Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Projektant: Vary se musí vyvíjet. Pokud ustrnou, hrozí jim zánik

Až bude mít krajské město toužebně očekávaný územní plán, bude pod ním podepsaný také Petr Bursík. Projektant, který se nebrání moderním stavbám, neodsuzuje podobu současné Vřídelní kolonády a věří, že Karlovy Vary budou mít jednou přes 60 tisíc obyvatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K50a60m26i36l 10H13r66o54n 4114302601593

Vážená paní redaktorko,

nevím, zda se jedná o PR článek pana Bursíka, který si u Vás objednal nebo o Vaše profesní pochybení. Nazýváte zde, pana Ing.Bursíka, architektem. Pokud byste si však prověřila komoru architektů https://www.cka.cz/cs/svet-architektury/seznam-architektu, nikde zde pan Ing.Bursík uveden není. Začína-li tedy tento článek nepravdou, těžko se pak věří dalšímu obsahu. Ale třeba je ten křišťál opravu křišťálově čistý :-). S úctou Kamil Hron

0/0
30.5.2016 11:24
Foto

M51i21l91o49s22l48a77v 28Z16í22t48k10a 8250674557410

Terminál středobodem města? To myslí ten ODSunutý z prostoru dolního nádraží? Poslední varianta s odsunem zastávky vlaků pod tržnici s JEDNOU kolejí zajistí ukončení vlaků od Nejdku na horním nádraží a tím další zhoršení dopravní obslužnosti regionu - což je karlovarskému magistrátu evidentně jedno. A je zcela zřejmé, že do prostoru Varšavská - tržnice se nemůže vejít městská a příměstská doprava - pokud průjezdný model autobusů - tak se samozřejmě vejdou, ale budou muset jezdit parkovat někam jinam - nárůst nákladů pro kraj, nárůst dopravní zátěže, která je už nyní obrovská....

0/0
30.5.2016 9:34

T60o18m21a23s 75L78h42o49t70k25a 5719628680

Architekt bez praxe v oboru. V politice ji těžko mohl získat. V té varské politice se nic dobrého naučit nemohl. To bude vývoj ;(

+2/0
28.5.2016 20:58

R32e84n84é 11R92u28m32. 3827885935719

O myslím pracovně činný mimo zastupitelstvo je, to si můžete lehce dohledat. Teď bez toho, že bych to vztahoval na jeho osobu: Někdy mám pocit, že "kvalitní" architektuře rozumí pouze úzká skupina architektů, zbytek je lehce perplex nad tou zhovadilostí, zatímco si autor s kolegy bohatýrsky třese pravicemi nad nějakým dotovaným šílenstvím, pod které nemůžete za bouřky např. - viz. chebský terminál.

On obhajuje stávající stavbu Vřídelní kolonády, ale co naplat, i kdyby měl pravdu a byla to kvalitní architektura, naprosté většině lidí se prostě nelíbí a v tomto kontextu se to vymyká jeho vroucnému přání rozvoje Karlových Varů. Ta většina sem právě jezdí za něčím, co považuje za hezké, byť je odborný názor kolikrát diametrálně odlišný. Masy mají vkus buď někde jinde, nebo není chyba v nich a pak platí mé druhé souvětí shora.

0/0
29.5.2016 13:12

M49i55c35h50a45l 58M79a68t52o57u43š87e53k 1806273126503

Budou se bourat.

0/0
28.5.2016 17:57

J76i77ř59í 79K54l43i30m21e55š 9801911834669

Stačí mi přečíst si nadpis a jsem nakrknutej;-€

+2/0
28.5.2016 16:24

J47i88ř68í 65K86l35i43m82e68š 9121711234289

Vyvíjet se mohou jak chtějí, ale pokud nebude pořádná silnice do Prahy, tak je to úplně jedno;-O, ta cesta je strašná a kdo po ní asi tak chce jezdit.......Rv

+3/0
28.5.2016 16:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.