- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se zase blíží nějaké volby, že ti bláhovci vytahují tenhle nesmysl na světlo?
Proč nesmysl??
Každý kdo jede ze směru Cheb a pokračuje Teplá,nebo Loket a zároveň se nechce vybavovat dálniční známkou (skutečně nehodlám zaplatit za něco co pro mne nemá ekonomický užiteka sebemenší návratnost) to musí jet centrem,tahle najede na nájezdu Citice,Březová a sjede Loket.
Odlehčí to městu a nikomu to chleba nežere....
Nějak mi ušlo, že se od ledna u nás vybudovalo tolik kilometrů nových dálnic .To se podaří málo komu .Před lety se budovaly rychlostní komunikace hlavně proto, že byly levnější .Jezdí se po nich stejně tychle jako po dálnici, ale mají menší požadavky na zábor pozemků, vybavení a pod.Chápu to tak, že se u nás budou budovat už jen dálnice s parametry dálnice a budou tedy stát více peněz, nebo vznikne tase nějaký hybrid ?
Nic nevznikne, vše zůstane při starém, jen to co se dřív označovalo jako "rychlostní komunikace" se nově interně značí "dálnice II.třídy", čímž nedochází ke zmatku v mapách a co já vím kde všude, protože prostě všechno je pro veřejnost dálnice. Pořád se ale budou méně významné dálnice stavět podle mírnějších norem jak píšete, v tomhle se nic nemění.
Nedávno jsem jela po staré D11 a zrovna jsem si říkala, jaký je tam provoz přes vesnice, když nedaleko je dálnice, nevím, jestli by nestálo za to známky úplně zrušit, 4 mld. a k tomu výdaje za známky by zase tak nechybělo.
A co takhle konečně dodeěat dálnici z Varů až do Prahy? Ten nový kousek je sice super, ale pořád je to málo. Předjedete pár kamionů aby jste na konci narazli na další. A hlavně je povrch vozovky v čím dál tím horším stavu a ta opravy co tam teď probíhají nebudou nadlouho.