rakusan porusuje nase zakony, my narusujeme vztahy s Rakouskem.:-) Kdyz prekrocim v Rakousku zakon (napr. prekrocim max povolenou rychlost o 20km/h;-D), narusuje Rakousko dobre vztahy s CR?

+2/−6
8.3.2016 16:35

M28a28r37t34i65n 65K43ř46í25ž 9943162180867

Zas až tak daleko to nepromýšlel.

0/0
8.3.2016 16:36

L91i94b93o64r 65J71a10n38e16č39e72k 4935475485851

Jak rikam, Zajimavy pohled na vec, jako vzdy.:-)

+2/−1
8.3.2016 16:37

M34i95c16h20a58l 62R28e65j25z19e52k 5666227445671

Blbost. Rychlost mame povolenou zhruba stejne, ale alkohol 0 a 0,5 a u Nemcu dokonce hodne pres 1pr. je zasadni rozdil.

+5/0
8.3.2016 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.