Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cheb se má opět stát důležitou částí evropské železniční sítě

Cheb má naději, že se stane součástí moderní evropské železniční sítě. V dohledné době by mohly do západočeského města jezdit vlaky tažené elektrickými lokomotivami. Německá vláda totiž po letech kývla na plán elektrifikovat trať mezi Chebem a Norimberkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a57n 92Č92e80k68a80l 7329375694104

Proč by se měly upravovat německé tunely na provoz naklápěcích jednotek, když už tam ty jednotky jezdí, z Norimberka až do Chebu? Nemluvě o tom, že s elektrifikací by tam nejspíš jezdit přestaly, protože elektrické naklápěcí mají Němci jen ICE-T, a ty do Čech rozhodně jezdit nezačnou...

0/−1
7.7.2016 9:53
Foto

M32i70l59o61s62l45a27v 22Z33í91t11k45a 8850354257980

Hned druhá věta svědčí o naprosté neodbornosti autorky. Doporučuju než budete příště psát článek o nádraží, se na něj aspoň zajít podívat. Drátů tam je dost, Cheb byl elektrifikován a elektrické lokomotivy tam jezdí minimálně od 7. června 1968 !

0/−3
6.6.2016 14:17

J32i34ř20í 68J44í10l21e44k 7742369296828

z Česka. Ale ne z Německa. "Zatímco však v Česku zbývá vztyčit sloupy na posledním úseku dlouhém necelých sedm kilometrů z Chebu k hranicím, v Německu zatím ještě ani nezačali."

+4/0
6.6.2016 20:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.