Diskuze

Studio představilo svou vizi karlovarského dopravního uzlu

Jednu z nejzásadnějších změn nejbližších let přinese Karlovým Varům stavba integrovaného dopravního terminálu. Promění i dopravu v obchodně správním centru krajského města. Svou architektonickou studii nového dopravního terminálu a okolí ve středu poprvé představili autoři ze Studia Hangár.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není náhodou Chebský most památka? Připadá mi nemožné na něj "navěsit " další 2 pruhy a ještě chodníky (které tam už jsou). Dále, Dolní nádraží má tři "nástupišťové" koleje, (Z Mariánek jednu a z Horního nádraží dvě). Jak se ty vlaky budou křižovat, když tam budou "JEN" dvě koleje?8-o

0 0
možnosti

O chebském mostě už něco proběhlo "éterem". Chápu správně, že konstrukce - základ zůstane a osadí se nová mostovka se čtyřmi pruhy a chodníkem? Čekal bych že trocha něčeho původního, starého a hezkého se uchová, začlo to skleněným nesmyslem na starém a hezkém (i když chátrajícím) vlakovém nádraží a teď tohle....Co KV ještě čeká? Možná že když se bude pokračovat v devastaci toho co je ještě ke koukání v KV, bude stále mizet obyvatelstvo jinam.....To asi ne, ale hezké to asi nebude

0 0
možnosti

O84t28a 64Ř82e32z16a64n22k31a

21. 7. 2016 18:35

Chebský most má mít čtyři pruhy kvůli tzv. "americkým křižovatkám" na obou stranách mostu. Tyto křižovatky by ovšem byly velmi nehodové a naše normy nic takové neznají. Je nereálné, že by jim úřady tyto křižovatky povolily. Celá přestavba Chebského mostu na čtyřpruhový je tedy zdůvodňována naprostým dopravním nesmyslem. A těch nesmyslů je ve studii mnoho. Je jen otázkou času, kdy na to autoři a magistrát přijde. Dopravně by to prostě nefungovalo. Na magistrátu ani v jeho poradních orgánech bohužel není jediný dopravní inženýr a nezdá se, že by chtěli odborníky do řešení zapojit. Jsem proto sám zvědav, jak se bude tato taškařice dál vyvíjet. Jedno je ovšem jisté, realizace se bát nemusíme.

0 0
možnosti

J92a73n 80L11a27k39o33m62ý

21. 7. 2016 11:20

Tak ty zlé vlády, které tu město ovládaly před tou současnou měly tendenci stavět sjezdovku. No asi by to byly vyhozený peníze do větru, ale oproti tomudle, kdy zničí celý centrum, posledních pár kousků zeleně a navíc vše ve prospěch Lordschipu to bylo naprosté nic. Smutný na tom všem je jen to, že až budou volby, tak na tom magistrátu bude zase ta stejná sebranka jako dnes... Takže kritika proběhne jen v hospodě u piva a jedeme dál

4 2
možnosti
Foto

Který kousek zeleně?

0 0
možnosti

Z jednoho obrázku nic nepoznám. Doufám ale, že nechtějí Vary zastřešit?

1 0
možnosti
Foto

Zásadní je položit si otázku, proč vůbec musí celý terminál být v tomto prostoru!! Město ustupuje z mnou tušených pohnutek developerovi v oblasti dolního nádraží. Pak samozřejmě je zadání architektům a projektantům takové, že se vše musí vejít do prostoru Varšavská-Horova se všemi negativy které toto řešení přinese ( omezení kolejiště vlaků na dvoukolejnou zastávku zabrání jakémukoliv možnému rozvoji kolejové dopravy apod. ). Avšak pokud srovnám s návrhy, které se objevily dříve, tak tento je zatím jediný který je reálný. Výše ceny ( teda spíš její nízkost ) mne překvapila a úplně jí také nevěřím.

0 0
možnosti

A zase ty nešťastné vlaky, kterými nikdo nejezdí.

0 1
možnosti