Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stát zaplatí nezaměstnaným cestu do práce. Ti se ale zatím nehrnou

Situace na trhu práce nahrává tomu, aby lidé začali za výdělkem dojíždět. Lidem bez práce se ale do cestování zatím nechce, i když na něj mohou získat až několikatisícový státní příspěvek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K39a50r40e93l 66P13o17k67o63r53n63ý 7329637673522

Stát zaplatí nezaměstnaným bezplatné upečení holubů a dopravu do úst zdarma. Ti ale požadují ke každému holubovi litr piva ;-D

+1/0
4.5.2016 10:47
Foto

M57a50r44i49a11n 10V81e92l41a79s 1848787530434

Vůbec nechápu, proč musíme ze svých daní dotovat soukromé podnikání. Pokud chce zaměstnavatel zaměstnance musí je nejdříve adekvátně zaplatit. A mzda ve výši 13 - 16 tisíc je té Německé prostě nekonkurence schopná.Jenže to by Německé matky těch údajně českých podniků přišly o zisk.

0/−1
4.5.2016 10:41
Foto

H52a12n66k30a 61T34o57u48f28a42r20o25v95á 6387199257333

Pobírači dávek, ač málo vzdělaní, si umí velice dobře spočítat, že příplatek na cestu do práce by "projezdili", o ostatní dávky by přišli a museli by pracovat. Neměli by tím pádem čas na radování se ze života. Kdyby byla výše dávek vypočítávána úměrně k počtu odpracovaných let, pobíračů by razantně ubylo.

+2/0
4.5.2016 10:37
Foto

M46a14r88i74a79n 85V52e29l91a57s 1578977230814

Přiznání příspěvku je ovšem vázáno ještě na jednu podmínku: „Zaměstnavatel musí uzavřít se zaměstnancem smlouvu na dobu neurčitou, případně na dobu určitou delší než 12 měsíců. A to je ten skutečný problém. Dostat smlouvu na dobu delší než 12 měsíců je dnes malý zázrak. Nejčastějším úvazkem totiž je DPP. Důvod je prostý, Limit 300 hodin ročně lze snadno obejít, pokud zaměstnavatel nemá povinost vést odpracované hodiny. Navíc do 10 000 nemusí odvádět ani povinné odvody.

+1/0
4.5.2016 10:37
Foto

L34a63d33i21s50l95a12v 12S42t93r18n32a11d 7384841134528

Po delší době na ÚP jsem před dvěma lety sehnal práci 35 km od svého bydliště. Měsíčně projezdím cca 1200 km. Proč by mi stát nemohl přispívat na dopravu, např snížením DAPFO? Nemám manažerský plat aby mně dojíždění finančně nebolelo. Bylo by to řešení?

0/−1
4.5.2016 10:31

J82i26n56d47ř73i63c67h 72Š25k24o10p69e76k 4105501140605

mnohem lepší je fixní příspěvek než dělat slevy z daně (v %), protože sleva ve výši X% z 20 000 a z 10 000 je naprosto jiná, ale náklady jsou stejné

0/0
4.5.2016 10:33
Foto

L85a61d71i27s68l28a31v 44S70t93r66n57a83d 7234431884148

Klidně.

0/0
4.5.2016 10:37

P73e81t66r 43N59i98v65n47i35c81k11ý 3422654925667

Hlavní problém je, že stát ochotně a slušně živí i ty, co nechtějí pracovat, ať už penězi z pracáku, nebo ze sociálky.

+5/0
4.5.2016 9:16
Foto

M27a50r52i33a40n 35V24e96l34a13s 1138697100244

Živí? Z těch co jsou na úp nedobrovolně neznám ani jednoho, kdo by mohl říct, že ho tyhle příspěvky uživí. Přežít možná. Uživit se ani náhodou.

0/0
4.5.2016 10:39

R40e10n66é 79R72u35m67. 3467265355619

Nedobrovolně ? To je je jako někdo dovlekl s pistolí v zádech do úřadu práce a předal pracovnici ?

0/0
4.5.2016 11:52

R16o78m43a45n 30S12t14o11n98e39k 1439693209571

Ze socialky se neda vyžit

0/0
4.5.2016 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.