- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejprve si ve Waldsassenu zruší železniční trať, která mohla být využívána jak v osobní tak nákladní dopravě a teď brečí, že maji kamiony a auta všude. Ještě v 90.letech ležely koleje jak na české, tak německé straně tratě Cheb-Waldsassen-Wiesau, kde se trať napojovala na hlavní trať Weiden-Makrtredwitz. Trať přes Waldsassen byla navíc kratší než spojení přes Marktredwitz. V Německu se železnice cíleně likviduje a další kroky jak se bude dále rušit nákladní doprava mají letos pokračovat. Některé strany podaly v Bundestagu protesty, ale nic se neřeší. Evropa se stala obětí rozvoje aut a kamionů, vše je na to navázáno, není cesty zpět bez zásadního politického zásahu EU. Ta však neudělá nic jako s migranty a se vším!
Po téhle železnici by se nepřevezl ani kilogram nákladu, který se teď vozí náklaďáky. Rušit lokálky je rozumné, akceptovatelné jsou dlouhé tratě. Zkrátka čas železnice je dávno pryč.