Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Karlovarský kraj brzdí v rozvoji chybějící dálnice, shodli se odborníci

Nedokončená dálnice D6 je hlavní brzdou rozvoje Karlovarského kraje. Tento názor zastávali prakticky všichni účastníci středeční akce Karlovarský kraj – místo k žití, místo k podnikání, která se uskutečnila v karlovarském Grandhotelu Ambassador – Národní dům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C48y30r21i87l 22P28a21v45e86l20k90a 4316522498195

Jéžiš to objevili Ameriku! Tohle se tlouklo už před téměř 20 lety poslancům ODS, později senátorovi Kulhánkovi (otci dnešního primátora) do hlavy pořád.

A karlovarští politici nebyli absolutně schopní za téměř čtvrstoletí s tím hnout. Vary potřebují dálnici jako sůl. Je to velká ostuda!

+2/−1
1.7.2016 1:55
Foto

M27i42l86o27s41l13a94v 64Z43í44t71k54a 8820254267780

Tachovsko má dálnici do SRN, do Plzně i Prahy a moc to zaměstnanosti nepomohlo. Že za všechno může neexistence dálnice je schovávání neschopnosti politiků řešit věci komplexně. Co brání podpořit třeba přímé vlakové spoje Norimberk - Karlovy Vary, kam by moderní motorové naklápěcí jednotky mohli zajíždět až do centra na dolní nádraží. Ale Karlovy Vary se ho chystají zrušit jako další ústupek developerům pro výstavbu zbytečně monstrózních budov. Spolu s dalším projektem rozdělení terminálů autobusové dopravy na oba břehy řeky dosáhnou jen zvýšení provozu osobních aut v centru. Výstavba průmyslových zón na orné půdě misto využití ploch v bývalých průmyslových areálech vzdaluje pracovní příležitosti od místa bydliště atd. Spolu s bující korupcí to jsou vlivy, které mladé produktivní lidi z kraje odhání. Ale je to přece snadné vymlouvat se na dálnici

+2/−1
30.6.2016 21:42

P34e71t85r 65M21a52t30o77u89š23e61k 2739746771

Jak si představujete, že by rychlovlaky z Norimberku jezdili na dolní nádraží? Z horňáku by jeli dvacítkou na dolňák, tam by vystoupilo 5 - 10 lidí a pak by vlak dvacítkou zase vycouval na horňák? Mezitím by 20x zahoukal (i v noci) a lidem na Čerťáku by celou tu dobu drnčeli okna. To co by ten rychlovlak uspořil za celou trasu by 4x promrhal kvůli téhle pitomosti? A celá tahle cesta (700 m vzdušnou čarou) by stála více než kdyby těch 10 lidí jelo taxíkem.

Už jste nám tady mnohokrát ukázal, že bojujete za vlaky, ale proboha bojujte s rozumem. Ty budovy místo dolního nádraží město pro svůj rozvoj potřebuje 100x víc, než dolní nádraží, které již naprosto ztratilo svůj význam.

A to rozdělení terminálu podle nového návrhu Oty Řezanky je to nejlepší, co by pro dopravu v K. Varech mohlo vzniknout.

+1/−1
1.7.2016 9:08
Foto

M73i81l21o44s65l87a26v 40Z72í71t76k74a 8370724947480

O žádných rychlovlacich nebyla řeč, motorový vůz s naklápěním, hlučnost na úrovni souprav Shark (tedy výrazně nižší než motorové vozy řady 810 ). Rychlost mezi dolním a horním nádražím je minimálně dvojnásobná než uvádíte a na trase vlak houká 1x pred vjezdem do tunelu. Takze váš příspěvek je trochu mimo mísu. Zkuste lepší argumenty , zatím jste mne nepřesvědčil

0/0
1.7.2016 11:24

P85e72t11r 54M78a77t32o70u29š13e79k 2229516631

Nemusím dávat žádné další argumenty, to co jsem napsal je holá realita.

0/0
1.7.2016 14:46

Z39d23e53n97e77k 82S37e52i51d54l 6114585440227

Bože už zase začínají s těma plkama. Kdyby bývali propojili Karlovarský kraj na plzeňskou dálnici, tak to mohlo už dávno fungovat. Jenomže to by ti karlovarští nabobové by si museli přiznat, že Karlovy Vary nejsou tím nejdůležitějším městem v kraji.

+3/0
30.6.2016 18:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.